تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۵۵۲۸۵

میهن‌خواه: دلیل علاقه مسئولان برای خرید از شیراز و اصفهان را نمی‌دانم

۵
۰
کبنا ؛آینده روشن نام موسسه‌ آموزشی وابسته به سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد است، در این موسسه  تمام تجهیزات بیمارستان‌های شهر یاسوج از قبیل؛ لباس‌های بخش داخلی، اتاق عمل و سایر بخش‌های بیمارستان تولید می‌شود.

MIHNKHA
موسسه آینده روشن با مدیریت ناهید میهن‌خواه و با 9 کارمند رسمی و حدود 42 نیروی قراردادی اداره می‌شود. خانم میهن‌خواه که به لحاظ ظاهری معلول به نظر می‌رسد اما از توانایی بالایی در مدیریت، طراحی لباس، وسایل تزئیناتی و... برخوردار است.
میهن‌خواه که با حمایت سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در یک ساختمان با زیربنای نزدیک به 140 متر روزانه در حال تولید وسایل تزئیناتی خانه از جمله عروسک، پادری، پاتختی و لباس بیمارستان‌های یاسوج است، امروز به عنوان یک الگوی نمونه در بحث کار و تلاش به جامعه معرفی شده است.

ناهید میهن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج با تشکر از حمایت‌های مدیرکل سازمان بهزیستی و معاونین وی، اظهار کرد: 51 نیرو در موسسه آینده روشن در حال کار و فعالیت هستند که از مزایا و حقوق این موسسه برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل موسسه آینده روشن گفت: در این موسسه لباس‌های بیمارستان در بخش‌های مختلف طراحی، دوخت و تولید می‌شود که با قیمتی بسیار مناسب‌تر از جاهای دیگر در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.
میهن‌خواه با انتقاد از مسئولان علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نمی‌دانم مسئولان ما به چه دلیل علاقه دارند که از اصفهان یا شیراز تجهیزات خود را خریداری کنند در صورتی که ما همان لباس‌ها را با آرم خود بیمارستان و به شکل بسته‌بندی و با قیمتی پایین‌تر از سایر استان‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهیم.
وی ضمن تشکر از مسئولان بیمارستان شهدای گمنام، افزود: مسئولان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج قراردادشان را با ما لغو کردند و تجهیزات خود را با اختلاف پنج و شش هزار تومان از استان‌های همجوار تهیه می‌کنند.
مدیرعامل موسسه آینده روشن گفت:  دو هزار دست لباس برای بیمارستان امام سجاد(ع) تهیه کردیم که الان همینجوری در انبار ما مانده است.
ناهید میهن‌خواه ادامه داد: در این مرکز علاوه بر تولید وسایل مختلف خانگی و بیمارستانی به کارآموزان آموزش‌های لازم برای کسب مهارت داده می‌شود.
وی افزود: بعد از یک دوره کامل آموزش از کارآموزان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد آزمون به عمل می‌آورد که در صورت کسب نمره کافی به آنها کارت مهارت داده می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد که بیشتر از همه جا نیاز به کار و تلاش، سرمایه‌گذاری، تولید و فروش دارد ولی برخلاف تاکید مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد گاهاً مشاهده می‌شود به دلیل سهل‌انگاری و ناتوانی برخی مسئولان، تولیدات یک واحد تولیدی هر چند کوچک در انبارهای آنها خاک می‌خورند.
موسسه افق روشن که  برای 51 نفر با کمترین امکانات اشتغال‌زایی کرده است و شاید این نوع اشتغال‌زایی با میلیاردها هزینه  برای یک مسئول یا مدیرکلی به سادگی امکان‌پذیر نباشد.
با وجود نرخ بیکاری 5 /16 درصدی در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استان با تدبیر مناسب به یاری تولیدکنندگان واحدهای تولیدی بیایند تا خدای نکرده شاهد با رکود و یا تعطیلی واحدهای تولیدی بر بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد افزوده نشود.

انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
چونکه مغازه دارها و عمده فروهای ما بی انصافن. اگه مسئولین راست میگن فاکتور خرید پوشاک فروشی ها و کفش فروشی ها رو چک کنن تا ببینند که بیش از صد درصد افزایش قیمت میدهند و می فروشند براستی چرا کسی این موضوع را پیگیری نمیکند؟
.........
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه افراد سالم که میگن کار نیست،
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
کارش عالی بود خدا حفظش کند
Iran, Islamic Republic of
لابد جاهای دیگه جنسش بهتره . ضمنا الان بیشتر لباسهای بیمارستانی اتاق عمل و جراحی را یکبار مصرف کرده اند
فروشگاه لباس صورتی در اصفهان  - مد ایرانی
Germany
[…] کبنانیوز میهن‌خواه: دلیل علاقه مسئولان برای خرید از شی… […]
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1