تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۵۵۱۷۲

مرگ دو جوان در رود بشار یاسوج

۰
کبنا ؛سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو جوان عصر جمعه 20 تیرماه در رودخانه بشار یاسوج غرق شدند.
جلال پوران‌فر با اعلام این خبر افزود: عصر روز جمعه بیستم تیرماه 93 طی تماس تلفنی به مرکز اورژانس استان غرق شدگی دو جوان در روستای تلگاه در رودخانه بشار یاسوج اعلام شد.
وی اظهار کرد: بعد از اطلاع از طریق تماس تلفنی بلافاصله نیروهای اورژانس به همراه نیروی انتظامی و هلال‌احمر به محل اعزام شدند که جسد یکی از آنها در یک ساعت اول پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه جسد یکی دیگر تا اوایل شب پیدا نشد، خاطرنشان کرد: دو نفر جوان غرق شده28 و 30 سال سن داشتند.
پوران فرد تصریح کرد: طبق گزارش‌های رسیده به اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد امسال از یکم فروزدین ماه تا 21 تیرماه شش نفر در آب‌های این استان غرق شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک مورد بوده پنج برابر شده است.
وی به مردم استان به‌خصوص جوانان توصیه کرد که با توجه به اینکه فصل گرماست و رودخانه‌های استان وحشی هستند از شنا کردن در رودخانه‌ها بدون آشنا بودن به فن شنا خودداری کنند، در صورت غرق شدگی افراد کاربلد و آشنا به فن شنا برای نجات افراد اقدام کنند که تلفات افزایش پیدا نکند در صورت بروز حادثه در اولین فرصت با تلفن 115 تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1