تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۵۵۰۶۳

امیر کبیر بویراحمد و دنا

۸۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مسعود بویراحمدی
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
zare
آنانی که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست، چرا که جاودانند.
وقتی تاریخ صد سال اخیر ایران را ورق می زنیم و می خوانیم چهره های بزرگ و ماندگاری که کاری بزرگ برای این سرزمین با تمدن و بزرگ کرده و خواسته باشند که این مملکت به سوی توسعه حرکت کند به تعداد انگشتان دست نمی رسد . افرادی که تمام زندگی و عمر گرانبهای خود را صرف خدمت و خدمت گذاری به این مرزو بوم کهن کرده باشند و در مقابل اینها چه تعداد عظیمی از افراد هستند که نه تنها خدمتی نکردند بلکه منابع و سرمایه های این مملکت را به تاراج برده و کشور را دچار زیان های جبران ناپذیری کرده و باعث عقب ماندگی کشور شدند و از این افراد چیزی جز بدنامی در تاریخ نخواهد ماند که تاریخ خود گواه این مسئله است ودراین میان افراد نادری بودند که در مقابل چنین افرادی ایستادگی کرده و با درایت خود قصد خدمت به مردم را داشته اند و یکی از این افراد نادر کسی نیست جز میرزا تقی خان امیرکبیر.
او کسی بود که به زیرکی و هوش فوق العاده شهرت داشت، بسیار پرکار و غیرت مسولیت داشت، واز صبح تا شب کار می کرد و نصیب خود را همان وظیفه مقدس می دانست و دشواری کار و نیرنگ او را از کار دلسرد نمی کرد. وقتی شاه سراغ او را می گرفت ، جواب اینطور می گرفت : دیشب از بس نشسته ام حالا ناخوش هستم ، مشغولیات این غلام معلوم است بیکار نمی نشیند.
غیرت مسولیت داشت و آن چیزی بود که در ایران حکم کیمیا داشت .مظهر وطن پرستی بود و می بینیم که شیل درباره او می گفت: امیر جز نیک بختی وطن چیزی نمی خواهد. امیر باهوش و ذکاوتی که داشت دریافته بود که راه رهایی از چنگ غرب صنعتی شدن است. او دنبال حقوق فردی افراد ورفاه مردم بود .او در تلاش بود تا خدمات عمومی را افزایش دهد و در پی نظافت شهر و خدمات شهری ، حفظ آثار تاریخی و توسعه صنعت بود. ولی زمانی که او روی کار آمد کشور دچار کسری بودجه بود و ملت نمی توانست خرج روزانه خود را تامین کند و اگر آنها به حال خود رها می شدند از گرسنگی وفقر می مردند ویکی از راهکارهای که امیرکبیر خمیرمایه رشد و توسعه می دانست حمایت و ایجاد فعالیت های صنعتی بود. ارتباطات نزدیکی با مردم داشت، پیاده در شهر قدم می زد و به مشکلات رسیدگی می کرد و پای حرف های مردم می نشست و حرف آنها را گوش می داد. وبی جهت نیست که واتسون نویسنده انگلیسی در مورد وی مطالبی دارد که زیبنده امیرکبیر است. او می گوید: در میان رجال اخیر مشرق زمین و زمامداران ایران که نامشان ثبت تاریخ جدید است میرزا تقی خان امیرکبیر بی همتاست.
این تاریخ وسرگذشت امیرکبیر باعث شد تا سری به شهر ودیار خود بزنم سری به بویراحمدودنا بزنم سری به قله سربه فلک کشیده دنا بزنم ومردی را ببینم که همچون امیرکبیر وکوه دنا استوار است مردی که شباهت عجیبی با امیرکبیر دارد مردی نادر در تاریخ این سرزمین، مردی بزرگ وجاودان مردی که همچون امیرکبیر به هوش وذکاوت فوق العاده شهرت دارد مردی که بسیار پرکاروغیرت مسولیت دارد و از صبح تا شب کار می کند و از همه تلاش و زحمات برای خود چیزی بیش از وظیفه وخدمت مقدس نمی داند، مردی که مظهر وطن پرستی است مردی که با حضور خود در تهران یکی از خیابان های تهران را به اسم یاسوج نامگذاری می کند. مردی که همچون امیر کبیر چیزی جز نیک بختی وطن خود چیزی نمی خواهد.مردی که که همچومن امیرکبیر دریافته که راه رهایی از معزل بیکاری صنعتی شدن بویراحمد ودنا می باشد او دنبال رفاه مردم است دنبال افزایش خدمات عمومی است در پی افزایش خدمات به محروم ترین نقاط این دو شهرستان است، در پی زیبایی شهر و حفظ آثار باستانی وشناساندن بویراحمد و دنا به عنوان یک منطقه توریستی و تاریخی است. ولی زمانی که روی کار می آید همچون روی کارآمدن امیرکبیر کشور دچار کسری بودجه بود، بیکاری، نرخ تورم بالا بود ولی با این همه همچون امیرکبیر دشواری ونیرنگ اورا از کار دلسرد نکرد و همچون امیرکبیر خمیرمایه رشد و توسعه بویراحمدودنا را حکایت وایجاد فعالیت های صنعتی می داندکه با فعال کردن صنایع تعطیل شده و نیمه فعال جانی تازه به صنعت این منطقه وارده کرده است و شاهد توسعه روزافزون هستیم. مردی که همچون امیرکبیر با مردم ارتباط نزدیک دارد، پیاده در شهر قدم می زند وبه مشکلات رسیدگی می کند و با سرکشی هرهفته به مناطق دور و نزدیک بویراحمدودنا به عنوان تنها نماینده ای است که بیشترین شناخت را ازمنطقه خود دارد و به حرف های مردم گوش می دهد وبه آنها رسیدگی می کند. مردی که درنطق خود در مجلس همه اش از درد ودل مردمی زجرکشیده وزحمت کش که فشار اقتصادی کمرآنها را شکسته،نرخ تورم بالا، بیکار شدید، منابع غنی استان سخن می گوید مردی که وقتی رییس مجلس به او می گوید وقت تمام است او ادامه می دهد می داند که باید فرصت را غنیمت شمرد و صدای این مردم زحمت کش وزجرکشیده را به گوش مسولین برساند ولی میداند 10 دقیقه و20دقیقه فرصت کمی است که صدای این مردم را به گوش مسئولین برساند و باید از این دردها کتابها نوشت. و دراینجا به سخن واتسون می رسیم که درباره امیرکبیرگفته بود وما آن را به مردی نسبت می دهیم که دربویراحمدودنا بی همتاست. مردی که با کارهای خود وتوان مدیریتی وپشت کار بالا و خستگی ناپذیرخود همچون امیرکبیر خود را به همه اثبات کرده است واین شاخص هاست که یک فرد را بزرگ می کند و در خاطر مردم جاودان و آن مرد کسی نیست جز غلام محمد زارعی امیرکبیر بویراحمدو دنا.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بو بی کس و ای جان نثار!
بابا پاچه خوار!
لا اقل یه تعریف دیگه میکردی کلی خوندیم ببینیم این امیر کبیر کیه..
لطفا آدرس خیابان یاسوج رو هم بدین؟
دانشجوی سابق- گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدائی خودت فهمیدی چی گفتی؟ چی از .میخوای که اینقد در موردش مبالغه کردی؟ ..از ..و محض اطلاعتون بگم که اسم مراکز کلیه استانها در مرکز کشور بر خیابانها نامگذاری شده است و این دردی از ما دوا نخواهد کرد. متاسفم بابت این رسم غلط چاپلوسی و بزرگنمایی
سعادت آبادی
Iran, Islamic Republic of
جناب بویراحمدی؛ واقعاً قیاس شما از هزاران فحش و تهمت به امیر کبیر بدتر بود. مرد حسابی، کسی را که بخش سازندگی و اصلاحات تاریخ ایران را رقم زده با کی مقایسه کرده ای؟ چطور به خود اجازه دادی که این همه پاچه خواری را برای مردی که نه دانش مثل امیر کبیر دارد و نه هوش و نه ذکاوت و نه تدبیر و نه هیچ سنخیتی با امیر کبیر را ندارد با اسطوره تاریخ ساز این ملت مقایسه کنی؟ اگر این آقا برای تو خیلی مهم است برای مردمی که یا به لحاظ اختلاف با هدایت خواه و یا به خاطر عدم حضور نیروی اصلاح طلب دیگری انتخاب کردند و الان هم پشیمان از رأیی که به ایشان داده اند، هیچی نمی ارزد. کدام اشتغالزایی؟ کدام صنعت به راه افتاده؟ کدام هنر رونق داده؟ چرا تاریخ را تحریف کردی تا کسی را بی جهت بزرگ نشان بدهی؟ شخصیت این آقا محترم، ولی یا اندیشه ای به خردی مغزت داری و یا مغزی با نهایت تدبیرت که اینگونه قیاس مع الفارق نموده ای در تو وجود دارد. حیف از این همه مطلب خوب که وقتم را صرف خواندن این متن کردم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس به نیک قلمت
du
Iran, Islamic Republic of
این مقاله فقط باعث تحریب زارعی میشه...
آخه زارعی کجاش به امیرکبیر میخوره
سعید
Iran, Islamic Republic of
درورد بر حاج زارع مرد بزرگ
م
Iran, Islamic Republic of
والاهمه جا فکرم ره بجزاقای زارعی -گفتم کی لهراس .ملاقباد.مرحوم ملک حسینی.حاج اسماعیل مظفری.سیدباقر.خسروباقری و...منظورتونه!!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
البته انسان زحمت کش و شریفی است و در این گفته شکی نیست. اما ترا به خدا بگو اگر نگوئیم چند میلیون لااقل چند صد هزار از این آدم ها در کشور وجود دارند؟ می خواهی از کسی تعریف کنی، چرا دیگران را تحقیر می کنی؟ آیا همین که اسم یک خیابان را یاسوج گذاشتند مشکلات حل می شود؟ ترا خدا اینقدر بلوف نزنید بطوریکه آدم از امیر کبیر متنفر شود.
هر تعریفی هم حساب و کتاب دارد، تازه بویراحمد و دنا دو تا شهر کوچک کوچک هستند که در مقایسه با95درصد شهرهای ایران قطره ای هستند. هر کلمه را اگر در جای خودش بکار نگیری بجای اثر مثبت اثر منفی می گذارد.
Iran, Islamic Republic of
......جمش کن
مهمان
Iran, Islamic Republic of
ترا به جدت این نظرات را حذف نکنید.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
..تا این حد این امیر کبیر کجا بوده که تا حال ما نمی شناختیم چرا دنا را قاطی کردی دنا مر دانی داشته که که مستحق مقایسه با هیچ کس نیستند .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جدا نام امیرکبیر برازنده حاج زارع می باشد زیرا همانند او شب و روز ندارد و دلش یرای مردم این استان می تپد.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر بویراحمد و دنا
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
با این نوشته ات .امیرکبیر را بردی
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
چند گرفتی این مطلب را نوشتی
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
حیف امیرکبیر که با آبروشون بازی کردی
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
اولا" نام نیک امیرکبیر را خدشه دار نکنید و این آقایی که نام بردید به هیچ عنوان به گرد پایش هم نمی رسد و خداوکیلی چقدر گرفتی که اینها را نوشتی .
احمد
Iran, Islamic Republic of
کم پاچه خواری کنید و نام نیک امیرکبیر را خدشه دار نکنید .
چرام
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتید/ویادی هم ازامیرکبیرگهگیلویه سیدمحمدموحد/
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم متملقی هستی آقا مسعود خودتو کشتی .................
حاتم طائي
Iran, Islamic Republic of
باسلام و درود بر نويسنده محترم و سلام صد درود بر حاج غلام محمد زارعي..... احسنت كه توانستي خوب غلام محمد زارعي كه مردي واقعا همچون اميركبير بزرگ است را توصيف كني ...... جناب آقاي حاج غلام محمد زارعي الحق و النصاف شخصيتي در خور اميركبير دارد.
دوستت داريم اميركبير بويراحمد و دنا حاج غلام محمد زارعي
علي
Iran, Islamic Republic of
امير كبير زنده شو
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود و صد بدرود بر شما نویسنده محترم واقعاً همینگونه است ، تلاشهای زارعی در راه خدمت به مردم منطقه او را جاودانه کرد
امیرپارسا
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل
برو خوش باش
مرد حسابی میدانی کی را با کی مقایسه می کنی
زارعی را با امبرکبیر
فکر میکنم تب داشتی هذیان گفتی
خودت دوباره بخونی چی نوشتی خندت می گیره
تو این استان لیاقت این نسبت اول به غلامرضا تاجگردون مرد اول استان و سپس محمد موحد که افرادی با نفوذ و کاری هستند بیشتر محسوس است
زارعی خودش هم خندش میگیره اینو بخونه
همونطور که نویسنده هم نمیدونست چی داره مینویسه ولی وقتی دوباره خوند متوجه شد چه گندی زده
امیرپارسا
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر کجا و زارعی کجا
کوه را با که مقایسه کردی
زهی خیال باطل
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
افرین خوشم اومد هر چند انتقاداتی از حاج زارعی دارم اما واقعا مطالب قشنگی بود احسن
دنا
Iran, Islamic Republic of
دنا کجا و این گزافه گویی ها کجا دنا شخصیت هایی داشته که مستحق مقایسه با دیگران نیستند مثل این که قاطی کردی جناب نویسنده
شیر احمد
Iran, Islamic Republic of
چرند گفتی عزیز دل برادر،عمرا اگر دیگه رای بیاره،قیاس مع الفارق کردی، پاچه خواری هم حدی داره،اول مطلبت را که خواندم فکر کردم خبری شده اما.................
مطلع
Iran, Islamic Republic of
درجواب بویراحمدی عزیز این دغل دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی شما این همه غلو در مورد این شخص کردی اگر خود او این مطلب را بخواند می خندد از عملکردی که نداشته
علي ناز
Iran, Islamic Republic of
جون ننت ايطوري بزرك ش نكني مردك من كل مانده \\\\\\\\

امبركبير امبركبير ابكني \\\ خورديه\\\ نوش جان \\\\\\\\ فقط بنويس\\\\\\\\\\
dena
Iran, Islamic Republic of
یکی از این کارخونه هایی که این جناب امیرکبیر راه اندازی کرده یا بانی و باعث آن بوده را نام ببر. همه کارخونه های استان مال قبل از ایشون بوده اگه شما چیز حدیدی سراغ دارید اعلام کنید!!!!!!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بویراحمدی عزیز.پاچه خواری تا چه حد.اگر برای پستی که دیر اقدام کردی هر چند آقای زارع فر نکنم این توان را داشته باشند که بتوانند پستی برای شما در نظر بگیرند یا حداکثر در انتهای صف خیل قول دادگان پست قرار می گیرید.انسان نباید شرف خود را اینچنین لگد مال کند
م ر
Iran, Islamic Republic of
خدارحم كنه .
مینا
Iran, Islamic Republic of
من خونه .رو دیدم بنده خدا خیلی زجر کشیده است اصلأ خونه و کارخونه های کلنگی داره بنده خدا.
علي
Iran, Islamic Republic of
ثبت نميشه نظرات
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟
حاتم طائي
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر نويسنده محترم و درود و صد سلام بر حاج غلام محمد زارعي نماينده توانمند ، مدير ، مدبر بويراحمد و دنا الحق و انصاف كه نويسنده خيلي خوب شخصيت حاج زارعي را توصيف كردند زارعي همچون اميركبير است .
امير
Iran, Islamic Republic of
چرا ديدگا هها رو ثبت نميكنيد...
درود بر حاج غلام محمد زارعي
محمود
Iran, Islamic Republic of
ديگاهها رو ثبت كنيد داداش
درود بر حاج غلام محمد زارعي
اگاه
Iran, Islamic Republic of
خودت رو مسخره کردی با این جوک
آَشنا
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری هم حدی دارد -------. رفتن برای خود شیرینی است- امیرکبیر و........................ این کجا وآن کجا چه کار صنعتی - علمی --فنی -زیرساختی --وووووووووووووووو انجام گرفته - بس است -خودراگول نزنیم وریگران را نفریبیم
م ر
Iran, Islamic Republic of
دست ازچاپلوسي برداريد
چاهن
Iran, Islamic Republic of
وقتی زارعی مردم دره و باعرضه است
دنا
Iran, Islamic Republic of
کسی که با زارعی دشمن است نمی تواند توانایی های او را ببیند

تا کورشود هر آنکه نتوتند دید
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدی اصیل و ریشه دار پاچه خوار و تملق گو نیست و لپ کلام اینکه " عقاب کجا و تسول کجا ".
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
عقاب کجا و .کجا
هادی
Iran, Islamic Republic of
کارخونه های این استان همه اش تعطیل بوده وایشون فعالشون کرده که نمونه بارزش کارخونه قند. چقداین بویراحمدی ریز بین بوده درود برشرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
په بپا نه یه وقت داخل حمامی ، سونایی، ، سانتافایی ، بابا ول کن ..بکشنش نیترم برم پی .
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
مینا جان ایشان از اول بن دار بودن برو از بابات یا پدر بزرگت سوال کن ودر جواب دوستان هم عرض میکنم من نه پست میخام ونه دنبال پستم من یه ازاد مردم یه سری انتقداتی به اقای زارعی وارده ولی انصافا خیلی تلاش میکنه برای مردم
متقی
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر در قبر داره میلرزه با این قیاس.ههههههههههههه
mina
Iran, Islamic Republic of
با این خصوصیات که گفته شد شبیه امیرکبیره.شما چرا نمیخاید برزگی زارعی رو ببینید.شما جرا زورتون میاد.چرا ثبت نمی کنی.
Iran, Islamic Republic of
به خدا این اقای نویسنده حالش خوش نیست/اخه مرد حسابی دنبال چی هستی خودت فهمیدی چی گفتی؟این بنده خدا را بزک کردی ومی بینی که کامنت ها همش به ضرر این اقا داره تموم می شه
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
انصافا زارعی بیشتر از هدایتخواه خدمت کرده است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به گزارش خبرگزاری مهر، غلام محمد زارعی گفت: با پیگیریهای انجام شده یکی از خیابانهای تهران در نزدیکی دهکده المپیک به نام یاسوج نامگذاری شده است.

زارعی هدف از این نامگذاری را معرفی بیشتر شهر یاسوج به پایتخت نشینان عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه هیچگونه نام و نشانی از این استان در پایتخت ایران تاکنون وجود نداشته است.

وی بیان کرد: امیدوارم این نامگذاری در شناسیایی بیشتر استان و شهر یاسوج موثر واقع شود.

زارعی همچنین بر معرفی هرچه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و اظهار داشت: این استان با دارا بودن طبیعتی بکر و چهار فصل، در صورت معرفی بیشتر شاهد رونق صنعت گردشگری در آن خواهیم بود.
کارخانه قند
Iran, Islamic Republic of
غلام محمدزارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکلات تسهیلاتی کارخانجات استان همانند سیمان مارگون و کارخانه قند یاسوج پرداخت و گفت: با حضور خود در کمیسیون صنایع و معادن جلسات، نشست ها و رایزنی های بسیاری با مسولان استانی و کشوری در حوزه صنعت و معدن و بانک های عامل در جهت حل مشکلات و جذب سرمایه به استان انجام گرفته و این روند ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
با خوندن این مطلب جا داری وه ته دل مثل غضنفر علیجانی بگوم اووووووووفی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی
غضنفر بجم سوژه ت جور وابی///می اولای .هنرمند هم هه
نطق زارعی در مجلس
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور ،نمایندگان محترم ؛ استحضار دارید که استان کهگیلویه وبویراحمد از قابلیت های فراوان خدادادی برخوردار است و بارهای از نفت ،گاز ،جنگل ، آب فراوان،موقعیت مناسب جغرافیایی ومعادن آن سخن گفته شده است. ولی آیا تاکنون اقدام موثری برای استفاده از این ظرفیت های بالقوه برای برون رفت از محرومیت و توسعه نیافتگی صورت گرفته است؟؟ اگر غیر از این است چرا این استان دارای بالاترین نرخ بیکاری واز نظر زیرساخت وشاخص های توسعه ،محروم ترین استان و حتی نسبت به استان ماقبل خود بیش از ۲برابر محروم تر است .؟؟ وآیا این شایسته مردمی است که در طول تاریخ وخصوصا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره حضوری همه جانبه و مسئولانه ای داشته اند؟؟ آیا با ادامه روند موجود مبنی بر بهره مندی کمتر از نیم درصد از اعتبارات ملی و عدم سرمایه گذاری دولت در پروژه های صنعتی و اشتغالزایی این استان،امیدی به برون رفت از وضع موجود خواهد بود یا خیر؟؟ اینجانب همواره با موج عظیم مراجعات افراد جویای کار از سراسر استان مواجه بوده و هستم وبه عنوان نمونه دریک روستای حدود ۳۰خانواری بیش از ۳۲ نفر تحصیلکرده بیکار با تحصیلات عالیه در مقاطع مختلف دانشگاهی وجود دارد(که لیست اسامی ودرخواست آنها قابل ارائه است) و تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل. لذا به جهت ضرورت موضوع از ریاست محترم جمهور عاجزانه درخواست دارم که برای بررسی وضعیت بیکاری در استان ویافتن راهکاری مناسب،کارگروه ویژه ای تشکیل گردد،زیرا وضعیت اشتغال جوانان استان در شرایط بحرانی است. والبته این درخواست در پاسخ به گریه ها ، عجز و ناله های جوانان تحصیلکرده و والدین آنان است که هر روز شاهد آن بوده و هستم ودیگر قابل تحمل هم نیست .
علی یار
Iran, Islamic Republic of
من شخصا" از روح بلند امیر کبیر عذر خواهی میکنم.نادانی این پاچه خوار را ببخش.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
با خوندن کامنتهای بالا متوجه شدم لقب امیرکبیر واقعا برازنده حاج زارعی هست. یک واقعیت وجود دارد که همیشه قطاری را که در حال حرکت است سنگ می اندازند نه قطار ایستاده را. درود بر امیرکبیر بویراحمد و دنا
احمد
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی حداقل می گفتی بهرامی پدر پایتخت طبیعت نماد اریوبرزن
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
مخالفان حاج زارع دارن از روی فشار می ترکن . درود بر قلمت .پدرت بیامرزه با نوشتنت. تا کور شود هر آنکه نتوان دید.

درود بر امیرکبیر زارعی

خواهشا ثبتش کن
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
الان مخالفان حاج زارع دارند از فشار دارن می ترکن.درود برقلمت. پدرت بیامرزه با نوشتن. تا کورشود هر آنکه نتوان دید

درود بر امیرکبیر حاج زارع
ایمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع مرد عمل و اراده..مردی که با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر ئدر راه توسعه ی استان گام بر میدارد....خدا قوت حاجی...هر چقدر تنگ نظران و کوته بینان هم شما را تخریب کنند.شما همچون دنا بایستید..بدان که ما با تمام وجود حمایتت می کنیم.....
غلومحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جناب نویسنده جای خجالت داره بااین پاچه خواریت این بنده خدا خودش خسته شده از عملکردی که نداره انوقت تواینطوری چاپلوسی میکنی برو دنبال نان که خربزه آب است امیرکبیراز چشم مردم بردی
امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع مرد عمل و اراده..مردی که با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر ئدر راه توسعه ی استان گام بر میدارد....خدا قوت حاجی...هر چقدر تنگ نظران و کوته بینان هم شما را تخریب کنند.شما همچون دنا بایستید..بدان که ما با تمام وجود حمایتت می کنیم.....
بیدار
Canada
خداوکیلی الان خوندمش چیزی حدود ده دقیقه خندیدم یعنی به قول لری رشک و روحی من کمم نه ویسا به جای این نوشته یه دستمال یزدی به دست بگیر تعجب میکنم از بچه های کینا که این مطالب را منتشر میکنند
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم دیونه ای هستی که این مطلب رو نوشتی .ذلیل. خدا ندیده . لا اقل مینوشتی که بیشترین غیبت تو مجلس متعلق به نمکاینده پرافتخار بویراحمد و دناست .مرد حسابی این آقا تو مجلس جرات حرف زدن نداره بلد هم نیست حرف بزنه .این هم مقایسه بود .البته مسولین سایت گیج میزنن که هر مطلبی رو میزنن تو سایت. فقط برا اینه که آمار بازدید سایتشون بره بالا با این اراجیف. لطفا سانسور نکنید کامنت بنده رو .
ام با اندر لاين
Iran, Islamic Republic of
واي از اين همه تخريب ،اگر در كامنتهاي بوير احمد سفلي دقت كنيم ميبينيم كه هم زمان با چند اسم ديگر كامنت بر عليه حاج زارع نوشته ،اين كلك ها ديگه قديمي شده اقا يا خانم بوير احمد سفلي،تو يا با ..هستي تا .خواه ،،،، درود بر زارعي
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه نظرمی دیم ثبت نمی کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والا به خدا با این حرفا فقط دارید حاج زارع رو خرابتر میکنید. بابا بس کنید. اینقد به درک و شعور مردم توهین نکنید.
امیرکبیر؟ متاسفم برای نویسنده
حسینی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
من موندم که ...چکارکرده. واقعاکبنانیوزخودشومسخره کزده بااین افرادکه شب می خوابن فرداقلم میگیرن به دست وبه قول خودشون متنی گهربارمی نویسن.واقعاماانقدربدبختیم که ..بایدتشبیه بشه به امیرکبیر...ازاین همه سرزدن چه اقدام مثبتی انجام داده است.اصلاوظیفه نماینده کارپیدا کردن نیست قول هایی پیرامون کارواشتغال داده بودکه خودشم الان ممی دونه چطورجمعش کنه این مطالب روفقط افرادنزدیک به ایشان می زنن.
حسینی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
من موندم که ..چکارکرده. واقعاکبنانیوزخودشومسخره کزده بااین افرادکه شب می خوابن فرداقلم میگیرن به دست وبه قول خودشون متنی گهربارمی نویسن.واقعاماانقدربدبختیم که .بایدتشبیه بشه به امیرکبیر...ازاین همه سرزدن چه اقدام مثبتی انجام داده است.اصلاوظیفه نماینده کارپیدا کردن نیست قول هایی پیرامون کارواشتغال داده بودکه خودشم الان ممی دونه چطورجمعش کنه این مطالب روفقط افرادنزدیک به ایشان می زنن......
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حال که نویسنده محترم امیر کبیر زمان ما در یاسوج رو شناسایی کرد میشه لطف کنه ناصرالدین شاه رو هم معرفی کنه ممنون میشیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که میشه گفت متاسفم .کارت کجا گیر کرده که اینچنین به امیر کبیر اهانت میکنی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که اینگونه تملق کردن در بین مردم رواج دارد... من کاری با زارع ندارم و ازنظرم بهترم از هدایتخواهه اما این خصلت مجیزگویی و تملق کاری زشت و ناپسنده.
خرزو خان
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم نگفتی کی ناصرالدین شاه بویراحمد است که ایشان امیرکبیر باشند
اما مواظب مهد علیا هم باشید ههههههههه برای اینکه براش اتفاقی نیافتد حمام ها را تعطیل کنید ههههههههه
واقعا مسخره نوشتی عزیز دلم خودت را خراب کردی
Iran, Islamic Republic of
جوک گفته بنده خدا،احتمالا طنز
پشیمون
Iran, Islamic Republic of
حیف او رایی که وش دام. ونظرم امیر کبیر هم و اسمش که تی اسم ای بدبخت اومیه پشیمون وابیه. مو از طرف ای به ظاهر نویسنده و همه بزرگان ایل بویراحمد و دنا عذر خواهی ایکنم.
....
Iran, Islamic Republic of
بابا برین دنبال زندگیتون نه زارع به درد مردم خورد نه هدایت خواه هر کی رفت مجلس خودشو وفامیلش کیفش میکنن ..شما دارید جر وبحث میکنین
مارگون
Iran, Islamic Republic of
با سلام درود بر نويسنده و حاج غلام محمد زارعي ..... خدمت همه ي دوستان عرض نمائيم كه خيلي از كامنت ها مشخصه كه از يك نفره جهت تخريب حاج زارعي ...... ولي بايد بگم كه حاج غلام محمد زارعي مردي توانمند .شجاع . مدير با صلابت . پر انرژي خانواده دار با اصالت هستن امشااله در مدت زمان كوتاهي متوجه ميشيم كه مردي مثل غلام محمد زارعي در بويراحمد نبوده ونخواهد بود.....
زارعي مرده بزرگ و توانمند...... درود وصد درود خداوند بر حاج زارع
برايت در تمام شرايط و مراحل دعا ميكنيم و دوستت داريم
111
Iran, Islamic Republic of
تو استان ما امیرکبیر اگه باشه گمنامه،این مردمی که شما امیرکبیر معرفی می کنید(زارعی،موحد و ...) سیاست من و تو است،این برا من ،اون برا پسرخاله و تو!!. واقع بینانه نگاه کنید،چه کرده اند؟احتمالاً این بویراحمدی هم از پیمانکاران طرفدار سیاست است!!!!!!!!!!!!!!!.گفتند سیاست پدر سوخته است اما توی استان ما سیاست بی پدر بی پدر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاریخ دان
Iran, Islamic Republic of
احتمالا در حمام فین شهرداری یاسوج هم اتفاقات تاریخی رخ خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
بوی گند تملق
بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید توبه کنید که این قیاس را انجام داده ای گفتی استعداد پس چرا مدرک دانشگاهی وجود ندارد گفتی پر کاری راست می گویی در فاتح خوانی زیاد شرکت می کند پر کاری فقط دوندگی نیست بلکه تدبیر است نقبول شدن پشت کنکوری زارع کار خدا بود تا ماهیت ایشان برای مردم روشن شود باید ایشان را به امیر کوچک تشبیه کنید واقعا به امیر کبیر ظلم شد اشان فقط بلدا در مسولیت های کوچک استان به مثل کارشناس مسئول دخالت کند و برای انتصابات سخنرانی کند تاشاید مدیر نمک گیر شود و کارشناس مسئولی برای ایشان جا گزاری نمایید ........
Iran, Islamic Republic of
حبیف‌‌نان‌‌برای‌بعضی‌ها
امیری
Iran, Islamic Republic of
عجب !!!خوب که گفتی وگرنه نمیدونستیم
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1