تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۵۵۰۱۷

اختلاف میان کارکنان علوم‌پزشکی و آب و فاضلاب شهری

۱۹
۰
کبنا ؛ 
نشست بررسی اختلافات میان دو دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آب و فاضلاب شهری با میانجیگری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
اما پیش از آن و از نخستین ساعات صبح امروز پنج‌شنبه 19 تیر و حتی از شبل قبل آن تنش‌هایی میان این دو دستگاه به وجود آمده بود.
دلیل تنش این بود که آب و فاضلاب شهری به دلیل وضعیت تنش آبی قصد داشت تا با ورود به سایت چم گنجشکی پایین دست بیمارستان امام سجاد اقدام به حفر چاه کند و در مقابل دانشگاه علوم پزشکی هرگونه ورود بدون اجازه مأموران آب و فاضلاب شهری را برنتافته بود و این چنین شد که تنشی هر چند کوچک میان این دو دستگاه ایجاد شود.
البته بلافاصله پس از این تنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم همراه استانداری وارد محل شدند و با ورود استاندار و مدیریت بر اوضاع تا حدود زیادی این تنش فروکش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی خود که همراه آن‌ها مدیر دو دستگاه معارض نیز حضور داشتند از همه قسمت‌های این سایت در حاشیه رود بشار بازدید به عمل آورد و پس از بررسی همه جوانب دستور داد تا در محل استانداری جلسه‌ای در همین خصوص برای جلوگیری از تنش بیشتر برگزار شود.
اما در این ماجرا آن چه که بیش از هر چیز به چشم می‌خورد و متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود داشته است دخالت افراد غیر مسئول در این زمینه بود به طوری که از نگهبان این دو دستگاه گرفته تا مستخدم و کارمند جز در مورد تعارض فوق اظهار نظرهای تنش‌زا می‌کردند.
پس از تشکیل جلسه در استانداری باز هم این عده افراد غیر مسئول برای حضور در نشست استاندار با مسئولان دو دستگاه از خود واکنش نشان می‌دادند تا این که استاندار آبی پاک بر روی دست همگان ریخت و به مدیر دو دستگاه هشدار داد یا افراد غیر مسئول را از محل دور کنید و یا این‌که خودتان هم به دنبال آن‌ها بروید.
در پایان استاندار و مدیران دو دستگاه به اضافه خبرنگاران در جلسه حضور یافتند و مطالب دو طرف در خصوص پرونده سایت چم گنجشکی مطرح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلا هم برخورد استاندار به اینگونه نبوده استاندار باادب تر از آن است که بامسائل به اینگونه رفتار کند
Iran, Islamic Republic of
استاندار پادرمیانی کرد ریش گرو گذاشت تا یک چاه دراین زمینها زده شود فقط همین و بس
مطلع
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا حق با علوم پزشکی بوده و برخورد اونها کاملا منطقی بود. ایراد از آب و فاصلاب بود که بدون اجازه قصد ورود به محدوده اونها را داشتند. مسولین علوم پزشکی به حق راجع به محل حفر چاهها انتقاد دارند.
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ؟
Iran, Islamic Republic of
همه اینها ناتوانی وضعف ونابلدی وناکارامدی .را میرساند .جرا صورت مسئله را دارید پاک میکنید!1
دست افکن
Iran, Islamic Republic of
باارزوی قبولی طاعات وسلامتی جناب آقای استاندار ومعاونان ودولت مردان استانی ومدیران کل دستگاههای اجرایی .تشکر ازتلاشها وزحمات کارکنان آبفابخصوص مدیر کل جوان ومتعهدومتخصص بومی برای حل مشکل بهران وتنش آبی دراستان .خدا قوت من الله التوفیق
دست افکن
Iran, Islamic Republic of
آرزوی قبولی طاعات وسلامتی جناب آقای استاندارومعاونان ومدیران اجرایی استان . باتشکر از تلاشهاوزحمات کارکنان آبفاشهری بخصوص مدیر کل جوان ومتعهد ومتخصص هم استانی برای حل مشکل بهران وتنش آبی دراستان >خداقوت من الله التوفیق
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی به زور این مجموعه را که حدود 50% آب شهر را تامین می کند و متعلق به شهروندان یاسوجی است در سالهای گذشته تصرف کرده بود که با فشار و تلاش مدیر عامل آب وفاضلاب استان و حمایت به حق استاندار محترم این مجموعه به صاحب اصلی آن بازگشت.
Iran, Islamic Republic of
اینجور که خبرگزاری فارس نوشته دکتر چمن واقعا متین برخورد کرد. آقایان با کارمنداشون برای دعوا اومده بودن. کاش اب و فاضلاب تدبیر بیشتری به خرج می داد و اینگونه با عزت مدیران و دانشگاهیان برخورد نمی کردن.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کارمندان و مسولین علوم پزشکی با حفر چاه اونهم در یک محل غیر بهداشتی و در محدوده املاک دانشگاه همیشه مخالف بوده اند ولی آب و فاضلابیها به دلیل نداشتن توان مالی برای حفر چاه در یک محل مناسب این مشکلات را بوجود می آورند.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
خبر چند روز پیش این بود ابنیه دانشگاه علوم پزشکی عامل به خطر افتادن سلامت اب .به هر مکانی جهت ورود باید از صاحب انجا اجازه گرفت تازه اب وفاضلاب می خواهددر این مکانکه مالکیت ان از ان دانشگاه علوم پزشکی می باشد احداث چاه نماید طبیعی است که هیچ کس به این شیوه نمی تواند به اینچنین مکانی تعرض کند .در ضمن من از اول قضیه تا اخر انجا بودم در این حد تنش نبود و استاندار فهیم هم با درایت به قضیه نگاه داشتند وهیچ گونه حرف تند ی نزدند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حق با علوم پزشکی می باشد مکان مال انهاست .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مگر اب وفاضلاب هر جایی دوست داشت باید حفر چاه نماید? شاید علوم پزشکی نخواهد اجازه بدهد.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
یک مثل لری می گوید غله ات را بردار گله ام امد حکایت این قضیه هم همین است اب وفاضلاب می خواهد بهرشکل ممکن به املاک دانشگاه تعرض کن . ولی فکر نمی کنم مدیریت با درایت دانشگاه اجازه چنین ورودی را بدهد واستاندار محترم هم جلوی این تحرکات را می گیرد .
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل ابفای شهری استان با یه اکیپ کامل از نیروی انسانی ماشین الات از جمله چرثقیل اومده بودند که درب پردیس دانشگاه رو به زور بشکونند و یه حلقه چاه حفر کنند اما برخی کارمندای دانشگاه برای خودشیرینی برای مقام مسئولشان اومدند ماشیناشون روجلوی درب به ردیف پارک کردند و بعد با کارکنان ابفا درگیر شدند.اگه دکتر چمن زودتر نیومده بود مدبرعامل ابفا رو زده بودند.خدایی چمن چنان تشری برای کارکنانش اومد و برخوردی با کارکنانش کرد که دیگه به فکر خودشیرینی نیفتند.لدنی نزاد و چمن به همراه استاندار به استانداری رفتند.ظاهرا شنیده شده که چمن با برخی کارکنانش که به مدیرعامل ابفا توهین کردند قراره که بشدت برخورد کنه.خدایی رفتار برخی کارکنان ابفا نیز سبب چنین بی احترامی به لدنی نزاد شد.
ددانیال ولوی مقدم
Iran, Islamic Republic of
این خیلی زشت است برای یاسوج چون ما مرکز استان هستیم بقیه شهر ها از ما می آ موزند آ
Iran, Islamic Republic of
کاملا حق با علوم پزشکی بوده است
باوی
Iran, Islamic Republic of
چمن کوچکترین عکس العملی نشان دهد..


میکنه؟؟؟؟
نیاری
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه
کلیه مسئولین ادارت استان
مراقب ملک -اداره - و زمین حق الناس باشید. اداره آب بدلیل ناتوانی در تامین آب شهر قصد ورود به زمینهایتان را دارد. میخواهد چاه بزند بلکه به آبی برسد!!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1