تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۵۴۹۹۷

علی‌پور رئیس هئیت بسکتبال استان شد

۲
۰
کبنا ؛
 حمید خُمجانی  در نشست محمع انتخابات هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: درخواست ها و نیازهای هیات بسکتبال این استان در حوزه آقایان و بانوان هر چه سریعتر به فدراسیون ارایه شود.bstkbal

وی بیان کرد: رییس جدید هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد از تجربیات ارزنده پیشکسوتان و روسای پیشین این هیات برای توسعه همه جانبه این رشته ورزشی در استان در بخش های پایه، آقایان و بانوان استفاده کرده و مقوله استعدادیابی را مورد توجه جدی قرار دهد.

خُمجانی اظهار کرد: مسوولان هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد تعامل بیشتری با فدراسیون داشته باشند و کلاس های داوری و مربیگری این رشته ورزشی نیز به طور مستمر در استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: فدراسیون بسکتبال آماده هرگونه همکاری با هیات استان های مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

خُمجانی ابراز داشت: ورزش بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال های آینده موفق خواهد بود و به رشد و بالندگی قابل توجهی دست می یابد.

وی دلیل این امر را وجود استعدادهای چشمگیر و علاقمندی و حمایت مسوولان اجرایی و متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد از رشته ورزشی بسکتبال اعلام کرد.

خُمجانی افزود: با این شرایط پیش بینی می شود که بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد پس از این در حوزه آقایان و بانوان وارد مرحله تازه ای از توسعه و پیشرفت شود.

وی گفت: فدراسیون بسکتبال مصمم است تمام کمک ها و حمایت هایی را که از هیات

استان های برخوردار می کند به کهگیلویه و بویراحمد نیز ارایه دهد به شرط آنکه تلاش های روزافزونی برای توسعه این رشته ورزشی در استان شود.

خُمجانی بیان کرد: رییس جدید هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد برای فعال تر شدن این هیات تلاش کرده و در این راستا برنامه مدون و منسجم داشته باشد.

در این نشست میثم علی پور بیدک با کسب 12 رای از مجموع 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات مجید نجاتی سرپرست پیشین این هیات تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
تعویض رئیس فدراسیون دردی را دوا نمی کند شهرستان بویراحمد و یاسوج مربی بسکتبال ندارد دو تا مربی است که یکی از آنها .. و دیگری دنبال ج.
مورینیو
Iran, Islamic Republic of
شیره
حقش بود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1