تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۵۴۸۴۱

داوری: مدیران فرهنگی را تغییر ندهید آرامش‌تان را به‌هم می‌زنم

۱۹
۰
کبنا ؛davri
شاعر برجسته کهگیلویه و بویراحمدی با هشدار نسبت به عدم برخی تغییرات به خصوص در حوزه فرهنگ این استان گفت: اگر این تغییرات انجام نشود، در همه جای استان مشکلات دولت کنونی را با مردم در میان خواهم گذاشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فریدون داوری در نشستی که با حضور اعضای فعال تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با انتقاد شدید کندی تغییرات و عدم تغییر برخی مدیران فرهنگی در این استان از معاون سیاسی و استاندار خواست تا هر چه زودتر این افراد را بر کنار کند.
داوری گفت: از تغییرات فرهنگی استان گلایه مند هستیم و به همین خاطر هیچ‌گاه سراغ استاندار نخواهیم رفت، هرچند که با دوستان‌مان در استانداری مشکلی نداریم، اما تا زمانی که این تغییر انجام نشود روی استانداری را نخواهیم دید.
وی بیان کرد: اگر این کار را نکنید آرامش انتخاباتی آینده شما را با سخنرانی در مناطق مختلف استان به هم می‌زنیم چرا که قرار نیست یک عمر رنج بکشیم و همانطور باشیم که بودیم.
خالق ایل احساس گفت: خالقان و خادمان فرهنگ را کنار زدند و متاسفانه این رویه در استان ما همیشه بوده همچنان که آیت الله ملک حسینی مهجور ماند چه رسد به ما بچه‌ها.
داوری گفت: به اندازه جوی فاضلاب به فرهنگ توجه نشده است و باران تابستانی اخیر بیش از فرهنگ اعتبار داشت.
وی افزود: به اندازه سهمیه کودشیمیایی به تولیدات قلم استان کهگیلویه و بویراحمد کمک نشده و با تأسف باید گفت؛ تعداد سالن‌های تئاتر ما بیش از تماشاگران شده است.
وی با بیان اینکه آزادی قلم را به چپ و راست معامله نمی‌کنیم، افزود: با این تفاسیر سعی خواهیم کرد درخانه کارهای هنری انجام بدهیم.
به گزارش کبنا؛ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سخنان فریدون داوری اظهار کرد:  بر اساس این سهم‌خواهی می‌بینیم که تداخل در امور قوا در استان ما به دلیل همین نگاه خانوادگی به مدیریت‌ها به وجود آمده است.
این مسئول ارشد استانی که در جمع برخی از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و به دعوت حوزه هنری سخن می‌گفت، افزود: اکنون برای تغییر و تحولات در استان حتی یک نگاه سیاسی هم با یکدیگر در چینش مدیران متفق‌القول نیستند و اگر در جایی تغییرات به کندی صورت می‌گیرد به همین دلیل است که نظرات یکی نیست.
وی با ابراز اینکه بلوغ سیاسی در کشور و این استان آن‌گونه که باید وجود ندارد، تصریح کرد: شدت تغییرات در این استان از بسیاری استان‌های دیگر بیشتر و ممکن است این کار در جای خود از منظرهای مختلف هم خوب و هم بد باشد.
محمدی اسلام را دین رحمت و مرحمت دانست و گفت: باید در همه موضوعات از جمله در عرصه سیاسی، رحمت و مرحمت اسلام را در نظر بگیریم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرعت تغییر و تحولات را در کیفیت آنها مؤثر دانست و گفت: گاه آن‌چنان فشار برای تغییر و تحولات وارد می‌شود و افرادی منصوب می‌شوند که پس از مدت کوتاهی پی می‌بریم افراد ناکارآمدی بوده‌اند یا اینکه از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.
وی مشی دولت‌ها را با یکدیگر در تغییر مدیریت‌ها متفاوت دانست و گفت: باید بدانیم که این مشی در دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است.
انتهای پیام/ ک
نام شما

آدرس ايميل شما

سربه زير
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جناب آقاي استاندار و نمايندگان مردم در مجلس نسبت به حوزه فرهنگ بي تفاوت شده اند . اتفاق نازيبا و ناپسند اينكه اصلا توجهي به كارنامه و سابقه و تاثيرات مثبت و منفي عملكرد مديران فرهنگي استان توجهي ندارند .
بدا بحال فرهنگ ،
فاجعه بزرگتر اينكه در سال " اقتصاد و فرهنگ مديريت جهادي " بودجه فعاليت هاي فرهنگي استان يك سوم سال گذشته شده است .
دردآور ترين سال براي صحاب و فرهنگ و هنر .
حقگو ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای داوری وقتی تغییرات در ادارات این استان بر اساس خط و باند و یا خواست و سلیقه فلان نماینده و یا طیف وابسته به خط وی می باشد هست نه بر اساس کارایی و لیاقت فلان مدیر ، دیگر چه می توان گفت .
جناب آقای داوری در گچساران همه یا برخی از مدیران ادارات و همچنین مدیران مدارس به تبع آنها ، عوض شدند که این خود مشکلات و معظلاتی را نیز به دنبال دارد و چنانچه آقای محمدی نیز به این امر اذعان داشتند .
پس در هر کشوری اگر به فرهنگ کمتر توجه شود آن کشور پیشرفتی نخواهد داشت و اگر مدیر لایقی در پست های فرهنگی این استان انتصاب نشوند ممکن است در زمینه فرهنگ این استان دچار تزلزل شود
علي
Iran, Islamic Republic of
وقتي جناب آقاي استاندار دغدغه فرهنگ را دارد چرا مديران فرهنگي را تغير نمي دهد و مديران با تجربه را جايگزين انها کند
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست از آقای داوری بپرسه تا کنون برای فرهنگ این استان چه کار شاقی کرده اید ؟ کدام زیرساخت اساسی را در استان پایه ریزی کرده اید ؟ بابا دیگه عصر سخنرانی و حرف زدن گذشت عملگرا باشید تا تاثیر گذار شوید.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
بله همین کاراست که مردم ناامید میشن ودست روی دست میگذارن ،بی تفاوت میشن تادولتهای متهجر سرکار می آیند
کتاب
Iran, Islamic Republic of
داوری فقط قشنگ حرف میزند درعمل ..........
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
هرهری تر از شما تا کنون ندیده ایم

از همه تعریف می کنی تا سودی در آن داری

یادت هست ابتدای کاندیداتوری بزرگواری می خواستی پول جمع بکنی وبرایش خانه بخری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برو به خودت برس خدا خیلی بهت رحم کرد !!!!!!!!!!!!!!!!

غفلت بشر بدبختی بشر است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میراث
Iran, Islamic Republic of
سلام بر استاد داوری
جناب داوری در عجبم چرا در زمان ریاست آقای واعظی زاده مدیرکل اسبق میراث فرهنگی سکوت فرمودین. با وجود اینکه بدترین دوران بر میراث در زمان ایشان رخ داد. امیدوارم قلمتان را به نان نفروشید. قراردادهای یکصدمیلیونی شما با میراث هنوز در ذهنمان هست . آیا در فرهنگ منطقه تاثیری داشت؟
ع- مردانی
Iran, Islamic Republic of
سخن در پرده می گویم ، چو گل از پرده بیرون آی
که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی( جافظ)

این ریاست با خواصی کاندر اوست
عمر آن کوتا چون عمر وضوست
هم به آبی این وضو حاصل شود
هم به بادی این وضو باطل شود ( مولانا}

زنهار تا توانی دل اهل نظر میازار

داوری این شاعر عزیز و شیرین سخن مایه فخر و افتخار قوم لر است او سرآمد فرهنگ قوم ماست .اگر او می نالد ناله اش از درد است آنهم دردی از جنس فرهنگ .بدون تردید او که اینگونه لب به اعتراض گشوده در حال سوختن است.سوختنی که احساسش را به تماشا نتوانید کرد.باید آتش بگیرید که بدانید داوری عزیز چه می کشد
ع- مردانی
Iran, Islamic Republic of
سخن در پرده می گویم ، چو گل از غنچه بیرون آی
که بیش از پنج روز ی نیست حکم میر نوروزی

زنها تا توانی اهل نظر میازار

داوری شاعر عزیز و شیرین سخن مایه فخر و افتخار قوم لر است و بحق که او سرآمد فرهنگ قوم ماست. داوری اگر می نالد ناله از درد است آنهم دردی از جنس فرهنگ.او در حال سوختن است سوختنی که احساسش را به تماشا نتوان کرد . بلکه باید آتش بگیریم تا که بدانیم داوری چه می کشد
م
Iran, Islamic Republic of
والله استاد د اوری خود چند سال در مسئولیتهای مختلف حضور داشت و فقط حرف میزد و عملی نداشت و هر وقت برای کاری به نزد ایشون میرفتیم می گفتند که من مدیر معترضم.این که نشد حرف.به عمل کار بر آید به سخندانی نیست.
جومونگ
Canada
نگو بابا خراب میشم حرفات 1 قران هم ارزش ندارد
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
من کاری ندارم که آقایان دنبال چه هستند اما از کلام آقای داوری خوشم نمی اید به عنوان یک فردی که خود را منجی و طراح فرهنگ میداند. اگر فرهنگ را تهدید به فرهنگ کنیم چه خواهد شد؟
اگر بی فرهنگی را تهدید به فرهنگ کنیم نیک است و خوب و باید امیدوار بود. اما با این کلام ها از آقایون هیچ امیدی به پیشرفت فرهنگ در فضای استان ما نیست و نخواهد بود. مگر در دولت گذشته چه زد و بندهایی شد و چه معاملاتی در یک بخش فرهنگی ما اتفاق افتاد اما آقایون سکوت کردند تا جای پیش رفت که مدیرکل عوض شد.
برادر محترم فرهنگی و شاعر استان ، شما نماینده فرهنگی یک بخش از سلیقه های موجود در کشور و استان هستی یا نه ؟
اگر قبول داری که این رسالت فرهنگی را بر دوش داری ، تهدید و رسانه ای کردن مشکلات جز سهم خواهی چیزی را به اذهان متبادر نمی کند.
ما فقط یک ناظر به سخنان شما هستیم و اصلا این نوع گفتمان را نمی پسندیم .
شما که عنوان می کنید تعداد سالن ها بیش از تماشگران است پس برای چه کسانی می خواهید سخنرانی کنید؟
استان ما گویا نمی خواهد بعضی مسائل را در خود حل کند. و یا تغییر پذیر و انعطاف برای پذیرش ندارد. ما برای کارهای فرهنگی جز میدان دادن به تعدادی خاص که در سطح استان معلوم هستند چه کرده ایم . سازمان فرهنگ ما در اختیار و مسئولیت عده ای خاص بوده و حرف آنها همواره حرف نهایی برای فرهنگ ما شده و تاکنون چنین بوده و هست . اما برونداد این کارها چه بوده است .
ما باید یاد بگیریم که با تغییرات به شکل فرهنگی برخورد کنیم و با کار فرهنگی و قانون پذیری تن بدهیم به کارهای فرهنگی و جای نقد و پیشنهاد را باز بگذاریم و مطمئنا ما راه سخت و پر زحمتی را برای پیش بردن بر دوش داریم .
هرمز
Iran, Islamic Republic of
حق بااستادداوری است بایداوراهمراهی کرد
رکگو
Iran, Islamic Republic of
والله نمیدونم این جلسات الکی که توحوزه های فرهنگی ما گرفته میشن تاکنون چه خروجی داشتن . کدام مولفه فرهنگی ویا اثر ماندگاری که حتی در یک محله کوچک نه در استان تاثیرگذارباشه چه بوده ؟ بخدا همه این نشست ها فقط برای حیف ومیل بیت المال و ارائه فاکتورهای واهی به حسابداری .....است ولاغیر . مسئولین متشرع هم بخاطر دوری از گناه سعی کنن تو این جلسات اتلاف وقت شرکت نکنن . فقط بخاطر خدا ولاغیر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقاي داوري عزيز!
بي خبال شيد ، اين آقايان فرهنگ و ارشاد را به عنوان ابزاري براي انتخابات بعدي مجلس مي نگرند و بس .
يه چن وقتيه كه يه چند نفر دنبال تامين منافع خودشان انجمن ها را قبضه كردن و هيچ فعاليتي هم انجام نمي دند فقط فرصت ها به باد مي دند و تحمل هيچ استعدادي را ندارن تا نكنه كسي روزي موي دماغ شون شه . هنرمندان و مردم هم مايوس شده اند و يا گروه محدودي دنبال كسي اند كه فردا بتونند خوب مديريت اش كنن و اونو بذارن براي مديركلي ارشاد استان .
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید مدیر کل ارشاد و مسول دبیرخانه مساجد که ۱۵ ساه رییسه عوض بشن
والا همه چیی استان ما عجببه
پيشكسوت
Iran, Islamic Republic of
استاد داوري حرف دل هنرمندان و دوستداران فرهنگ استان را گفته ،
ببينيد يه چند نفر فرصت طلب چطوري بداخلاقي مي كنند.
حاج داوري تا ابد در دل مردم جاي دارد اين همه مي دانند.
خدایار میگه
Iran, Islamic Republic of
انهایی که به دنبال تخریب حاج داوری هستند از سر عدالت و به خاطر فرهنگ این استان نیستند شاید هم در واقعیت ندانند فرهنگ چیه . اسطوره فرهنگ استان فریدون داوری بعد از سی سال خدمت ارزنده فقط یه خونه کلنگی در یاسوج دارد تمام زندگیش را به پای فرهنگ این استان ریخت اگر به جای این کارها به فکر تجملات بود و سیب زمینی می فروخت الان وضعیتش از لحاظ مالی بهتر از این بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1