تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۵۴۸۳۸

انتقاد هدایت‌خواه از بارانک شبکه دنا /مدیرانی که از نماز جیم زدند

۱۶
۰
کبنا ؛ 
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد مباحث مختلفی در حاشیه مطرح شد که از جمله آن‌ها ناپدید شدن مدیران در هنگام نماز بود.
همواره در نشست‌های اداری حواشی مطرح می‌شود که بیان آن‌ها بسیار شنیدنی‌تر از متن است و گاه میزان اثرگذاری بیشتری نسبت به متن دارد.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این دست نشست‌های اداری بود که ظهر امروز برگزار شد و در آن سخنرانان به فراخور مسئولیت و عضویت خود در این شورا موضوعاتی جالب را مطرح کردند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم که در نشست شورای فرهنگ عمومی مانند همیشه آرام نشسته و به دقت گوش می‌داد وقتی نوبت بیان دیدگاه را پیدا کرد به موضوعی مهم اشاره کرد و گفت: همه درباره بدحجابی و دلایل آن سخن گفتند اما من همه این ادله‌ها را در یک کلمه خلاصه می‌کنم و آن هم بی‌نمازی است.
امام جمعه موقت یاسوج در همین خصوص با بیان داستانی در خصوص بی‌توجهی مدیران استانی به این مقوله گفت: یادم می‌آید که یک روز جلسه‌ای با حضور برخی از مدیران استانی و تعدادی از ریش‌سفیدان در دفتر مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی داشتیم.
وی گفت: در آن روز مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی پیام دادند که به هر دلیل نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند و به همین خاطر جلسه به گونه‌ای دیگر مدیریت شد در حالی که به اذان ظهر نیز نزدیک شده بودیم.
حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم افزود: مدیران تا شنیدند که حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی آن روز در این جلسه نیستند یکی یکی جلسه را ترک کردند تا این که به غیر از چند نفر معدود دیگر خبری از آن‌ها نشد.
این عضو شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در همان جلسه پدر شهیدی که در کنار من بود با صدای بلند سه مرتبه کلمه اوه، اوه، اوه را بر زبان آورد که یعنی فلسفه حضور مدیران در آن جلسه واقعاً چه بوده است و نماز در نزد آن‌ها چه جایگاهی داشته است.
مدیرکل صدا و سیمای استان هم به انتقادات برخی از حضار در جلسه پاسخ داد آن‌جا که مدعی بودند یکی از دلایل ترویج بدحجابی در جامعه برخی تولیدات رسانه ملی است.
یوسف افشارنیا پخش سریال‌های خارجی با وضعیت حجاب کنونی را یکی از مواردی دانست که علما و به خصوص حضرت امام راحل فتوا داده داده‌اند.
وی گفت: اگر سریال‌های کره‌ای و چینی و ژاپنی را با روتوسکوپی کنونی به نمایش نگذاریم آن وقت است که مردم باید این سریال‌ها را به حالت عریان از جاهای دیگر تماشا کنند.
ستار هدایت‌خواه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم برنامه‌ای تحت عنوان بارانک را یکی از مصادیق برنامه‌های نامطلوب از صدا و سیمای مرکز استان ذکر کرد و گفت: برای این که برنامه‌های صدا و سیما چه در شبکه‌های ملی و چه شبکه استانی را نقد کنیم نیاز به ده‌ها برنامه مانند نشست امروز شورای فرهنگ عمومی داریم.
یکی دیگر از معترضان اصلی به وضعیت بدحجابی در استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی بود که نسبت به مصادیق بدحجابی در برخی ادارات گلایه‌مند بود.
وی گفت: چند شب پیش برای خون‌دهی به یکی از مراکز مراجعه کردم که دخترکان فوکل‌زده و با وضعیت پوششی نامناسب مشغول به کار بودند که این در شأن یکی مرکز دولتی خدمات‌رسان در جمهوری اسلامی و این استان نیست.
این مسئول گفت: جالب اینکه بروشورهایی را برای فرهنگ‌سازی در همان جا به ما دادند که از نظر من مصداق بارز فرهنگ‌سازی منکرات بود.
انتهای پیام/ب
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بدبخت فرهنگ
داود
Iran, Islamic Republic of
کاری نکنید که م...ا باز شده . عزیزان اتفاقا برنامه بارانک آبروی صدا و سیمای استان ماست وگرنه بقیه که با اون لهجه های آنچنانی که آخرش سوژه شدن . مگه به قول خودتون ای..ها حق زندگی ندارن بسه دیگه تا کی ....
ش ر از دنا
Iran, Islamic Republic of
.. شما هم.؟؟؟ فکر میکنم جناب مدیر اصلا متوجه خون گیری نبوده وبیشتر به فکل دخترا .. وشاید هم این فکلی ها باعث شده جناب مدیر زودتر برای خون گیری به انجا مراجعه نماید به نظر من سیرت افراد مهمتر است تا ظاهر ادمها
طلبه
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تنها مشکل استانمون بدحجابی بود . ای کاش توجه به فقر و بیکاری و طلاق و ازدواجهای اجباری در استان جز اولویت بود
چویل
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتید چه برنامه ای دارید حالا
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
برخورد های افراطی هدایت خواه واطرافیانش باعث اکثر این مشکلات است چرا که دین محبت ورحمت محمد(ص) را مخصوص یک عده ی خاصی کرده اند و اکثر مردم را فراری داده اند !!!!!!!!
داود
Iran, Islamic Republic of
به هوش باشید..د هرچند اینگونه که میبینم تا حدودی بعضی از مسئولین پا را فراتر گذاشته اند . این برنامه بارانک آبروی صدا و سیمای استان ماست
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
شورای محترم فرهنگی سلام
1-شمابرا فرهنگ چه کردید؟
2-اقای هدایت خواهی که خانه اش قم است چکونه برا فرهنگ استان تصمییم میگیرد
3-ریاست محترم اداره تبلیغات شماکارتون چیه خداوکیلی؟
اولا یک ..کارمند پیر ..
ثانیا برا حجاب کدوم برنامه رو اجرا کردید(بخدا ما به برنامه های کلیشی وقدیمی هم راضی هستیم
ثالثا نود درصد کارمندان شما مدیر پروازیند که در شهرستان نمازشون هم شکسته است
انشاالله درست میشه
سعید
Iran, Islamic Republic of
ایشان راکی به این جلسه راه داده..کاره ای نیست که..صداوسیماخودش کارخودشه بلده
شریف
Iran, Islamic Republic of
بابا یه حرفی زد .شمابه دل نگیرید
ty
Iran, Islamic Republic of
صداسیمای استان کلا انتقاده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
.دستش به گوشت نمیرسه....
حاج مهدی اکبری
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتقدیراز برنامه خوبتون -ازمداح نوجوان آقای محمدجواددرخشان پی دربرنامه فیض ببریدواقعا واقعا ازبرنتامه های قبلی ایشون وکارگردان ودستندرکاران کمال تقدیر وخداقوت رو دارم.موید باشید-تعجیل فرج امام زمان صلوات
مهدی حبیسن نژاد
Iran, Islamic Republic of
......
محمدمهدی باقری
Iran, Islamic Republic of
باعرض ادب ،خداقوت وخسته نباشیدخدمت دستندرکاران برنامه بارانک،برنامه جوانان ونوجوانان/چندین برنامه مداحی زیباازمداح کشوری جناب آقای کربلایی محمدجواددرخشان پی مداح برجسته هم استانی مشاهده کردم ازشبکه دناکه واقعاقابل تحسین وتکریم میباشدانشاءالله سعی شودازاین مداح نخبه نوجوان استفاده اکمل دراین برنامه زیبای بارانک برنامه مردمی بشودوازاین مداح نوجوان التماس دعادارم/یازهرا(س)
مسعود بهشتی روی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ضمن تقدیروسپاس ازمدیرکل محترم صداوسیماودستندرکاران برنامه های فرهنگی.
لطف بفرماییدچندکلیپ زیباازجناب کربلایی محمدجواددرخشان پی مداح نوجوان هم استانی دررسانه پخش نماییدیاازایشون دربرنامه های فرهنگی خصوصابرنامه های مداحی استفاده اکمل نمایید.اجرکم عندالله.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1