تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۵۴۷۷۱

فاز نخست تور مجازی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

۳
۰
کبنا ؛ 
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی فاز نخست تور مجازی گردشگری این استان برای اولین بار خبر داد.
 
به گزار ش کبنا نیوز ؛مهدی حسن زاده با اشاره به اینکه تور مجازی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در زمستان سال 92 تهیه شد، افزود: بخش عمده ای از فاز نخست این تور مربوط به معرفی جاذبه های تاریخی وتفریحیمناطق گرمسیری استان است.

کهگیلویه وبویراحمد با داشتن دو هزار اثر تاریخی و280گردشگاه تفریحی برخی ایام سال چون نوروز امسال پذیرای مسافر است که ایجاد تور مجازی می تواند بر تعداد گردشگران پرشمار این خطه بیفزاید.
وی بیان کرد: هم اکنون فاز نخست تور مجازی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.kb-tour.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.
حسن زاده اظهار کرد: این تور مجازی با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا ساخته شده و علاوه بر کامپیوتر شخصی و لپ تاپ به سهولت بر روی تلفن همراه و تبلت نیز قابل استفاده است.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست نظرها و پیشنهادهای سازنده خود برای هر چه مطلوبتر شدن این تور مجازی گردشگری را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارایه دهند.
کهگیلویه وبویراحمد با 16هزار کیلومتر مربع وسعت حایل استانهای فارس ،اصفهان، بوشهر، خوزستان و چهارمحال و بختیاری علرغم داشتن یک درصد از مساحت کشور،به لحاظ وجود 10درصدمنابع آب و مواهب طبیعی دیدنی و 900هزار هکتار جنگل جزو استانهای گردشگرپذیر حوزه زاگرس محسوب می شود
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل این حرفها بهت نمیاد- حتما" ی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بجای این کارهاباید ابتدا چهره این استان را از منظره های چندش آور زباله ها پاک شود . و فرهنگ طبیعت دوستی جایگزین طبیعت گریزی شود.که اقدام موثری انجام نشده وطبیعت در حال نابودی است.
عسکری
Iran, Islamic Republic of
انشالله با حضور دکتر حسن زاده از نیروهای متخصص سازمان در حوزه معاونت سرمایه گذاری اهد پیشرفت روز افزون استان در این حوزه کاری باشیم ایشان از نیروهای با ذوق و خوش فکر اصلاحات هستند انشالله که در پناه ایزد منان موفق و موید باشند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1