تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۵۴۶۹۳

انحراف در وام‌های بانک مسکن نداریم

۰
کبنا ؛مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک به نسبت دیگر بانک‌ها کمترین معوقات بانکی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

احمدرضا بقایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مدیریت بانک مسکن استان بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و با روحیه بسیجی در خدمت مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 2.5 درصد از تسهیلاتی که پرداخت کردیم معوق مانده است، بیان داشت: پرداخت تسهیلات مسکن مهر آنقدر زیاد بوده که منابع و درآمدها نامتوازن شده است.
بقایی در ادامه تاکید کرد: وام‌های زیادی در بخش مسکن مهر پرداخت کردیم که متأسفانه اکنون که فصل برگرداندن آن تسهیلات است با مشکلات زیادی مواجه شدیم و بانک در این خصوص دست تنها است.
وی با بیان اینکه بدهکار بزرگ بانکی نداریم، بیان کرد: تسهیلات خوب در بانک مسکن برای ارائه به شهروندان از جمله تسهیلات اوراق و سپرده ساخت داریم.
مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بانک به کلیه تعهداتش در خصوص بافت فرسوده و جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) عمل کردیم.
احمدرضا بقایی با بیان اینکه انحرافی در هزینه ‌کردن وام‌ها نداریم، افزود: با نظارتی که همکاران ما دارند وام‌ها در موارد مورد نظر استفاده می‌گردد.
وی افزود: رویکرد مجموعه مدیریتی، رویکرد مشارکتی است و امیدواریم با همکاری و تعامل کارکنان و مدیران بانک مسکن و مردم شاهد ارتقای کیفیت خدمات باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1