تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۵۴۵۲۹

چه کسی قبول‌کرد شهرداری یاسوج نباشد؟

۲۲
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه‌ای با شهردار یاسوج برگزار کردیم و حتی من در آن جلسه حاضر بودم دست شهردار را برای ادامه حضور تیم با نام شهرداری ببوسم که آقای شهردار زیر بار نرفت.
جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، به مزایده اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: اماکنی که بالای 12 میلیون تومان اجاره دارد را به مزایده گذاشتیم و روند برگزاری آن‌ها سالم و قانونی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای این کار شفافیت کامل داشتیم و کسانی که در مزایده‌ها موفق شدند کار خود را از تاریخ اول مرداد امسال آغاز می‌کنند.
ایزدپور با بیان این که کارها به صورت قانونی و شفاف انجام شد، اظهار کرد: خودم در مزایده‌ها هیچ‌گونه دخالتی نداشتم اما همه مراحل را به عنوان ناظر زیر نظر داشتم تا این که حقی از کسی ضایع نشود.
این مسئول در ادامه اظهارات خود به ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج و مراحل تکمیل آن اشاره کرد و گفت: ورزشگاه مراحل نهایی خود را می‌گذراند و برای تکمیل مبلغ 4.5 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم.
ایزدپور ادامه داد: امیدواریم که این ورزشگاه ظرف مدت سه ماه دیگر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، اولویت تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی را پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و گفت: 14 میلیارد تومان از اعتبارات مختلف استانی، ملی، نفت و ماده 18 به این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.
وی با بیان این که اعتبارات عمرانی ما نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده است، گفت: البته این به معنای در نظر گرفتن تنها پروژه‌های بالای 80 درصد نیست بلکه پروژه‌های 50 درصد و حتی زیر 50 درصد را هم فراموش نخواهیم کرد و به ترتیب اولویت آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم.
از دیگر اقدامات انجام شده در ورزش و جوانان استان که ایزدپور به آن اشاره کرد تخصیص اعتبار برای خرید خودرو و دیگری الکترونیکی کردن سیستم‌های اداری بود و در همین خصوص مجهز کردن اداره‌کل ورزش و جوانان استان به تجهیزات روز که این مسئول از پی‌گیری برای انجام آن خبر داد.
ایزدپور یکی از دل‌نگرانی‌های خود در این استان را مربوط به تیم فوتبال شهرداری یاسوج و بلاتکلیفی آن دانست و گفت: جلسه‌ای با شهردار یاسوج برگزار کردیم و حتی من در آن جلسه حاضر بودم دست شهردار را برای ادامه حضور این تیم با نام شهرداری ببوسم که آقای شهردار زیر بار نرفت.
وی با بیان این‌که شهردار یاسوج مصمم است که از این پس شهرداری تیم‌داری نکند، افزود: اما به دنبال این هستیم که اسپانسری را برای این تیم بگیریم و اجازه نمی‌دهیم که تیم شهرداری یاسوج منحل شود.
وی در ادامه از برگزاری جام‌های رمضان در شهرستان‌های مختلف استان با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در فوتبال و فوتسال و والیبال و سایر رشته‌ها برای بانوان و آقایان جام رمضان در سراسر استان برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/ب
نام شما

آدرس ايميل شما

با پارتی شد شهردار
Iran, Islamic Republic of
جاوید ایشااله که نابود بشی ناتوان و نالایق تر از تو وجود نداره بی کفایت نمیتونی جم کن کاسه کوزتو و برو سقوط شهرداری از عمد بود همه ماها میدونیم شهرردار بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
افرین به جاوید که همه چیز الخصوص شهرسازی رو هم تعطیل کرد
جوجو
Iran, Islamic Republic of
بایدتیمو نگه دارن و تمام کادر فنی و بازیکنا رو بومی کنن چون بازیکنای بومی باتعصب پرتلاش و کم هزینه هستن البته نه بازیکنانی مثل:صمداکبری"رحیم رحیمی و....
dena
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر که منحل بشه . شهرداری اگه پول داره خرج چاله چولهای شهر و سایر خدمات شهری کنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شهرداری باید با قدرت در مسابقات شرکت کنه و به جایگاه خود برگرده اینشاالله شهرداری هم در این زمینه که دغدغه همه جوانان یاسوجیه با قدرت تمام و با تشویق تماشاگرای شهر یاسوج جایگاه خود را در اینده پیدا خواهد کرد
اخ و بخت ایما با شهردارمون
Iran, Islamic Republic of
شهرداری بی کفایت تر نالایق تر و ناتوان تر از جاوید ندیدم.آقای جاوید میشه بفرمایید شما کدوم جبهه ها رو فعال کردی؟؟
Iran, Islamic Republic of
جاوید ننگ بر تو که این عقده قدرت داشتی که با حقارت کامل شهردار شدی و متاسفانه شهر را به پرتگاه نابودی بردی
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل یکی نیست به شهردار بگه حالا که هیچ کاری برا مردم نمکینی یک کمیسیون توافقات بود اون رو هم تعطیل کردی حداقل بی احترامی به مردم نکن
حامی فوتبال
Norway
با سلام
شنیده ها حاکی از ان هست که یک اسپانسر حاضر شد بیاد. کبنا لطفا اطلاع رسانی فرمائید.درضمن به مسئولین ورزشی و فوتبالی بگوید که با اسپانسری که میخواد بیاد و فوتبال شهرمون پرچمش بالا باشه اذیت نکن
ممنون
توت نده
Iran, Islamic Republic of
حيف از اين شهر كه به دليل اميال شخصي ، فرصت سوزي و افرادي چون .، شهرداري را به اقاي .سپردندامروز .از .و كوتاهي قبلي كه كار از كار گذشته براي جبران، خودش را به آب و آتش مي زند.
اين هم نتيجه اش.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای جاوید به جای فوتبال داره به شهر میرسه کافیه یه سر به شهر بزنید و پیاده رو های یاسوج رو ببینید ضمنا جلوی نهضت آسفالت رو هم جناب آقای x گرفتن. افتتاح ترمینال و از سرگیری طرح های عمرانی از مهم ترین کارهای آقای جاوید هست. شهرداری پولی واسه تیم داری نداره کسی هم که کمکی به این نهاد که هیچ ربطی به ورزش نداره هم نمیکنه که دلخوش به این کار باشن
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
این انحرافی است که چند سالی است در دستگاههای دولتی و نهاد های عمومی رخ داده است . وظیفه هر دستگاه در قانون مشخص است. طبق کدام قانون یا مقرره شهرداری وظیفه دارد عوارض مردم را که باید برای بهبود کیفیت معابر شهری و خدمات عمومی هزینه شود خرج یک تیم ولو اینکه پسندیده باشد کند . نظرات را هم باید از متخصصین گرفت . این طور نباشد هرکس در منزل کامپیوتری دارد جانبدارانه یا نا آگاهانه به اقدامات قانونی مسئولان ولو اینکه عوام آنها را محکوم کنند، حمله کند و نسبت به آنها بدبینی بوجود بیاورد . این نحوه اقدام رسانه های الکترونیکی دارد ریشه جریان صحیح امور را می کند . باید فکری کرد . صرفنظر از لیاقت یا عدم لیاقت آقای شهردار این کار او قانونی و به نفع عموم شهروندان یاسوجی است و منتقدان یا نا آگاهند و یا ذینفع و یا مغرض
سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام..یه جمله میگم،لطفا اگه میشه اینو دستند کاران سایت کبنا اسپورت چاپ کنید...فقط میخام بگم که آقای شهردار اگه تیم شهرداری رو منحل کردید،تا آخر عمر نفرینت میکنیم...فرصت ورزش پر هیجان فوتبال را از ما جوانان نگیر..تنها دلخوشی ما رو در این شهر که سرگرمی نداریم از ما نگیر..کاری نکن جناب آقای جاوید که جوانان رو به اعتیاد بیارن...جناب آقای استاندار ،شما هم به کمک آقای ایزدپور بیا تا تیم رو آدمای نالایق نابود نکنن..این تیم شناسنامه و استان و عابروی ماست..تو را بخدا نذارید تیم منحل بشه..
جانمرد
Iran, Islamic Republic of
کاش بازرسی استان مثل جاوید همه کمیسونهای غیر قانونی توافقات رادر همه شهرداری ها منحل کنه تا جلو سوء استفاده ها گرفته بشه شما خبر ندارید در این کمیسیون در شهرهای مختلف استان چه می گذره
جوجو
Iran, Islamic Republic of
"واقعا هم بیطرفی"اون سه کلمه اخرو به خودت بیشترمیاد
عمده فروش
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این شهردار که محکم روی حرف خود ایستاده که شهرداری نباید تیم داری کنه
انگور
Iran, Islamic Republic of
قربون این شهردار بره هرکه از او انتقاد میکنه
دیگه بسه
Iran, Islamic Republic of
عامل سقوط تیم شهرداری فقط و فقط همین مربیای شهرخودمون بودن ازبسکه حاشیه سازی کردن: نذاشتن زرینچه بمونه و نذاشتن بازیکنای بومی بازی کنن و فقط دنبال چاپلوسی و منافع شخصی خود بودن حالا هم اومدن میگن جاوید نباید تیمو منحل کنه تیمی که بازیکناش همه یا غیر بومین یا اغازاده های دورتیم بهتره جمع بشه
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیر کل هیئتها دارن تعطیل میشن معلومه تو فکر چی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
..برای شورای شهر یاسوج و شهرداری که انتخاب کرده اند...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام عامل اصلی سقوط تیم به لیگ 2خود .بودند.مردم بدانند که این پولی که الآن در شهر داره هزینه میشه برای پیاده روهها و معابر از بودجه های استانی وملی بوده که از طرف استانداری داره هزینه میشه جهت اطلاع همشهریان ،این . از خودش چیزی نداره ،الآن برید تو شهرداری کارمندان اصلی وزحمت کش دیگه کار نمیکنندو از این شهردار ضعیف نگرانند.
Iran, Islamic Republic of
اگه تیم منحل بشه ،فقط همین تو خاطر ما میمونه که جناب شهردار .. را هیچ وقت فراموموش نمیکنیم و اون رو تا همیشه ..نیم..آخه ما چی از نفت مسجد سلیمان کمتر داریم...!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1