تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۵۴۴۸۲

جوان 28 ساله دهدشتی در آبشار کیوان غرق شد

۲۵
۰
کبنا ؛ 
رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گچساران گفت: یک جوان 28 ساله دهدشتی به نام روح اله خلیلی در آبشار کیوان غرق شد.
مرتضی گندمکار دقایقی پیش در گفت و گو با کبنا نیوز افزود: با گزارش این رویداد به مرکز فوریت های پزشکی گچساران در ساعت 15 جمعه، به همراه دو آمبولانس که آمبولانس هلال احمر نیز همراهی مان می کردند امدادگران در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و با وجود انجام اقدامات نجات بخش حیات و احیای قلبی و ریوی پیشرفته، اما به دلیل ماندن طولانی در آب، جوان دهدشتی هیچ یک از علایم حیاتی را نداشت.
گندمکار ابراز داشت: با این حال جنازه غریق، به بیمارستان شهید رجائی گچساران انتقال یافت.
به گزارش کبنا نیوز؛ آبشار کیوان در 35 کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد و ظرف کمتر از یک ماه، چهار نفر در این آبشار غرق شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
چند نفر باید بمیرند تا مسئولین از خواب بیدار شوند
فضیل یاری
Iran, Islamic Republic of
بیش از یک سال از تغییر دولت احمدی‌نژاد گذشته و هنوز مدیریت برخی از فرمانداران و دستگاه‌های حساس دولتی در چنبره مدیرانی است که خط مشی آنها با دولت کنونی چندان سنخیتی ندارد در مسند مدیریت خود باقی و گاه انتصاب مجدد شده‌اند..
بودن شک تغییر اتوبوسی و فله ای مدیران نه کارشناسی و نه به صلاح جامعه است ولی سوال اینجاست که چرا برخی از مدیران ضعیف هنوز و به رغم عمر یک ساله دولت هنوز در مسندهای خود جا خوش کرده‌اند و به ریش مردمی که خواستار تغییر در رویه مدیریت‌ها بوده‌اند و امیدوراند با تغییر این مدیدران برخی تغییرات خوشایند در بدنه دستگاه‌های اجرایی و به تبع آن در جامعه ایجاد شود، می خندند.
در ادامه به چند مورد از مدیثرانی را که دستگاه آنها هم ضعف عملکرد دارد و هم دچار رکود شده اند را نام خوهیم برد.
1: 1:فرمانداران کهگیلویه و دنا : متاسفانه تغییر فرمانداران برجای مانده از دولت سابق در این دو شهرستان که متاسفانه با نارضایتی سیاسیون نیز همراه بوده است جای بسی سوال دارد و در این بین باید ضعف عملکرد تیم استانداری را اصلی ترین عامل دوام مدیدریت این دو فرماندار دانست و بیاد دید تا کی باید شاهد عقب گرد استاندار و تیم همراه وی در این زمینه باشیم...
2:مدیرکل محیط زیست: عملکرد ضعیف و منفعلانه محیط زیست در سال های اخیر بر هیچ کس پوشیده نیست و متاسفانه این عملکرد ضعیف در حمایت از محیطبانان و تلاش برای نجات دادن آنها از اعدام به اوج خود رسیید و همانگونه که در جراید به چشم میخورد نهادهای اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد نیز از وضعیت و مدیدریت حاکم بر این دستگاه بارها و بارها اعلام نارضایتی کرده اند. و متاسفانه نرمش استاندار و نمایندگان در زمینه تغییر مدیرکل محیط زیست نیز تعجب حامیان محیط زیست و فعالان این حوزه را برانگیخته است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری: یکی دیگر از حوزه‌هایی که دئر سال های اخیر عملکرد چندان موفقی نداشته است بخش منابع طبیعی و آبخیزداری بوده که افزایش میزان تعرض به اراضی ملی و نیز افزایش میزان آتش سوزی های مراتع از آن جمله بوده است. در این میان نیز وابستگی مدیرکل فعلی این دستگاه به یکی از نمایندگان نیز باعث شده که تلاشی برای تغییر وی نیز صورت نگیرد.
مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و آب منطقه‌ای : عمکلرد خوب و نگاه کارشناسانه و فنی این دو مدیرکل به مسائل تخصصی حوزه خود باعث شده استاندار و تیم وی نسبت به تداوم مدیریت آنها تلاش کنند.
البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که تغییر برخی مدیران متاسفانه با نگاه کارشناسی صورت نگرفته و سهم‌ خواهی ها باعث شده در برخی ادارات کل کسانی مناصب امور را به دست بگیرند که عملا باعث رکود و عقب گرد در حوزه تحت مدیریت خود خواهند شد و در این میان باید استاندار و نمایندگان مجلس در استان باید پاسخگو باشند که چرا در تغییر و جایگزینی برخی از مدیدران آنقدر با عجله و شتابزده عمل کردند که نیروهای ضعیف را در مناصب قرار دادند و چرا بر ابقای برخی مدیدران ضعیف اینگونه سماجت دارند و بدون شک این مسئولان باید در مقابل مردذم و دادگاهخ عدل الهی پاسخگو باشند.
...
داود
Iran, Islamic Republic of
مسئولین کم کاری میکنن آخه مردم چرا وقتی بلد نیستن برن تو یک ماه 4 نفر خیلی وحشتناک بابا بلد نیستن نرن تا کی ما باید اینارو بفهمیم
می سی سی پی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه.
ولی متوجه نشدیم مرحوم از اهالی دهدشت بود یا گچساران.
تیتر زدین جوان دهدشتی و در متن زدین جوان گچسارانی!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اولا که خدا رحمتش کنه.دوما چه ربطی به مسئولین داره.هضم یکسری مسائل برای مردم جهان سوم سخت است.اگه همه جا نگهبان برای مردم بزارن میگن چرا سخت میگیرید. اگه نباشه میگن مسئولین چرا بیدار نمی شوند.
00000
Iran, Islamic Republic of
همش که نمیشه بندازیم گردن مسئولین
مگه مسئولین گفتن اونجا محل شنا کردنه ؟
خوب آدم عاقل از سوراخی که همه رو گزیده دوباره گزیده نمیشه که
خدا رحمتش کنه
ارشد هوش مصنوعی
Iran, Islamic Republic of
هزاران نفر بمیرند، مسئولان بیدار نخواهند شد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب استلاحی بخشدارمحترم به فکرچاره باشید.
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
اخه چه ربطی به مسوولان داره
Iran, Islamic Republic of
زمانی که از نزدیکان درجه یک مسولان به این حادثه گرفتار شوند
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
تصحیح شد دوست گرامی
ممنون از تذکرتون
لیشتری
از نماینده محترم و مقتدر و بادرایت وفرماندار و بخشدار محترم شهرمان میخاهیم فکری به حال این آبشار بکنند حداقل یک نفر آموزش دیده را جهت جلو گیری از این موارد در آنجا مشغول بکار شود که خدای نکرده دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و با آموزش لازم کمکی کند به جوانانی که هوای آب تنی بسرشون میزنه ولی شنا بلد نیستند به آنها کمکی شود و یا اینکه به کمک شرکت نفت با پمپ آب های قوی که دارد آب تخلیه و کنکاشی صورت بگیره ببینم علت چیست و یا اینکه با سنگ های اطراف آن قسمتی که منجر به غرق شدن جوانان میشود پر شود تا شاهد پر پر شدن جوانان دیگری نباشیم
با اطلاع
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت عزيزاني كه ميگن چه ربطي به مسئولين داره اولا يك طبليغاتي در ارتباط با ابشار شده تابلو راهنما نسب شده وباعث شده مردم جهت تفريح وبازديد مراجعه كنند اكثر افراد غرق شده جهت شنا نميروند بلكه فقط از انجا عبور ميكنند وبه دليل موقعيت ابشار ليز مخورند وديگر تمام زيرا مسير ابشار خاكي است ودور نه نجاتغريق وجود دارد ونه فرياد رسي لذا مسئولين يا دور ان محوطه خطرناك سيم خاردار با چند تابلو خطر نسب شود ويا اينكه تپه اطراف تخريب و ابگيرها پر شود ضمنا افرادي كه مراجعه ميكنند اطلاع از وضعيت ابشار وتلفات قبلي ندارند هر چند مردم هم كاملا بي گناه نيستند ضمنا قبل از اين تبليقات كسي مراجعه نميكرده واي مصائب هم كمتر بوده خواهشا كامنتو بذاريد شايد موثر بيفتد
روح الله
Iran, Islamic Republic of
بازهم گندمکار وخودشیرینی تواین سایتها.مگه سیستم بهداشت ودرمان این شهرستان روابط عمومی نداره؟
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
اگر مکان تفریحی خوب جهت شنا کردن در فضای باز در چند نقطه شهر مهیا گردد. که هم درخت باشدو هم آب برای آب تنی کمتر با این جور تلفات مواجعه هستیم( مکان تفریحی که آبشار داشته باشد در گچساران وجود ندارد آبشار مصنوعی در گناوه لری بهترین پیشنهاد برای شهرداری گچساران هست.) از آب سد کوثر بیارن
hydarisaeed@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش كنه
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای لیشتری از اب گل الود ماهی میگیری دنبال استخدام خودت هستی......نماینده محترم ومقتدر ..چاپلوس
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگن به مسئولین ربط نداره اگه برادر خودتون هم اونجا می مرد بازم این حرف رو میزدید............
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بااطلاع خان اول توجه به غلط های املایی تان کنید.
دوم اینکه کمی با تامل تر کامنت قرار دهید.البته لطفا.....
منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
عزیزان اگه تشریف اوردید ابشار میبینید که تابلوهایی قرار داده شده مبنی بر اینکه شنا کردن ممنوع میباشد
حالا مسئول باید چه کاری انجام دهد تا جوانان غرق نشوند
بابا وظیفه پدر ومادر چیه؟
آگاه
Iran, Islamic Republic of
حتما باید کسی غرق بشه تا مسئولین به فکر بیفتن !!!!!
این منطقه از بکـــــر ترین مناطق گچساران هست و نیاز به احیا شدن داره امیدوارم مسئولین به فکر این منطقه هم باشن
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
درجواب اون بنده خدایی که خودش رابنام باوی معرفی کرده خواهشمندم کمی معقولانه تربه قضایانگاه کنید خداوندرا به عظمت بیکرانش قسم میدهم این مصیبتها نه برای شمای عزیز ونه برای دیگرهمنوعان بزرگ ودوست داشتنی روی ندهدهرچند مرگ حق است وفرارازآن گریزی نیست لذا چندسالی است بافرارسیدن فصل گرما ونبود امکانات تفریحی وتفرجی درسطح شهرستان بناچارمیبایست بادوستی آشنایی بیرون رفت وتفریح کردو بالاخره وقت راکمی به خوشی گذراند.همین آبشارکیوان متاسفانه نه دارای امکانات استراحتگاه سایه بان ودرخت اطراف آن ونبودراه آسفالته و.....نیست.مضافا اینکه باتوجه به تلفات جانی چندسال اخیر هیچکدام ازمسولین دراین مدت به فکراطلاع رسانی ونصب علائم هشداردهنده وناجی غریق وغیره نبوده اند.اگرخدای نکرده عزیز خودتون دراین آبشارازبین میرفت بازقلم خودتان را هرجورکه دوست داشتیدمی چرخاندیدومی نوشتید.حقیر از شمااساتیدبزرگ وعالم تراز خودم خواهشمندم کمی دراظهارات خودانصاف رارعایت کنید.ازتعصبات کورکورانه و بی مورد جدا خودداری بفرماییدوبرای پیشرفت وترقی شهرمان هم دل ویکی شویم.
مارال
Iran, Islamic Republic of
نقاط خطر ناک و حادثه آفرین رابانصب تابلو هشدار دهنده مشخص نمائید. آدم فهمیده باید به نکات ایمنی در جغرافیای نا شناخته توجه نماید.تا دچار حادثه نگردد. گناه راگردن دیگران انداختن مشکل را حل
نمیکند..............
سینایی
Iran, Islamic Republic of
دست مسئولان گردشگری را می بوسد . آقای عکاشه خبری از مسئولان مربوطه تهیه کنید. منابع طبعی و سازمان گردشگری در این ماه پرخبرترین سازمانهای استان بودند.اما متاسفانه فقط شاهد تیتر خبرها هستیم پیگیری عوامل خطرناک و صحنه آفرین را اکیدا شما دنبال نمی کنید. رسالت یک نهاد خبری و خبرساز و آگاهی بخش دو وجه موضوع است . متاسفانه در این فصل هم در منابع طبعی استان و هم سازمان گردشگری خبرهای بسیار نگران کننده ای تیتر شد ولی هیچگاه کسی نبود بگوید چرا؟ و چه کسی مسئول است که پاسخ دهد. سازمان گردشگری موظف است جاهای خطر آفرین گردشگری را با تابلوهای هشدار دهنده به اگاهی مردم برساندو منابع طبیعی خطرهای اتش سوزی را در فصل بهار و تابستان . این دو سازمان چه تدابیری در این زمینه ها داشته اند .؟ لطفا پاسخ دهند؟
عامو شیرم
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و تسلیت برای مرگ این جوان ناکام به نظر من کلیه جوانان لیشتری که همکنون در روستا بیکار می باشندکلاس نجات غریق فرستاده و بعد بصورت شیفتی زیر نظر شرکت نفت با حقوق خوب انجام وظیفه نمایندضمنا اگر جوان بیکار نبود میتوان از روستا های دور ور نیرو بکارگیری نمایند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1