تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۵۴۳۶۳

جواب ایزدپور به منتقدان برگزاری مزایده اماکن ورزشی در استان

۱۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مزایده اماکن ورزشی این استان در نهایت سلامت خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در خصوص مزایده اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد  حرف‌های وجود دارد، اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که بدون طی مراحل قانونی اماکن ورزشی را در اختیار افراد قرار می‌دادند، امسال مراحل برگزاری مزایده‌ها کاملاً قانونی و همه شاهد این قضیه بودند و ما هیچ‌گونه دخالتی در مزایده‌ها نکردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج اشاره کرد و گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل این ورزشگاه جذب کردیم و ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
ایزدپور از اعتبار 12 میلیارد تومانی از محل اعتبارات ماده 180، استانی و ملی برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد خبر داد و افزود: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نسبت به سال 92 افزایش 2.5 برابری یافته است.
مسئول ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری انتخابات مجمع 22 هئیت ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور 22 رئیس فدراسیون رشته‌های مختلف ورزشی در استان ظرفیت خوبی برای معرفی ورزش استان بود که به همین منظور هفته آینده انتخابات دو مجمع دیگر برگزار خواهد شد.
ایزدپور از رایزنی با وزارتخانه برای حضور مربیان خارجی در رشته‌های در استان نیز خبر داد و گفت: با توجه به زمینه‌های که در سطح استان فراهم شده است باید ورزش کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه خودش برسانیم.
وی بیان کرد: رگ و ریشه‌های توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد نمایان شده و وزیر ورزش نیز با توجه به رویکرد جدید استان نظر مثبتی به کهگیلویه و بویراحمد دارد.
ایزدپور با قدردانی از همکاری و تعامل مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: استاندار و نمایندگان در بحث اعتبارات و کمک به ورزش ما را تاکنون یاری کردند.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

کاظمی گچساران
Iran, Islamic Republic of
کارتان درست چون درسالهای قبل اطلاع رسانی نمیشد اما امسال بهتر این بود که شما ابتدا مکان های مورد مزایده را تجهیز می کردید سپس به مزایده میگذاشتید الان پیمانکار بعد از دیدن این مکان ها مطمئن باشید انصراف خواهد داد در ثانی شما اقای ایزدپور مکان های ورزشی را چرا به افراد متقاصی همان شهر واگذار نمیکنید که ورزشی و تیمدار هستند مثلا الان مزایده های گچساران را یک نفر از یاسوج برده که احتمالا اهل ورزش هم نیست خواهشا قبل از تایید صلاحیت این موارد را مد نظر قرار دهید.
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ایزدپور عزیز:
اتفاقا"درسالهای گذشته مزایده به خوبی برگزار می شد وهیچ کس در واگذاری آنها دخالتی نمی کرد ولی امسال شما به جز چندتا از اماکن بقیه را مستقیما" به کسانی که دوست داشتید واگذار کردید وعواقب آن را هم در آینده می بینیدو اما شما در تمام مصاحبه هایتان فقط از دو موضوع صحبت می کنید وهمه می دانند که شما 22هیت را برگزار کردید و پولی هم برای استادیوم یاسوج که طرح ملی بوده وطرح ماندگار چه شما بودید ویا نبودید واگذار میشد واز اعتبارات گچساران وشرکت نفت هم نگید که به شما هیچ ربطی نداشته پس لطف کنید به جای گفتار درمانی کمی هم عمل کنید فرصت کم دارید که جامعه ورزش استان دیگر تحمل این نابسامانیها را ندارد.
الف
Iran, Islamic Republic of
واقعا" مسخره است که میگوید ما مزایده برگزار کردیم...................
جواد
Iran, Islamic Republic of
مگر به جز هشت یا نه تا از اماکن بقیه در مزایده رفتند جناب آقای ایزدپور
شما چه فکری می کنید ؟
خودتان مزایده اماکن را به مسخره میگیرید وبه هرکه دوست دارید واگذار می کنید وبه گذشتگان که مزایده گذاشتند ودر واگذاری نقشی نداشتند تهمت می زنید! این حرف شما پیگرد قانونی دارد وخاضع باید این مسئله را از طریق مراجع پیگیری کند.
ابایی
Iran, Islamic Republic of
با گفتارد رمانی نمی شود مشکلات ورزش را حل کرد اقای مدیر کل
جواد
Iran, Islamic Republic of
کدام مزایده ،مگر شما مزایده برگزار کردید،شما که همه سالنها را به دوستانتان واگذار کردید ویه تعداد کمتر از انگشتان دست را هم برای ردگم کنی به مزایده گذاشتید.لطف کنید به قبلی ها تهمت نزنید خودتان خلاف کردید وآب از آب هم تکان نمی خورد.
ع - مردانی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما از روزی که آمده اید فقط حرف زده اید. فکر می کنید با پر گویی مشکلات ورزشی این منطقه حل می شود .نمونه اش ورزش اسکی بود که در فصل زمستان همزمان با آمدن شما متوقف شد و جنابعالی نتوانستید کمترین اقدامی برای راه اندازی پیست اسکی یاسوج صورت دهید. عالی جناب بهوش باشید که سر سفره رنگین نشستن و حرف چاق زدن هنر نیست بلکه هنر سفره خالی را رنگین کردن است. بعبارتی یک مدیر خوب باید بتواند با تدبیر و مدیریت گره های کور کار را بازکند و راه را برای توسعه و تعالی مهیا سازد. این در حالی ست که شما از همان بدو وردتان بنا را بر پند و اندرز برای رفع مشکلات نهاد ه اید و فکر می کنید با نصیحت کردن می توانید قطار وامانده توسعه را در این منطقه محروم با آن همه وزن به حرکت در بیاورید البته نصیحت کردن خوب است اما هیهات که مشکلات ورزشی این استان فرا تر از این افاضات بوده و نیازمند اقدام مجدانه ی عملی است که با آوردن اعتبار و تخصیص نقدینگی توام با چینش درست مدیریت و کادر حرفه ای و کارآمد ورزشی تحقق پیدا می کند و افسوس که این راهی که شما تا کنون رفته اید به ترکستان است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
برادران چرا نظرات را منتشر نمی کنید
مربی
Iran, Islamic Republic of
آقای .مطمئن باش این صندلی پایدار نیست.زیادی خودت را تحویل گرفتی ،اگر به گذشته نگاه کنی خیلی ها روی همان صندلی نشسته بودند ولی حالا کجاهستند. پس کمی واقع بین باش.
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
مزایده از پیش تعیین شده بود...آقای ایزدپور عزیز
كيارش
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمي دانم استاندار و نمايدگان مردم مدير كل آوردند براي ورزش حتما قحطي بوده
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1