تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۵۴۲۷۹

ضرورت‌ استان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت سیاست‌های اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی و شتاب‌بخشی در ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح استان حضور تشکل‌های دولتی و غیردولتی یک ضرورت است.
هادی زارع‌پور در دومین نشست کارگروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جهت سیاست‌های اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی و شتاب‌بخشی در ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح استان حضور تشکل‌های دولتی و غیردولتی یک ضرورت است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بستر حضور تشکل‌ها در باسواد کردن بی‌سوادان فراهم است و تشکل‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مراجعه و نسبت به اعلام آمادگی خود اقدام کنند.
وی افزود: حجم فعالیت سال 93 در دوره‌های سوادآموزی و تحکیم به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و اطلاعات اسمی بی‌سوادان در سامانه سوادآموزی آنها وجود دارد.
زارع‌پور عنوان کرد: سرانه هر نفر بی‌سواد در دوره سوادآموزی 5 میلیون و 200 هزار ریال و در دوره تحکیم 600 هزار ریال تعیین شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر حجم ابلاغی بانک اطلاعات اولیاء بی‌سواد دانش‌آموزان هم بر روی سامانه سوادآموزی هر شهرستان و منطقه نصب و قابل مشاهده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
1