تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۵۴۲۶۳

نشست مربی نفت و گاز گچساران با خبرنگاران

۱۰
۰
کبنا ؛.
امسال مشکل افت نیم‌فصل دوم را نداریم
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه گذشته چراغ راه آینده است، گفت: امسال مشکل افت نیم‌فصل گذشته را نخواهیم داشت.
عباس چمنیان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گچساران در پاسخ بر افت تیم نفت و گاز گچساران در نیم‌فصل دوم سال گذشته و آسیب‌شناسی و راهکارها برای عدم تکرار این معضل، اظهار کرد:با تشکر از همه رسانه‌ها  که همواره نسبت به انعکاس رویدادها و مسائل مختلف نهایت همکاری را با ما در تیم شهرداری یاسوج داشتند باید بگویم سوال مهمی مطرح شد.
وی با بیان اینکه گذشته چراغ راه آینده است، افزود: آسیب‌شناسی دلایل افت تیم نفت و گاز گچساران باید توسط مدیران این باشگاه انجام شود. امسال تفاوت را نسبت به عملکرد نفت و گاز مشاهده می‌کنید و قول می‌دهم که امسال این مشکل را نداشته باشیم.
چمنیان تصریح کرد: در هدایت تیم نفت و گاز گچساران از تجربیات سال‌های گذشته که برخی از این تجربیات نیز خوب نبوده نهایت استفاده را برای ساختن تیمی بدون حاشیه و مقتدر می‌کنیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران ابراز کرد: یک ماه و نیم قبل از بستن قرارداد با نفت و گاز گچساران با مربی تیم آقای منهاجی در مورد مسائل مختلف تیم جلسات صحبت و تحلیل داشتیم.
چمنیان در پاسخ به اظهارات محمد ضیایی سرمربی فصل گذشته نفت و گاز در تحت تأثیر قرار گرفتن تیم از خواسته‌ها و احساسات هواداران و در نتیجه کسب نتایج ضعیف، گفت: بدون تردید هیچ کسی به جز سرمربی تیم از لحاظ فنی منافع تیم را درک نمی‌کند.
وی در ادامه خطاب به هواداران و علاقه‌مندان نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: هوادار واقعی تیم کسانی هستند که در شرایط سخت به تیم کمک می‌کنند و ما در شرایط سخت به حمایت هواداران نیاز داریم و در این صورت تأثیرگذاری بر عملکرد سرمربی و تیم از جانب هواداران صفر می‌شود.
چمنیان با تأکید بر اینکه نفت و گاز گچساران امسال از درون ضربه نمی‌خورد، اظهار کرد: مبنا و اسکلت تیم بازیکنان سال گذشته هستند که 17 نفر از بازیکنان را برای برگزاری اردو به شیراز به مدت 9 روز دعوت کرده‌ایم و جذب صددرصدی بازیکنان تا شهریور نهایی می‌شود.
مسئولان باشگاه تب صعود به لیگ برتر ندارند
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه تب دور از منطق صعود به لیگ برتر را با زیرساخت‌های فعلی ندارند.
مسئولان باشگاه تب صعود به لیگ برتر ندارند
عباس چمنیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در گچساران مبنی بر استراتژی و هدف‌گذاری امسال تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: در فصل جاری استراتژی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حضوری مقتدر و منسجم همچنین قرار گرفتن در میان چهار تیم نخست جدول لیگ یک است.
وی با بیان اینکه خوشحالم که مسئولان و مدیران باشگاه تب صعود به لیگ برتر ندارند، افزود: با توجه به جلسات برگزار شده بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صعود به لیگ برتر تأکید شد.
با قرار گرفتن در چهار تیم نخست لیگ یک، صعود غیر ممکن نیست
سرمربی نفت و گاز گچساران یادآور شد: البته تیمی که در میان چهار تیم نخست لیگ دسته یک قرار گیرد به طور قطع شانس حضور در لیگ برتر را هم دور از دسترس نمی‌بیند.
چمنیان متذکر شد: اگر تیمی از ابتدای شکل‌گیری و پیش‌بینی برنامه‌های آتی خود، بدون فراهم بودن تمامی زیرساخت‌های لازم صعود به لیگ برتر را هدف خود قرار دهد دچار مشکل و حاشیه می‌شود.
وی ضمن اظهار امیدواری به قرار گرفتن در میان چهار تیم نخست لیگ دسته یک کشور، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری، تعامل و حمایت مردم، هواداران و رسانه‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.
شرط اصلی حضور در ترکیب اصلی، آمادگی بازیکنان در تمرینات است
چمنیان با اشاره به ترکیب اصلی تیم در کوران مسابقات خاطرنشان کرد: ترکیب اصلی تیم از هسته اصلی تیم سال گذشته خواهد بود اما در تیم امسال نام‌ها و نشان‌ها بازی نمی کنند، بلکه هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک کشور با اشاره به اتفاقات سال گذشته در تیم شهرداری یاسوج در زمان سرمربیگری خود، گفت: حمایت‌های لازم از تیم شهرداری صورت نمی‌گرفت و دخالت‌های بعضی افراد در تیم سبب جدایی و استعفایم از این تیم شد.
تحت تأثیر دخالت‌ کسی قرار نمی‌گیرم
چمنیان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان تحت تأثیر دخالت‌های بیرون از زمین فوتبال و همچنین مدیران هیچ باشگاهی قرار نگرفته و نمی‌‌گیرم و این از خصوصیات ذاتی من است.
وی از ابقای منهاجی مربی سال گذشته نفت و گاز گچساران خبر داد و تأکید کرد: منهاجی از جمله مربیان با تجربه و خوب بوده که امسال نیز در هدایت تیم نفت و گاز گچساران با ما همکاری دارد.
اردوی آماده‌سازی تیم نفت گچساران در مشهد برگزار می‌شود
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اردوی آماده‌سازی تیم نفت گچساران در مشهد برگزار می‌شود.
عباس چمنیان در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در زمینه برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل، برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح در اردوهای مختلف تدارکاتی است.
وی به اردوهای آماده‌سازی پیش از فصل اشاره و بیان کرد: ما 4 اردوی آماده‌سازی پیش از فصل تدارک دیده‌ایم که اردوی اول در شیراز بوده و از 9 تا 18 تیرماه بوده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه هنوز محل برگزاری اردوی دوم قطعی نیست و به احتمال شاید تبریز باشد، افزود: زمان برگزاری اردوی دوم آماده‌سازی در دهه سوم ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.
چمنیان خاطرنشان کرد: اردوی سوم آماده‌سازی تیم ما از اواخر مردادماه در مشهد برگزار می‌شود و بازی با تیم‌های مطرح مشهدی در دستور کار ما قرار دارد.
وی به اردوی چهارم اشاره کرد و گفت: این اردو در تهران و از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم در این اردو با چند تیم مطرح تهرانی بازی تدارکاتی برگزار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تیم ما در همه خطوط نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد: تیم نفت تا ابتدای شهر یور ماه به طور صد درصد بسته می‌شود.
 
 بازیکن بی‌تعصب جایی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ندارد
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه به هیچ وجه تحت تأثیر جناح و باندی نیستم، گفت: بازیکن بی تعصب جایی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ندارد.
عباس چمنیان در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در استفاده از بازیکنان بومی‌، اظهار کرد: بازیکنانی که امسال باید در تیم نفت بازی کنند چه بومی و چه غیر بومی، باید با تمام وجود بازی کنند.
وی بیان کرد: بازیکن باید به پیراهن تیم تعصب داشته باشد و برای رسیدن تیم به اهداف تلاش کند، بنابراین من از بازیکنانی استفاده که برای تیم مفید باشند ولی همان طور که در گذشته نیز گفتم، اولویت اول ما استفاده از بازیکنان بومی است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه به هیچ وجه تحت تأثیر جناح و باندی نیستم، افزود: بازیکن بی تعصب جایی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ندارد.
چمنیان به برنامه‌های تیم نفت در زمینه استعدادیابی اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران از استعدادهای بسیار خوبی در زمینه فوتبال برخوردار بوده و این شهر توانسته میلاد غریبی، ایمان موسوی و چند بازیکن دیگر را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیکنانی را جهت استفاده در تیم شناسایی کرده ایم، تصریح کرد: بدون شک یکی از برنامه‌های ما، شناسایی استعدادها بوده و سعی می‌کنیم از توانمندی‌ها و استعدادهای این شهرستان استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مورد انتخاب دستیاران خود، خاطرنشان کرد: آرتا منهاجی در تیم صد درصد می ماند و ما اکنون تیم کاری خیلی خوبی درست کرده ایم و به طور کامل با هم هماهنگ هستیم.
چمنیان بیان کرد: در مورد جذب بازکنان مورد نظر هنوز کاری انجام نشده و بازیکنی جذب نشده و ما براساس نیازها به تدریج بازیکنان مورد نظر را جذب می‌کنیم.
وی در مورد استراتژی امسال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، تصریح کرد: هدف ما این بوده که امسال جزو 4 تیم نخست جدول باشیم ولی ما بالای جدول را نشانه گرفته‌ایم بنابراین می‌توانیم یکی از مدعیان صعود باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تیم نفت امسال دومین حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند، افزود: سعی می‌کنیم امسال به عنوان تیمی مقتدر در مسابقات حضور داشته باشیم.
بازیهای تماشاگر پسند وکسب نتایج خوب اولویت تیم نفت و گاز گچساران است
عباس چمنیان یکشنبه شب در نشست با رسانه های ارتباط جمعی با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران در استادیوم به عنوان یار دوازدهم این تیم افزود: راضی نگه نگهداشتن هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با توجه به موفقیت های فصل گذشته مستلزم کسب نتایج خوب و بازی های جذاب است.
وی با بیان این نکته که هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تشویق های بی حاشیه برای کسب نتایج خوب به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: تجربیات تلخ نخستین فصل حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته و از دست دادن حضور تماشاگران در چند بازی اهمیت تلاش برای دور ماندن تیم نفت و گاز این شهرستان از حواشی را دو چندان کرده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: برای قرار گرفتن در میان چهار تیم نخست جدول رده بندی فصل آینده فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان تلاش خواهیم کرد.
چمنیان از برگزاری چهار اردوی آماده سازی9 روزه در شهرستان های شیراز، تهران، تبریز و مشهد برای آمادگی این تیم تا شروع فصل جدید مسابقات خبر داد.
وی برگزاری چندین بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و دسته اول فوتبال کشور را از برنامه های پیش بینی شده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور موفق در مسابقات فوتبال دسته اول کشور در فصل آینده اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تقویت تیم پایه با بکارگیری بازیکنان مستعد بومی و استفاده از تجارب پیشکسوتان فوتبال گچساران را از برنامه های بلند مدت این تیم ذکر کرد.
در این نشست مدیر رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران از تلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی در گچساران برای پوشش مستمر کارشناسی داوری مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل که زمینه ارتقای سطح آگاهی فوتبال دوستان از مسایل داوری را فراهم کرده است،قدردانی کرد.
لزوم آسیب‌شناسی افت نفت و گاز گچساران در نیم فصل دوم طی سال گذشته
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی افت نفت و گاز در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور در سال گذشته گفت: در شرایط برابر اولویت تیم استفاده از بازیکنان بومی است.
عباس چمنیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر ترکیب تیم نفت و گاز گچساران در لیگ مسابقات لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در سال جاری اظهار کرد: چیزی که مسلم است، این است که تیم بر اسکلت ترکیب سال‌های گذشته خود استوار است.
وی با بیان این‌که تلاش ما بر حفظ بازیکنان مؤثر فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران است، افزود: مبنای اصلی و ترکیب تیم در استفاده از این بازیکنان بوده و آغاز تمرینات تیم طی چند روز گذشته نیز بر همین مبنا بوده است.
چمنیان ابراز کرد: تعدادی از بازیکنان در سال گذشته از این تیم جدا شده و جذب تیم‌های لیگ برتری شده‌اند که این امر به اعتقاد من کارنامه‌ای خوب برای تیم نفت در معرفی بازیکنان برای لیگ برتر به شمار می‌رود.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک کشور و سرمربی کنونی نفت و گاز گچساران تأکید کرد: البته سعی ما بر بستن تیم بر اساس بازیکنان مؤثر و باقی‌مانده نفت و گاز در لیگ یک بوده، البته استفاده از بازیکنان مطرح و با تجربه در لیگ‌های دیگر کشور و افزودن به تیم از برنامه‌های امسال است.
چمنیان در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم استفاده سرمربی سال گذشته تیم از پتانسیل و انگیزه بازیکنان بومی، با مطرح کردن این نکته که اولویت ما در شرایط برابر استفاده از بازیکنان بومی است، یادآور شد: بالاخره با وجود استعدادهای حال حاضر نباید فراموش کرد که انتظارات مدیران این تیم همچنین هواداران و مردم گچساران داشتن تیمی مقتدر است و بومی‌سازی و بومی‌گرایی پروسه‌ای زمان‌بر است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این‌که باید به تدریج با پرورش بازیکنان بومی جوانان و نوجوانان از آنها در بدنه اصلی تیم استفاده کرد، گفت: در نهایت امر با این اقدام در طول یک پروسه چند ساله تیم می‌تواند از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کند.
چمنیان با تأکید بر این نکته که در شرایط برابر اولویت ارنج تیم از بازیکنان بومی خواهد بود، متذکر شد: البته این امر به شرط برآورده کردن سطح انتظارات مردم و مدیران تیم به عنوان تیمی مقتدر و در صدر جدول مسابقات از این بازیکنان است.
وی بیان کرد: در غیر این صورت از بازیکنانی استفاده خواهد شد که به نفع فوتبال گچساران و کمک به تیم برای بالا بردن تیم در رده‌های بالای جدول باشند.
چمنیان با یادآوری این نکته که لیگ برتر به ویژه لیگ دسته یک جای بازیکنانی است که در طول مسابقات از لحاظ فنی، کیفی، شرایط جسمانی و روانی شرایط این لیگ‌ها را داشته باشند، اظهار کرد: به تعبیر دیگر لیگ برتر و لیگ دسته یک جای میدان دادن به استعدادهای چند سال آینده نیست، بلکه جای استفاده از استعدادهای کنونی با توان بازدهی بالا است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر نقطه ضعف و قدرت این تیم در لیگ سال گذشته، عنوان کرد: بدون تردید نقطه قوت تیم هواداران و مدیران علاقمند همچنین انسجام تیمی خوب بود که تا نیم فصل نخست سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشت.
چمنیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با آسیب‌شناسی بر اتفاقات سال گذشته که سبب افت تیم در نیم فصل دوم مسابقات شد، امسال شاهد این اتفاق برای تیم نفت و گاز گچساران نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیانسهچیز مد نظرت باشه :1-بازی تماشاگر پسند 2-اهمیت دادن به تماشاگران 3- استفاده از بازیکنان بومی مستعد ومفید
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
مرسی اقای چمنیان
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای چمنیان لطفا در کنار کادر فنی از انالیز خوب برا شناخت تیمهای حریف استفاده کنید
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
به امیدپیروزی وصعودبه لیگ برتر
d
Iran, Islamic Republic of
چمنیان کارش درسته فقط مردم باید حمایتش کنن
بهلول
Iran, Islamic Republic of
احسن آقای چمنیان .
سینایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن آرزوی توفیق برای آقای چمنیان سرمربی تیم
امیدواریم که بدور از شعارگرایی و مبتنی بر واقعیات و داشته ها چارچوب اصلی تیم را با توجه به بومی گرایی و بومی گزینی ببندید و توجه داشته باشیم که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید هویت ورزشی گچساران در این رشته در سطح ملی باشد. اگر قرار است پول و هزینه های فرهنگی وورزشی نفت گچساران برای بچه های سایر شهرستا نها باشد و از استعدادهای مستعد شهرستان دفاع و استفاده نگردد ، مطمئن هستیم که فقط یک بهانه برای سرگرمی عده ای خواهد بود.
اما ما باید بدانیم که این فرصت بدست آمده یک راهی است برای توجه به پتانسیل و توانایی فرزندان این شهرستان در زمینه فوتبال .اگرچه اهداف کلی باشگاه در همه زمینهای ورزشی به جای خود باید هم در همین محور تدوین و هدف گذاری شود.
اما برای حفظ و ارتقاء موجودیت این تیم در آینده ، قطعا نیازمند بهره گیری از سایر استعدادها در بیرون از شهرستان هم بوده و می باشد ، اما سهم و درصد استفاده از بازیکنان غیره بومی باید با یک ترکیب برنامه محور و به جا باشد و دارای تحلیل و توجیه عقلی و فنی باشد. بهره بردن شناور از حداقل 50 تا 70 درصد بازیکنان بومی در ترکیب اصلی تیم ،امید را برای آینده می تواند به خوبی همراه با موفقیت و پیشرفت داشته و بنوعی سرمایه گذاری درازمدت برای آینده باشگاه را به همراه خواهد داشت. چرا که تعصب در بازیکنان بومی در همه تیم های باشگاهی چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای به اثبات رسیده است . و این به معنی عدم استفاده از بازیکنان توانای غیر بومی نیست . اما هدف باید جذب حداکثری و غنا بخشیدن به بازیکنان بومی برای آینده باشگاه باشد.
و نکته دیگر اینکه خدای نکرده ، طوری نشود که بازیکنان غیربومی انتخاب گردد که توانایی و استعداد آنها از بومی ها کمتر باشد. مجموعه فنی تیم باید در پست های تیم نیازمندی ها و ضعف ها و قابلیت ها را در داشته ها ی موجود بررسی و با توجه به نیازمندیها بهترین ها را با توجه به توان مالی و اهداف تعیین شده از بین غیر بومی ها جذب نمایند.
توجه به شناسایی و جذب استعدادهای بومی برای بازیکن پروری به عنوان یک استراتژی بلند مدت ، باید در برنامه اصلی باشگاه نهادینه گردد.
امیدواریم که مجموعه فنی تیم به هدف و اهداف تعیین شده با جذب و استفاده از بازیکنان توانیا بومی و غیربومی با ترکیب منطقی و فنی به این مهم دست یابند و مایه رضایت فوتبال دوستان و بخصوص تماشگران را به دنبال داشته باشند.
و در نهایت تماشگران واقعی تیم هم به اهداف تعیین شده احترام و در تحقق آنها نهایت همکاری را داشته و حمایت همه جانبه را اعمال نمایند. و از ایجاد حاشیه و درگیری و دوستگی در بین بازیکنان و تماشگران و بعضا کادر فنی بپرهیزند و ایجاد هزینه غیر فرهنگی و غیر منطقی برای باشگاه و تیم ننمایند.
موفقیت باشگاه آرزوی همه ماست .
شلغم
Iran, Islamic Republic of
11
ای داده بی داااااد
Europe
اقای چمنیان شما اومدن و نیومدنت هیچ فرقی نداشت .شما به بازیکنای بومی که اضافه نکردی هیییچ تازه 9 تاشونم خط زدی .فکر کنم شما برگه چغندری و اقای منهاجی با اون دلالای دورو بریش داره تیمو میبنده .گچساران بخور بخوره پس شما هم بخور نوشه جونت .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان سلام
از اینکه چنتا از بچه های گچسارانو خط زدی دمت گرم واقعا" حقشون بود اینا فقط بفکر تیم خراب کردن بودن واقعا" ثابت کردی مربی هستی موفق باشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1