تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۵۴۲۵۹

اجرای طرح پایش بازار ویژه ماه رمضان در گچساران

۴
۰
کبنا ؛رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: طرح پایش بازار ویژه ماه رمضان در گچساران به اجرا درآمد.
ارسلان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: بازرسی یک امر مهم بوده که خاصه در ماه مبارک رمضان نمود بیشتری دارد.
وی افزود: با توجه به حساسیت بحث نظارت در این ماه  گشت‌های مشترک در دستور کار اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت بوده که تعزیرات حکومتی در این خصوص همکاری‌های لازم را دارد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران بیان کرد: با توجه به بالا رفتن حجم تقاضای مردم در این ماه و همچنین احتمال افزایش قیمت‌ها، در موارد خاص و در صورت مشاهده گرانفروشی، متخلفان مجازات می‌شوند که جرایم نقدی، پلمپ محل کسب و نصب پارچه از جمله این موارد مجازات است.
عباسی عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید کنندگان طرح پایش و برخورد با سودجویان در ماه مبارک رمضان در دست اقدام است.
وی با تاکید بر این موضوع که دفاع و صیانت از حقوق مردم در اولویت کار تعزیرات حکومتی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازاریان افراد محترمی هستند که از قدیم‌الایام افراد صاحب نام در این عرصه افتخاراتی آفریدند و مسئولان باید در بازرسی رعایت احترام را داشته باشند.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از هدفمندی یارانه‌ها به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافت، اذعان کرد: متاسفانه برخی داروخانه‌ها‌ی گچساران بحث بیمه طلایی بیماران را رعایت نکرده و با توجه به مراجعه بیماران دارو‌ها را به صورت آزاد عرضه می‌کنند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران تصریح کرد: قاچاق کالا یک فعل حرام بوده و گسترش آن در گچساران باعث بیکاری و رکود اقتصادی می‌شود که اداره تعزیرات حکومتی در راستای مقابله با آن پرونده‎ها را به روز رسیدگی می‌کند.
عباسی گفت: نظر به اقدامات مطلوب اداره تعزیرات حکومتی در نیل به اهداف کنترلی بازار و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی، لازم است همزمان با فروش فوق‌العاده طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ضمن تشدید فعالیت اداره یاد شده در سطح شهر و برپایی گشت‌های مشترک با بازرسان و ناظرین اصناف، کالاهای اولویت‌دار و اساسی شامل مواد غذایی، پروتئینی، لبنی، شیرینی‌جات (زولبیا و بامیه) مورد بازرسی مضاعف قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی نقش غیر قابل انکاری در جلوگیری از هرج و مرج اقتصادی و بررسی پرونده‌های متخلفان اقتصادی و برخورد با برخی تخلفات اقتصادی از جمله کم‌فروشی، و احتکار و گرانفروشی دارد.
عباسی تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که حساس‌ترین و خطیرترین وظیفه این نهاد بوده نیز نظارت و کنترل دقیق و مستمر بر قیمت‌گذاری‌ها و سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌ها و برخورد قاطعانه با متخلفین است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همكار
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا ببينين كي رو گذاشتن رييس تعزيرات گچساران
فرداي قيامت ...
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
ای دریغ خدا ...سی قدرت را که باعث شد تاجگردون دم در بیاره............چوب...
دلاور
Iran, Islamic Republic of
هنوزشروع نکردی!
همشهري
Iran, Islamic Republic of
اي خدا بدت بس
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1