تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۵۴۲۲۴

از دفاع جانانه افضلی تا سندی که آقایی رو کرد

۱۶
۰
کبنا ؛

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات صدا و سیمای دنا برگزار شد.
در این مراسم که صحنه‌های متفاوت‌تری نسبت به سایر تودیع و معارفه‌ها داشت، نیرومند معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، مجید محنائی معاون استاندار، مدیران دستگاه‌های مختلف اجرائی و چهره‌های سیاسی و اجتماعی نیز حضور داشتند.
در این آئین همچون سایر مراسمات حاشیه‌های جالبی داشت که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد:FAni.rad (31)
جایی برای خبرنگاران وجود نداشت
* سالن اجتماعات صدا و سیمای دنا مملو از جمعیت بود بطوریکه برخی از حاضرین در راهروهای سالن و برخی نیز در پشت درب سالن و عده‌ای نیز در حیاط شبکه دنا شاهد برگزاری تکریم و معارفه مدیران‌کل اداره‌کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد  را دنبال می‌کردند.
* طبق معمول خبرنگاران رسانه‌های مختلف جایی برای نشستن نداشتند و ایستاده این مراسم را پوشش می‌دادند.
مجری که مدیران زیادی را معارفه کرد
* مجری برنامه تقی‌زاده از مجریان شبکه‌دنا بود که به قول خودش معارفه مدیرکل قبلی فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز اجرا کرد.
وی گفت: جلسه معارفه مدیران زیادی را مجری‌گری کردم.
دفاع جانانه رئیس فنی و حرفه ای گچساران از ایاز آقایی
*در این مراسم رحیمی مدیر اطلاعات و فناوری فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد اولین کسی بود که به پشت میکروفن رفت
وی در دفاع از ایاز آقایی مدیرکل قبلی فنی و حرفه‌ای مطالبی را بیان کرد و افزود: تعامل وی با دانشگاه بسیار خوب بود و 20 درصد تربیت‌شدگان آموزش فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار شدند.
مدیر فناوری فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آینده در راه است و باید با برنامه‌ریزی سهم فرزندان این مرز و بوم از آینده مشخص شود و نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در هدایت این سهم نقش دارند.
*سید یدالله افضلی رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران با اشعار و متن‌های ادبی در وصف مدیرکل قبلی خود به ایراد سخنرانی پرداخت.
افضلی با دفاع جانانه از عملکرد ایاز آقایی، گفت: آقایی 35 سال از عمرش را در اعتلای فرزندان این استان گذراند.
وی دو کار مهم ایاز آقایی در طول مسئولیتش را راه‌اندازی دو مرکز علمی کاربردی عنوان کرد و افزود: دانشجویان زیادی در رشته‌های موردنیاز فنی استان از این مراکز دانشگاهی فارغ‌التحصیل شدند.
رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران توبیخ و تشویق آنی مدیرکل قبلی فنی و حرفه‌ای استان را در جلسات از شگردهای نوین مدیریتی ایاز آقایی دانست و افزود: وی همیشه در جلسات بحث‌های اخلاقی را مطرح می‌کردند و همواره در جلسات کتابی را برای مطالعه به همکارانش معرفی می‌کرد.
معرفی کتاب«در وصف امیرالمومنین» توسط مدیرکل قبلی
*ایاز آقایی مدیرکل قبلی فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین تودیع خود با معرفی کتابی با عنوان «در وصف امیرالمومنین» به بیان برخی از تجارب مدیریتی‌اش پرداخت.
آقایی گفت: با چهار استاندار و 16 معاون استاندار در استان کهگیلویه و بویراحمد کار کردم که از همه آنها تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه من منتسب به جناح راست هستم، اظهار داشت: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان از من ابلاغ گرفتند و آقای راد خودش از من چندین بار ابلاغ دریافت کرد.
مدیرکل قبلی فنی و حرفه‌ای گفت: هیچ وقت بر اساس خط، جناح و مسائل باندی عمل نکردم و همیشه شایستگی نیروها در انتخاب آنها برای من از هر چیز دیگری اولویت داشت.
* ایاز آقایی با اشاره به حضور خانم دکتر نیرومند معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در یاسوج، اظهار کرد: برخی از آقایان بنا به حرف‌های بی‌اساسی که شنیده بودند حاضر نشدند برای مراسم تودیع و معارفه بیایند ولی خانم نیرومند با شجاعت کامل آمدند.
*در همین موقع حضار خانم نیرومند را به شدت تشویق کردند.
سندی که آقایی نشان حضار داد
آقایی با بیان اینکه کسی در برداشتن من نقشی نداشت، افزود: استاندار و مجمع نمایندگان نقشی در رفتن من نداشتند، بنده به میل خودم رفتم.
آقایی برای اثبات ادعای خود همزمان برگه‌ای را جیب کُتش بیرون آورد که آن برگه نامه‌ای بود که به رئیس سازمان کشور نوشت برای اینکه قبول کنند از مسئولیتش کناره‌گیری کند.
وی تنها به شعری که در آن نامه نوشت اشاره کرد و بیان کرد: این میز که می‌بینی گاه از من گاه از تو/ جاوید نخواهد ماند خواه از من خواه از تو
وی از تشکیل حلقه‌ای در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: نقش این حلقه همراه کردن مدیرکل با خود بودند که اگر مدیری با آنها همراه نمی‌شد او را تخریب می‌کردند.
آقایی در پایان گفت: به حرمت ماه رمضان از همه کسانی که در حق من بدی کردند گذشتم.
حضور در دفتر وزیر 12 شب
*پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای در این مراسم با تبریک به آقای راد به مناسبت انتصابش در مسئولیت سرپرستی فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، از احضارش توسط رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت و افزود: زنان توانایی بالایی برای مدیریت‌ها دارند، چرا که وقتی رئیس سازمان 12 شب مرا احضار کرد با اجازه شوهرم و با همراهی فرزندم به سازمان رفتم.
* در پایان این مراسم حکم کورش پرند رئیس سازمان به فرج‌الله راد به عنوان سرپرست فنی و حرفه‌ای داده شد و از خدمات ایاز آقایی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ ک
نام شما

آدرس ايميل شما

نقش وارونه
Iran, Islamic Republic of
هر شخصی را تحت هر عنوانی بزرگ نکنید و به غیر از مدح و ستایش از عیوب و تقصیرات و ضعفهای آقایی و تعطیلی خیلی از نمایندگی ها و دوره ها هم بنویسید تا بقیه بدانند اگر اهل معامله نبو با چهار استاندار و 40 معاون استاندار کار نمی کرد...
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان وبزرگواران.
چرا در مورد این موضوع بررسی نمی کنید که چرا این برنامه ها در سالن صداوسیما برگزار میشه ؟ مگه اینجا هم پولی برای تبلیغ گرفته ؟ چرا وقتی میدونند سالن کوچک هستش از اونجا استفاده کردند . واقعا همه اینا به چه موضوعاتی بر میگردد .
مربي حق التدريس
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبريك به آقاي راد ، از ايشان خواهشمنديم حلقه اي كه جناب آقايي در مورد آن صحبت مي كردند را زودتر بشكنند. بخدايي خدا ، به همين ماه رمضان قسم بعضي از آقاياني كه الان مسئوليتي دارند بارها به بهانه هايي حتي به مربي ها تهمتهايي زدند كه مربي از ترس آبرو مجبور بود سكوت كند و براي اينكه لااقل يك كلاس بهش بدهند مجبور بود به هر دري بزند.آقاي راد لطفا به داد ما برسيد. بخدا ما خواسته غير قانوني نداريم ولي لطفا عدالت را رعايت كنيد و تيم كاري خودتان را كساني بجز افرادي كه در راس كار اداره كل بودند قرار دهيد.
نیکزاد --دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب بجا وشایسته را به فرزند شجاع ودوست داشتنی مردمداری بی نظیرالگویی اخلاق مداری عدالت جوی بی وفقه خدمتگزاری بی منت جوانی مومن بی ریا مدیری خستگی ناپذیر را به ایشان تبریک عرض مینمایم جناب آقای مهندس انصافا برگ زرین در تاریخ افتخار امروز در سنگرتعلیم وتربیت هستی امیدواریم که در سایه حق تبارک تعالی موفق باشی.
نیکزاد --دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب بجا وشایسته را به فرزند شجاع ودوست داشتنی مردمداری بی نظیرالگویی اخلاق مداری عدالت جوی بی وفقه خدمتگزاری بی منت جوانی مومن بی ریا مدیری خستگی ناپذیر را به ایشان تبریک عرض مینمایم جناب آقای مهندس رادانصافا برگ زرین در تاریخ افتخار امروز در سنگرتعلیم وتربیت هستی امیدواریم که در سایه حق تبارک تعالی موفق باشی.
د
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت جناب آقای حاج آقایی وتبریک به مهندس راد
جلال فر -گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب خدمت جناب آقای مهندس راد عزیز
این انتصاب شایسته را که نشان از شایستگی ،توانمندی و لیاقت حضرتعالی میباشد را تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم انشاالله در زیر سایه توجهات باریتعالی در جهت پیشرفت ،رشدو توسعه استان و سازمان فنی و حرفه ای
استان و مردم محروم این خطه گامهای موثر و ارزشمندی بردارید.
با آرزوی توفیق الهی
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب بجا و شایسته را به همکار محترم جناب آقای مهندس راد تبریک عرض نموذه و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اقای راد ضمن تبریک به جنابعالی ترابه خدافنی حرفه ای راازدست این اقای ...بداخلاق که هیچ ارتباطی بااین جایگاه هم ندارد نجات بده
کلو پریاری
Iran, Islamic Republic of
راد کر خوبی بی اسو د نونم وکار ایا یا نه
حمید رضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با عرض خسته نباشید خدمت جناب اقای اقایی وتشکر از زحماتشان وضمن تبریک به دوست عزیز مان جنایب مهندس راد .وامیدوارم که در این مسولیت جدید نواوریهای جدید را برای سازمان فنی حرفه ای به همراه داشته باشید .و خارج از هر خط سیاسی به فکر تمامی همکاران فنی حرفه ای باشید .
من التوفیق
کرمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقایی وخسته نیاشی
مربي حق التدريس2
Iran, Islamic Republic of
منم به نوبه خود براي اقاي راد آرزوي موفقيت مي كنم و در تاييد صحبتهاي مربي حق التدريس از ايشان خواهش ميكنم مسئله آموزش ، دروه هاي بازآموزي را مد نظر قرار دهد و پيگيري كنم چرا كه در اين چند سال اخير آقايان راس كار بطور كاملا تبعيض آميز و براساس معيارهاي نا پسند به مربي ها كلاس مي دهند و حتي به بعضي از مربيها اجازه شركت در دوره هاي بازاموزي را نمي دهند وبراي بد جلوه دادن كار مربيها از هيچكاري دريغ نكردند . آقاي عكاشيه از شما برادر تيزبين و فرهيخته هم خواهشمنديم جريان امور در ادارات فني و حرفه اي را دنبال كنيد تا لااقل از مسير شما ما به حقمان برسيم.
امید
Iran, Islamic Republic of
سالن صداوسیما 140 نفر ظرفیت داره که برای یه جلسه ی تودیع و معارفه برای یک شهر کوچکی مثل یاسوج زیاد هم هست ولی متاسفانه هر کی می خواد تودیع یا معارفه بشه کل طایفشو هم با خودش میاره!
انجمن مربیان برق مراکز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس راد برادر بزرگوار وچهره آکادمیک و آموزشی خوش آمدی
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد،دل رمیده ما را انیس و مونس شد
تجربیات حضرت عالی چراغ راهی است در جهت پویایی مهارت در استان والگویی کارآمد در کشور انشاءاله
خبر آمد خبری در راه است،ازجملات همیشگی شما،با آرزوی موفقیت و دعای آقا امام زمان امیدواریم پیروزباشید
هر که آمد عمارتی نو ساخت
رفت و منزل به دیگری پرداخت
وان دگر پخت همچنین هوسی
وین عمارت بسر نبرد کسی
آرزوی ما موفقیت برای حضرت عالی ونیکنامی در پایان راه است
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
از طرف مربیان
مربیان فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
خبر آمد خبری در راه است،ازجملات همیشگی شما،با آرزوی موفقیت و دعای آقا امام زمان امیدواریم پیروزباشید
هر که آمد عمارتی نو ساخت
رفت و منزل به دیگری پرداخت
وان دگر پخت همچنین هوسی
وین عمارت بسر نبرد کسی
آرزوی ما موفقیت برای حضرت عالی ونیکنامی در پایان راه است
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگارجناب آقای مهندس راد برادر بزرگوار وچهره آکادمیک و آموزشی خوش آمدی
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد،دل رمیده ما را انیس و مونس شد
تجربیات حضرت عالی چراغ راهی است در جهت پویایی مهارت در استان والگویی کارآمد در کشور انشاءاله
از طرف مربیان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1