تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۴۱۷۰

زارعی: با زبان تیز نباید حرف زد/ خسروی: یادواره 89 شهید زیلایی هنوز برگزار نشده

۲
۰
کبنا ؛

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیان مشکلات و دغدغه‌ها نباید با زبان تیز حرف زد بلکه باید واقع‌بینانه و به دور از هرگونه حب و بغض‌ها سخن گفت.
ASHAIR (17)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام‌‌ محمد زارعی صبح امروز در نشست با جمعی از مردم منطقه زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد که به منظور بررسی مشکلات این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: زیلایی دارای استحقاق‌های فراوان است و همه مسئولان در تکاپو برای رفع مشکلات این منطقه هستند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بیان انتقادات و مشکلات باید واقع‌بینانه حرف زد، گفت: اینکه چرا باید در سال‌های گذشته کارهایی انجام می‌گرفت ولی نکردند کاری نداریم، ولی در این دو سال با توجه به کمبود منابع، اقدامات خوبی صورت گرفت.
غلام‌ محمد زارعی در ادامه افزود: امسال 50 میلیارد ریال برای راه‌های زیلایی از پوله به سمت موشمی تا برد پهن هزینه خواهیم کرد و معادل 30 میلیارد قیر برای آسفالت این راه‌ها قیر داریم.
زارعی بیان کرد: در بحث پمپاژ آب منطقه زیلایی امسال 10 میلیارد ریال اعتبار گذاشته شد که به ازای هر نفر 3 میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه از این دست اقدامات برای مردم شهیدپرور زیلایی انجام گرفته، اظهار داشت: مشکل دستگاه دیجیتال زیلایی با پیگیری مسئولان برطرف شد و در حال حاضر در این قضیه دغدغه‌ای ندارند.
این نماینده مجلس گفت: تأمین آب پوله، تکمیل مدرسه و بهسازی روستای بردپهن، خدمات خوب شبکه بهداشت و درمان بویراحمد در این مناطق و رضایت‌مندی عمومی که الان شاهد آن هستیم از فعالیت‌های مسئولان در این منطقه است.
زارعی با بیان اینکه همواره با دردهای شما همراه هستم و تاکید کرد: شهرستان بویراحمد محرومترین شهرستان است، ولی باید رابطه منطقی بین شرایط، فرصت و منابع در خدمات تجزیه و تحلیل شود.
در ادامه این نشست نماینده مردم منطقه زیلایی مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کرد.


لهراسب خسروی‌نژاد با بیان اینکه منطقه زیلایی 89 شهید تقدیم به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده ولی هنوز یادواره شهدای زیلایی برگزار نشده است، اظهار کرد: هیچ بودجه فرهنگی برای این منطقه در سال‌های اخیر تصویب نشده که امیدوارم با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی به این مقوله توجه ویژه‌ای شود.
وی نیمه‌کاره رها شدن طرح هادی روستایی را از دیگر مشکلات این منطقه عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری دریاچه موردزیلایی و شرومدرنگ، نیازمند توجه خاص مسئولین به بحث گردشگری و تقویت‌ زیرساخت‌های لازم در کنار این دو دریاچه هستیم.
فعالیت خانه بهداشت مناطق زیلایی محدود است
خسروی‌نژاد با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در این منطقه، افزود: تنها دو خانه بهداشت در روستاهای پوله و زیلایی وجود دارد که از کمترین امکانات برخوردار هستند.
نماینده مردم منطقه زیلایی ادامه داد: این دو خانه بهداشت دو خودرو بیشتر ندارند که فعالیت این مراکز درمانی را محدود می‌کند.
وی به خطوط ارتباطی تلفن همراه نیز اشاره کرد و بیان داشت: آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در این مناطق بسیار ضعیف است.
عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی مناطق
خسروی‌نژاد از عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی مناطق گلایه کرد و افزود: با افتتاح فرستنده دیجیتالی در منطقه زیلایی پوشش تلویزیونی در برخی مناطق خوب است ولی بعضی مکان‌ها با مشکل مواجه هستند.
نماینده مردم منطقه زیلایی از عدم استقرار دامپزشک در مناطق عشایری زیلایی خبر داد و افزود: متأسفانه به دلیل نبود دامپزشک در روزهای اخیر دام‌های زیادی تلف شدند.
وی در پایان گفت: این مناطق در بحث راه با مشکلات جدی روبرو هستند.


انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم زیلایی هیچوقت 8 ساله ی دوره ی اصلاحات را فراموش نمی کنند چون در این دوره بود که جاده از گردنه شولیز به سمت پوله تعریض و مرمت گردید و پیچ های آن از برد پهن به سمت سر قلعه و گرگر اصلاح شد . شبکه های برق رسانی تا دل روستای چاهن دامن گسترانید و روستا های زیرنا و لعل مینا و بال رود و مور غم و موشمی وو... همگی برق دار شدند و شبکه های آبرسانی نیز به سمت این روستا احداث شد. آری همه مردم مدیران آن دوره را که صادقانه همه توان خود را برای محرومیت زادیی بکار گرفته بودند مردم زیلایی به یاد دارند. آنان کسانی بودند که زیر ساختها را فراهم کردند .بعد از آن دوره خیلی ها آمدند و رفتند فقط حرف زدند که رای بیاورند . اتفاقا رای هم آوردند ولی زیلایی همتا ن زیلایی قبل است با همان شبکه های برق و آب و جاده . راستی آن مدیران الان کجا هستند آقای زارع به کدوم توان مدیریتی می خواهد مشکلات مردم زیلایی حل کند . تا الان برای این مردم چکار ماندگاری انجام داده است . ما که چیزی ندیده ایم.
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
انصافا حاج زارع خیلی زحمت کش هستش و همیشه بین مردم حضور داره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1