تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۵۴۱۱۱

اعتراف مدیرعامل بزرگترین واحد صنعتی به نفوذ تاجگردون

۹
۰
کبنا ؛مدیرعامل واحد تولیدی بین‌المللی دنا صنعت دو، دلیل موفقیت این کارخانه را با وجود همه مشکلات از جمله تحریم‌ها، انضباط مالی و توجه به مشکلات کارگران دانست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری ظهر امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی از مجتمع تولیدی دنا صنعت به مناسبت دهه تولید ملی و همچنین روز صنعت و معدن، اظهار کرد: این شرکت خط تولید اقلام متفاوتی از لوله‌ها را دارد که یکی از آن‌ها لوله زرد کامپوزیتی است.dena
وی ادامه داد: در این واحد توان ساخت 272 نوع از محصولات از 16 میلی‌متری تا 4 هزار میلی‌متری وجود دارد.
مدیرعامل شرکت تولیدی دنا صنعت اضافه کرد: لوله کامپوزیتی برای مصارف خطوط لوله آب آشامیدنی و جایگزین لوله‌های فلزی است و برای نخستین بار در ایران و دو کشور دیگر دنیا تولید می‌شود که افتخار می‌کنیم این محصول در شهری کوچک به نام یاسوج در ایران تولید می‌شود.
باقری افزود: این لوله در آمریکا و کانادا نیز تولید می‌شود که برای مصارف فاضلاب و مصارف دریایی و آبیاری تحت فشار به کار می‌رود.
وی عنوان کرد: تولید این محصول را در آخرین روز خرداد ماه امسال آغاز کردیم و نخستین محموله آن برای پروژه آبرسانی تهران از میرداماد به سهروردی به کار رفت و یکی از مزایای آن این است که تا 120 بار را قابلیت تحمل دارد در حالی که قبل از این تولیدات ما در کشور تنها تحمل 30 بار را دارا بود.
مدیرعامل شرکت تولیدی دنا صنعت، دانش فنی آن را مربوط به کشور آلمان و کارخانه زیمنس ذکر کرد و گفت: به طریق اینترنتی و هوشمند به شرکت زیمنس متصل هستیم که مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری احتمالی را برطرف می‌کنند.
باقری که در محل کارخانه دنا صنعت با خبرنگاران در مورد تولیدات این واحد تولیدی بین‌المللی سخن می‌گفت، افزود: لوله‌های فاضلاب نیز در این مجتمع ساخته می‌شوند و از جمله مزایایی که دارد این است که دارای جوش الکترونیکی بوده و سرعت عمل این جوش نسبت به جوش‌های دیگر 20 برابر است و دارای سیستم ویدئو متری بوده که در شعاع 20 کیلومتر قادر به تشخیص هر گونه نشتی خواهد بود.
این سرمایه‌گذار و مدیرعامل واحد تولیدی از صادرات به دیگر کشورها گفت و افزود: علاوه بر این که نیازهای کشور را تأمین می‌کنیم به دو کشور عراق و افغانستان نیز صادرات داریم.
وی سپس به نوع کار و دلیل موفقیت این واحد تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: در سخت‌ترین مواقع از جمله در اوج تحریم‌ها تولید را متوقف نکردیم و اعتقاد داریم که دلیل عمده‌ای از تعطیلی‌ و رکود در واحدهای تولیدی به مدیریت‌های داخلی بر می‌گردد.
باقری افزود: در بدترین شرایط سعی کردیم که حقوق و مزایای کارگران و پرسنل خود را پرداخت کنیم در حالی که اگر پرداخت نمی‌کردیم از سوی کارگران تحت فشار نبودیم اما سیستم مدیریتی ما اقتضا می‌کند که پرسنل را در اولویت کاری قرار دهیم.
مدیرعامل کارخانه بزرگ و بین‌المللی دنا صنعت به میزان بدهی و همچنین مطالبات این شرکت و تراز مالی اشاره کرد و گفت: در حالی که تنها 28 میلیارد تومان بدهی بانکی داریم اما در همین حال 39 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی مطالبات داریم.
لهراسب باقری در این دیدار با قدردانی از مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مشکلات صنایع از حمایت‌های بی دریغ غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس خبر داد و گفت: بیش از همه نمایندگان تاجگردون به درد صنایع کهگیلویه و بویراحمد خورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اگر اینهمه موفقیت دارید چرا بدهیهای.. را..د و داد بانکهای استان را در
اوردید عزیز برادر اگر هر کس دیگری اینگونه منابع بانکهای استان را چپاول کرده بود...کمی هم به شعور هم استانیهای خود احترام بگذارید و با شانتازهای خبری خود را.
.........
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون محبوب دلها
سیداول
Iran, Islamic Republic of
.هم شریکشونه زیاد مسله سختی نیست
Imo
Iran, Islamic Republic of
چی گفتی؟ خودت فهمیدی ناشناس؟!
برادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقاي ناشناس .. به خاطر اين ناراحت هست كه روزي كه ميخواست زمين همين كارخانه رو تحويل بگيره استاندار وقت .براش سنگ اندازي ميكرد خدارو شاهد ميگيرم اون موقع حاج زارع مشاور سرمايه گذاري استاندار بود پيش حاج زارع ..وحاجي بهش قول داد اگر قرار اشتغال ايجاد بشه توي اين استان حتي با اخراج خودم هم باشه نميزارم ااين پروژه تعطيل بشه وبا قدرت ايستاد هم كارخانه سيمان رو حمايت كرد وهم كارخانه آقاي باقري وآقاي حاج زارع رو برداشتند به خاطر اين دو كارخانه گفتند كه اگر همين طور پيشرفت كنه دور آينده انتخابات كلك ما كندست اينو كه ميگم به وحدانيت خدا بدون كم كاست به مردم اطلاع رساني كردم حالا جناب . براي اينكه .. است همونطور كه حاج زارع گول .رو نخورد آقاي تاجگردون هم نخواهد خورد تازه حاج زارع عضو كميسيون صنايع است .
Iran, Islamic Republic of
نميخواد اينقد . تعريف و تمجيد كنيد.. ................... استان هستين كه حق و حقوق صدها نفر از مردم اين استان كه پرونده هايشان در بانك ها بدليل عدم اعتبار متوقف شده را ....لطف كنيد بدهكاري را پرداخت تا چندين نفر ديگر به حقشان برستد
تیرتاجی
United States
خوب لابد ...............وبدا به حال حاج زارع که برای شما . این همه تلا ش کرد چرا قبلنا که تاج گردون رئیس کمسیون بودجه نشده بود به . حاج زارع ..می کردی . این حرفا ...ی
لهراسب باقري مديرعامل مجتمع توليدي دناصنعت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي كوتاه فكري وسبك مغزي بعضي ها جهت اطلاع به عرض مي رسانم كه اين مجتمع ديناري بدهي معوق بانگي ومالياتي تامين اجتماعي اب برق گازوحقوق ومزاياي پرسنلي ندارد
رضا
France
حقایق که چیز دیگری را می گوید جناب باقری!
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1