تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۵۴۱۰۵

پای اشتغال‌زایی بدون تحرک واحدهای صنعتی می‌‌لنگد

۰
کبنا ؛صبح امروز نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی  از مجتمع نان بهارستان یاسوج بازدید و مشکلات این واحدی  تولیدی را در مرکز استان مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد بدون گرم بودن تنور صنعت امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: اشتباه است اگر کسی فکر کند با مشاغل دولتی می‌توان برای جوانان اشتغال‌زایی کرد.
زارعی  با بیان این‌که حضور در کمیسیون صنایع را برای حمایت از این بخش و صنعتگران  و تولید انتخاب کردم، گفت: تاکنون هم از همه ظرفیت‌های این کمیسیون و همه توان خود در این راه استفاده کرده‌ام.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رایزنی‌های زیادی با وزیر و معاونان این وزارتخانه برای رفع مشکلات صنایع استان داشته‌ام و این کار را در آینده با قوت بیشتری ادامه می‌دهم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: همه تلاش ما بر این است که تنور صنایع در این استان گرم نگه داشته شود و اجازه ندهیم که رکود و سکون بر کار آن‌ها حاکم شود.
زارعی افزود: تاکنون کارهای خوبی انجام شده اما در یکی دو سال گذشته به قدری مشکلات در این حوزه زیاد بوده که نباید به کارهایی که انجام داده‌ایم بسنده کنیم بلکه همه مسئولان استانی و حتی شهرستانی باید عزم خود را برای کمک به تولید بیشتر در واحدهای صنعتی افزایش دهند.
این نماینده عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از صنعت در کشور را ./5 درصد ذکر کرد و افزود: همین تعداد هم با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که سعی کرده‌ایم از طریق منابع بانکی و همچنین ظرفیت صندوق توسعه ملی برخی مشکلات پیش روی آن‌ها را برطرف کنیم.
زارعی از بیکاری به عنوان یکی از مشکلات بزرگ دامنگیر این استان و کل کشور یاد کرد و گفت: نباید به مشاغل دولتی و درصد پایین جذب آن‌ها دل خوش کنیم و امروز با راه‌اندازی صنایع در استان بار بزرگی از اشتغال‌زایی بر دوش این حوزه است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید تمهیدی بیاندیشند تا گره برخی از صنایع باز شود و از فرزندان استان در مناصب مختلف در مرکز کشور این توقع را داریم که حامی عرصه کار و تولید در استان خود باشند هر چند تاکنون از هرگونه کمکی برای رفع مشکلات کوتاهی نکرده‌اند.
بر پایه این گزارش  تعاونی 3470 (مجتمع نان بهارستان یاسوج هم اکنون با 60 نفر اشتغال زایی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد در حالت فعایت است.




انتهای پیام/پ
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1