تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۵۴۰۱۸

وضعیت نامطلوب اماکن عمومی بازار گچساران

۶
۰
کبنا ؛ 
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وضعیت سد نامطلوب سد معبر در برخی نقاط گچساران خجالت می‌کشم، گفت: وضعیت برخی اماکن عمومی بازار گچساران نامطلوب است.
به گزارش فارس، اردلان زینل‌زاده شنبه شب در نشست هم‌اندیشی برای ساماندهی وضعیت بازار و دستفروشان این شهرستان اظهار کرد: وضعیت کنونی اماکن عمومی در قسمت‌های از بازار گچساران از جمله بازار هلال احمر و بلادیان مطلوب و مناسب نبوده و این وضعیت نگران‌کننده جلوه‌ای نازیبا به بازار داده است.
وی با اشاره به حضور دستفروشان، خودروهای دوره‌گرد فروشنده تره‌بار همچنین پیشروی بعضی از مغازه‌داران به حریم پیاده‌روها افزود: شهرداری به تنهایی قادر به برطرف کردن این معضل در بازار نیست و  همه ادارات و نهادها به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری باید در این زمینه همکاری و تعامل جدی با شهرداری داشته باشند.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وجود چنین وضعیتی در حین عبور از این مناطق خجالت می‌کشم، تصریح کرد: در دیگر شهرهای کشور دستفروشان با دیدن و حضور مأموران سد معبر متواری می‌شوند در صورتی که در گچساران وضعیت با دیگر نقاط کشور تفاوت دارد.
زینل‌زاده با بیان اینکه ساماندهی و برطرف کردن مشکلات کنونی بازار گچساران عزمی جدی می‌طلبد، گفت: تاکنون در این خصوص برخورد قاطع و جدی صورت نگرفته است اما برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی درون‌بازاری باید همه ارگان‌ها با مساعدت و همکاری با شهرداری تلاش کنند.
شهردار دوگنبدان با تأکید بر ورود قوه قضائیه و نیروی انتظامی در ساماندهی دستفروشان و نظم‌دهی زینل‌زاده ساماندهی بدون اغماض و برابر قانون برای همه دستفروشان را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: در صورت نرمش یا ارفاق به بعضی از دستفروشان و سوءاستفاده از ارتباطات معمول، شهرداری به شکل مطلوبی قادر به برخورد با دستفروشان متخلف نیست.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محوطه‌ای را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته‌ایم، متذکر شد: در بازار هلال احمر دستفروشان امنیت اجتماعی ما را زیر سئوال برده‌اند و در این خصوص باید قانون برای همه بدون استثنا اجرایی شود.
زینل‌زاده با پیشنهادی مبنی بر عقد قراردادی میان شهرداری و نیروی انتظامی برای کمک به شهرداری خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند تا حدود زیادی برای برخورد با متخلفان سد معبر و ساماندهی دستفروشان مثمرثمر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار یه پیشنهاد دارم.مثل بقیه شهرها و در راستای ساماندهی دستفروشان و نیز دستیابی مردم به جنس های ارزانتر میتوان بازارهای روزانه در نقاط مختلف شهر و یا یک جمعه بازار ایجاد کرد
دلسوز گچساراني
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشيد به پرسنل شهرداري وشهردار محترم در خصوص جمع آوري سد معبرها در اماكن عمومي از جمله بازار ميوه فروشان تشكر فراوان دارم لطفا دراين خصوص جدي تر ومحكم تربرخورد شود چون واقعا وضع اسفناكي در اين قسمت حكم فرما بود از شهردار محترم خواهش داريم جلوي بي نظمي و ريختن زباله هاي مغازداران درآن قسمت فكري شود
نفتي
Iran, Islamic Republic of
ازشهردارمحترم جناب آقاي زينل زاده ضمن تشكرازاقدامات خوبي كه درراستاي زيباسازي شهرانجام ميدهنددرخواست ميگردد كه يك ايستگاه يايك خط تاكسي ويژه براي شهرك نفت يادانشگاه آزادداير كنندكه آپارتمانهاي مهرهم درآنجاهست ومردم ديگرمجبورنشوند هميشه تاكسي دربست كنند .باتوجه به يك سرويس شهرداري ويك سرويس كه ويژه شركت نفتي هاميباشد حتمالازم است كه يك خط تاكسي وايستگاه براي شهرك نفت ايجادگردد.تشكر
Iran, Islamic Republic of
دستشون درد نکنه بازار میوه فروشها عالی شده
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
مرسی ازشما،مهندس جان یکبار برای همیشه کلکشو بکن بره ببرشون بالاتراز فلکه فرودگاه
بازرس
Iran, Islamic Republic of
خجالت نکش

کار بکن شهردار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1