تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۵۳۹۲۴

هیچ روستایی در استان غیرقانونی گاز دار نشده است

۴
۰
کبنا ؛tmp_13920609000567_PhotoA709314068
هوشنگ صیدالی  در نشست شورای اداری چاروسا که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد، اظهار کرد: با تأمین اعتبار لازم کهگیلویه و بویراحمد تا دو سال آینده روستای بدون گاز نخواهد داشت.
وی ادامه داد: بحث گازرسانی به دو بخش دیشموک و چاروسا در سفر دوم و سوم هیئت دولت گذشته تصویب و مطالعات کار هم انجام گرفته است.
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصوبه گازرسانی به این دو بخش در دولت دهم به جایی رسیده بود که قرار شد این پروژه کلنگ‌زنی شود ولی بعد از اینکه کارشناسان وزارت نفت پروژه را مورد کارشناسی قرار دادند با آن مخالفت کردند.
این مسئول، طول شبکه گازرسانی به قلعه‌رئیسی را 73 کیلومتر و دیشموک را 90 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 160 روستا در حریم 15 کیلومتری این دو شهر باید گازرسانی شود.
صیدالی بیان کرد: میانگین بودجه برای هر علمک در کشور را 40 میلیون ریال عنوان کرد اما هزینه هر علمک برای گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک 190 میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 600 میلیارد ریال اعتبار لازم است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده گاز «سی ان جی » که هزینه کمتری دارد جایگزین گازرسانی طبیعی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی انتظار دارند مسئولان غیرقانونی کار کنند ولی ما باید هر آنچه قانون به ما اجازه می‌دهد را انجام دهیم.
این مسئول تأکید کرد: با انجام کار غیرقانونی گاز را به هیچ بخش و روستایی نبرده‌ایم.
صیدالی متذکر شد: مطالعات این طرح از سوی کارشناسان به پایان رسیده است هماهنگی‌های لازم برای گازرسانی به این بخش‌ها انجام شده و در آینده عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز داشت: گازرسانی به این مناطق با جدیت در حال پیگیری است و ذره‌ای کوتاهی در حق مردم این دو بخش انجام نخواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شایسته
Iran, Islamic Republic of
داخل شهر مادوان مورد هست که 20متری شبکه گاز هست ولی مدت دوسال است هرچه مراجعه به شرکت گاز استان میکند کسی پاسخگو نیست ظاهرا چون با مسئول شبکه گذاری شرکت گاز تند برخورد کرده جریمه شده جریمه اش همین تاخیری دوسال هست!!! حالا تا کی ادامه پیدا با خداست؟ آخه بنده خدا حق داره هم تند خویی کنه دوسال داره مراجعه میکنه کسی نیست که مشکلش حل کنه یعنی نمیخوان حل کنن به قول کارکنان دوسال هست پیمانکار نگرفتیم کار را بهش واگذار کنیم واقعا تاسف بار هست اینگونه پاسخگویی و بی احترام به مردم خواهشا این کارها رانکنید!!!!
رضایی
Iran, Islamic Republic of
اری جناب اقای هوشنگ صیدالی شما درست می فرمایید که روستایی غیر قانونی گازدار نشده اما افراد متعددی را از طریق پارتی بازی و حق کشی در نقاط مختلف استان و در شرکت گاز به کار گرفته ای.ما مظلومین و افراد فقیر و بی بضاعت که زورمون به هیچکس دیگر نمیرسد اما باید به خدا جواب پس بدی مطمئن باش.از یک خانواده 4 نفر مختلف در سی سخت و باشت و یاسوج و... بکار گرفته شد اگر انصاف و وجدانی باشد حاضرم با سند و مدرک رو کنم تا همه مردم بدانند که چگونه مورد شدیدترین ظلم و بی عدالتی قرار گرفته اند.ملت خون نداده اند تا اینگونه بی انصافی و بی عدالتی و ظلم ببینند .
daneshjo
Iran, Islamic Republic of
اقای .خداوکیلی هنر نیست که .ه خصوص در استخدام افراد بدون مدرک و تحصیلات و صرفا براساس سفارش و فامیل بازی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صیدالی منطقه دشت مور . روستای ابجیرک گچساران که مطالعاتش پارسال انجام شده بود و قرار بود تا اخر سال 92 گازرسانی به این روستاها تمام شود چی شد و 8 کیلومتر با لوله گاز فاصله دارن . اما چی شد که یه مرتبه لوله گاز سر از دژسلیمان . اشکفت شیری . میر عزیز........ ایا دشت مور جز این استان نیست. بی عدالتی تا کی...
روستاهایی که بعد از ابجیرک مطالعاتشون انجام شد همه گازرسانی شدند.
روستاهایی که ده خانوار هم ندارن..
اما ابچیرک 130 خانوار داره...
سیاست را در کارتون دخالت ندید.
ما به این نتیجه رسیدیم که بعد از حاج جعفری منطقه دشت مور در تحریم به سر می برد....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1