تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۵۳۸۰۶

انتقاد از صیدالی در حضور آیت الله ملک حسینی

۴
۰
کبنا ؛ 
در ادامه سفر نماینده ولی فقیه به شهرستان کهگیلویه، حضرت آیت الله ملک حسینی در شورای اداری چاروسا حضور یافتند که در این بین رییس شورای شهر قلعه رییسی از هوشنگ صیدالی انتقاد کرد.
 
به گزارش کبنا نیوز، علی الهامی در نشست شورای اداری که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد، اظهار کرد: چاروسا با جمعیت 24 هزار نفری با توجه به دوری از مرکز استان دارای مشکلات فراوانی است که مسئولان استانی توجه کمتری به این بخش دارند.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی، ﻣﻌﻀﻞ اﺻﻠﯽ ﺑﺨﺶ‌ھﺎی ﭼﺎروﺳﺎ و دﯾﺸﻤﻮک ﻣﺤﺮوم ﺑﻮدن از ﻧﻌﻤﺖ ﮔﺎز و ﻋﺪم وﺟﻮد راه‌ھﺎی ارﺗﺒﺎطﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ دانست.
الهامی تصریح کرد: مردم بخش‌های چاروسا و دیشموک ناچار هستند به دلیل نبود گاز برای پخت و پز غذا از هیزم و درختان استفاده و جنگل‌ها و درختان را تخریب می‌کنند که باید مسئولان برای گازرسانی به این بخش تلاش کنند.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی با انتقاد شدید از مدیرعامل گاز استان گفت: مدیرعامل گاز استان در ایام دهه فجر باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کند در حالی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کند که گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک انجام‌پذیر نیست.
وی بیان کرد: مدیرعامل شرکت گاز استان در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اعلام می‌کند که گاز چاروسا و دیشموک نیازمند توافق مسئولان کشوری است در حالی که دفتر رهبری به وزارت نفت اعلام می‌کند که نسبت به گازرسانی به این دو بخش اقدام کنند و وزارت نفت هم اعلام کرد که در خرداد‌ماه 93 کلنگ‌زنی می‌شود ولی مدیرعامل گاز استان با این اقدام مخالفت می‌کند. الهامی متذکر شد: شرکت گاز استان چطور بدون توافق و نامه‌نگاری مردم دیگر بخش‌های استان می‌تواند گاز را مدت کوتاهی با صعب‌العبور بودن آن مناطق گاز را به آن بخش‌ها می‌رسانند اما کار گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک صورت نمی‌گیرد.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی در پایان بیان کرد: نامه گازرسانی به این دو بخش را به مدیرعامل شرکت گاز ارائه می‌دهیم ولی باز اعلام می‌کنند که این کار انجام‌پذیر نیست.
 
* پاسخ صیدالی به اظهارات ریس شورای شهر قلعه رییسی
هوشنگ صیدالی در پاسخ به این نماینده محلی مردم،اظهار کرد: با تأمین اعتبار لازم کهگیلویه و بویراحمد تا دو سال آینده روستای بدون گاز نخواهد داشت.
وی ادامه داد: بحث گازرسانی به دو بخش دیشموک و چاروسا در سفر دوم و سوم هیئت دولت گذشته تصویب و مطالعات کار هم انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصوبه گازرسانی به این دو بخش در دولت دهم به جایی رسیده بود که قرار شد این پروژه کلنگ‌زنی شود ولی بعد از اینکه کارشناسان وزارت نفت پروژه را مورد کارشناسی قرار دادند با آن مخالفت کردند.
این مسئول، طول شبکه گازرسانی به قلعه‌رئیسی را 73 کیلومتر و دیشموک را 90 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 160 روستا در حریم 15 کیلومتری این دو شهر باید گازرسانی شود. صیدالی بیان کرد: میانگین بودجه برای هر علمک در کشور را 40 میلیون ریال عنوان کرد اما هزینه هر علمک برای گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک 190 میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 600 میلیارد ریال اعتبار لازم است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده گاز «سی ان جی » که هزینه کمتری دارد جایگزین گازرسانی طبیعی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی انتظار دارند مسئولان غیرقانونی کار کنند ولی ما باید هر آنچه قانون به ما اجازه می‌دهد را انجام دهیم. این مسئول تأکید کرد: با انجام کار غیرقانونی گاز را به هیچ بخش و روستایی نبرده‌ایم.
صیدالی متذکر شد: مطالعات این طرح از سوی کارشناسان به پایان رسیده است هماهنگی‌های لازم برای گازرسانی به این بخش‌ها انجام شده و در آینده عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز داشت: گازرسانی به این مناطق با جدیت در حال پیگیری است و ذره‌ای کوتاهی در حق مردم این دو بخش انجام نخواهیم داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
صیدالی به امیدخدا..
رضایی
Iran, Islamic Republic of
ری جناب اقای هوشنگ صیدالی شما درست می فرمایید که روستایی غیر قانونی گازدار نشده اما افراد متعددی را از طریق پارتی بازی و حق کشی در نقاط مختلف استان و در شرکت گاز به کار ..ما مظلومین و افراد فقیر و بی بضاعت که زورمون نه به شما و هیچکس دیگر .اما باید به خدا جواب پس بدی مطمئن باش.از یک خانواده 4 نفر مختلف در سی سخت و باشت و یاسوج و... بکار گرفته شد اگر انصاف و وجدانی باشد حاضرم با سند و مدرک رو کنم تا همه مردم بدانند که چگونه مورد شدیدترین ظلم و بی عدالتی قرار گرفته اند.ملت خون نداده اند تا اینگونه بی انصافی و بی عدالتی و ظلم ببینن.
daneshjo
Iran, Islamic Republic of
اقای .خداوکیلی هنر نیست که ..به خصوص در استخدام افراد بدون مدرک و تحصیلات و صرفا براساس سفارش و فامیل بازی
ممرا
Iran, Islamic Republic of
صیدالی داد مردم را بالا نیا کار مردم را انجام بده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1