تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۵۳۷۹۳

یادواره 51 شهید منطقه جلیل برگزار شد

۲
۰
کبنا ؛ 
با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد ودنا در مجلس شواری اسلامی، مسئولین شهرستان بویراحمد و جمع کثیری از مردم مراسم گرامی داشت یاد و خاطره 51 شهید منطقه جلیل برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوزاز یاسوج، غلام محمد زارعی در این آئین با بیان اینکه 51 شهید و1500 جانباز از یک طایفه نشان از  شجاعت و انقلابی بودن مردم جلیل را دارد ابراز داشت: مردم نطقه جلیل هم قبل از انقلاب و هم در زمان جنگ همیشه دلیر مردانه در عرصه های نبرد حق علیه باطل حضور فعال و چشم گیر داشته اند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا، اظهار کرد: خاطرات شهدا، سرشار از جلوه‌های ناب صبر،رشادت و پایداری است و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، نقش اساسی در زنده نگه داشتن فرهنگ جاودان ایثار و شهادت دارد.
غلام محمد زارعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  51 شهید منطقه جلیل بویراحمد ،با بیان این که امروز یاد و نام شهدا باید در جامعه طنین‌انداز شود، افزود: تأسی از رفتار و کردار شهدا،حیات معنوی انقلاب اسلامی را تقویت و استحکام می‌بخشد.
وی افزود: آگاهی، بصیرت، واقع‌بینی،عزت‌طلبی، توکل، وارستگی، عظمت روحیه و ابهت معنوی، تکلیف‌گرایی، تدبر و تدبیر و امیدآفرینی درس‌هایی است که باید از رفتار و منش این انسان‌های وارسته آموخت و آن را در امور مدیریتی و سازمانی به کار بست.
زارعی با بیان این که مفاهیم اثرگذار فرهنگ متعالی ایثار و مقاومت، همواره در جامعه راهگشا بوده، به اهمیت صبر و پایمردی خانواده‌های شهدا در تداوم حرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: امنیت و سلامت امروز جامعه، مرهون فداکاری و ایثارگری شهداست و تجلیل از خانواده شهدا نیز در حقیقت پاسداری از آرمان‌ها و اهداف والای شهیدان است.
نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا حداقل کاری است که می‌توانیم در راستای بزرگداشت مقام شهدا و تداوم راه عزیزان شهیدمان، انجام دهیم
زارعی برگزاری مستمر یادواره شهدا را فرصتی برای ارتقای بصیرت در جامعه و احیای روحیه جهادی دانست و گفت: اقشار مختلف مردم مخصوصا قشر جوان و نسل نو،باید با پیام شهیدان و دلاورمردان عرصه امنیت کشور آشنا شوند و بی‌تردید، این امر تداوم راه انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.



 






انتهای پیام/ پ
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر جیلیل با افتخار
درود بر زارعی نماینده وفادار
درود بر شهیدان منادی اصلاحات و ازادی و استقلال
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بود كه مدعوين ميدانستندكه اين حسينيه .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1