تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۵۳۷۴۷

هزینه هایی که احساسی به هدر رفت

۲
۰
کبنا ؛آیت الله ملک حسینی با اشاره به مشکلات گزارش شده در این بخش، اظهار داشت: بی‌شک آنچه در این سفر بیان می‌شود پیگیری و دنبال خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه نه تنها بخش چاروسا بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد هویت خود را بعد از انقلاب یافت، افزود: توقع مردم از انقلاب حق است چراکه مردم اهداف بلند این انقلاب را می‌بینند و خواهان درخش مسئولان در رفع مشکلات و موانع هستند.
*اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات و تخصیص‌ها نمی‌تواند همه نیازها را برآورده کند، افزود: باید نخبگان و فرهیختگان بخش چاروسا نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌‌ها اقدام کنند تا آنچه هست صرف اولویت‌ها شود.
هزینه‌هایی که احساسی به هدر رفت
آیت الله ملک‌حسینی با اشاره به صرف احساسی هزینه‌های کلان کهگیلویه و بویراحمد در آنچه نباید هزینه می‌شد تأکید کرد: امروز دقت داشته باشیم که دچار این معضل نشویم.
 
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بی‌تردید باید بپذیریم که برخی بودجه‌ها در سالیان گذشته با برخورد احساسی مسئولان در جای خود مصرف نشده و به سمت مسکن‌های بی‌ساکن و موارد غیر ضروری و غیر کارشناسی خرج شده است.
*رنجی که کهگیلویه و بویراحمد از هزینه‌های بی‌مورد می‌برد
آیت الله ملک‌حسینی با بیان اینکه امروز در داغ حسرت خرج‌های هدر رفته رنج می‌بریم، دوران دریافت مطالبات با احساسات را متروک خواند و افزود: امروز صادرات منطقه کهگیلویه صیفی‌‌جات و گندم نیست بلکه، صادرات انسانی از جمله طلاب، دانشجویان، اساتید و علمایی است که به مناطق مختلف کشور صادر کرده است. این مسئول در ادامه تأکید کرد: امروز باید بیندیشید و اولویت‌بندی کنید که چگونه از همین مقدار اعتبار در اولویت‌ خرج شود.
*وعده‌های غیر اصولی در گازرسانی به دیشموک و چاروسا بازی با احساسات مردم این بخش‌ها است
ملک‌حسینی با اشاره به وعده‌های غیر منطقی و غیر اصولی برخی افراد در گازرسانی به بخش های دیشموک و چاروسا، تصریح کرد: در پرتو حرکات احساسی، جنایتی در خدمت‌رسانی به مردم این بخش‌ها اتفاق افتاده و ثروت مردم به نام اینکه به نفع آنان باشد علیه آنان آتش گرفته است.
وی شیوه سنتی گازرسانی به این مناطق را از دیدگاه کارشناسان و شرکت گاز استان هزینه‌بر و زمان‌بر عنوان و تصریح کرد: مسئولان شرکت گاز نسبت به گازرسانی با شیوه‌های مدرن و با اعتبارات ملی اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عزم و اراده همگانی مسئولان برای حل مشکلات مردم را ضروری خواند و افزود: امروز عناوین و پست‌ها حرف اول را نمی‌زنند.
به گفته ملک‌حسینی؛ بعضی تصمیم‌گیری‌ها وقتی احساسی است نتیجه معکوس برای مردم به همراه می‌آورد و یکسری دردهای جدید را بر مردم تحمیل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
افرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر این دولت تاکنون نتوانسته است به وعده هایش عمل کند دلایل واضحی دارد که برای همه آحاد مردم قابل درک است. وضعیت دولت قبل مشابه وضعیت دانش آموزی است که در طول سال درس نخوانده و اینک روی جلسه ی امتحان نشسته است. قطع یقین چنین دانش آموزی موفع امتحان نمره ی قبولی نخواهد شد چون از قبل درسی نخوانده است بعبارتی چیزی برای نوشته در چنته ندارد.وقتی در دولت قبل آنهمه بی تدبیری شکل گرفت وقتی ثروت این مملکت با بی کیاستی در قالب طرح ها و پروژه های مدت داری که برای به بهره برداری رسیدن سالها زمان طول می کشد بی جهت هزینه شد و باعث گردیده تا هزاران طرح بی هدف نیمه تمام و یا زخم خورده باقی بماند.حال این دولت چکار می تواند بکند بدون شک نه تنها دولت روحانی بلکه همان دولت قبل هم اگر سر کار باقی می ماند قادر به حرکت نبود. لذا همه ی مردم دیگر واقف و آگاه شده اند که دولت قبل چه بلایی بروز این مملکت آورده است
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1