تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۵۳۶۹۸

وزیر کشور یک‌طرفه در چینش‌ها عمل نکند

۴
۰
کبنا ؛ 
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از وزیر کشور انتظارات بیشتری داشتند از جمله این که به شعار خودش و همچنین شعار اعتدال رئیس‌ جمهور عمل کند.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: روز گذشته سؤال علی مطهری از وزیر کشور در خصوص بحث حجاب و عفاف را داشتیم که بسیاری از نمایندگان مجلس در این خصوص دغدغه دارند.
وی گفت: نمایندگان علاوه بر این از وزیر کشور در خصوص چینش‌ها گلایه‌مند هستند و روند کنونی منجر به این می‌شود که نمایندگان کارت زرد به وزیر کشور بدهند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین خاطر در همین روز وزیر کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس رفت و احتمال این که دوباره به مجلس فراخوانده شود زیاد است.
وی گفت: نمایندگان از این وزیر اصولگرا انتظارات بیشتری داشتند از جمله این که به شعار خودش و همچنین شعار اعتدال رئیس‌ جمهور عمل کند.
بزرگواری گفت: رحمانی فضلی به عنوان نماینده اصولگرا در مجلس و همچنین در کسوت رئیس دیوان محاسبات از مجلس اصولگرا رأی ‌گرفت و انتظار این بود که یک‌طرفه در چینش‌ها عمل نکند.
وی با اشاره به این که در چینش‌ها شاهد عبور از شعار اعتدالی هستیم، افزود: البته فشارها بر روی وی زیاد است و شاید به اجبار تن به این چینش‌های یک‌طرفه بدهد و اگر طبق خواسته‌ها اقدام نکند ممکن است از بالا خودشان اقدام کنند اما نمایندگان مجلس این را قبول ندارند چرا که وزیر باید استقلال عمل داشته باشد.
خبر: داریوش بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

مشفق
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا استیضاحش کنید و رای اعتماد ندهید به ایشان. چرا که مال بد بیخ ریش صاحبش..چه معنی دارد وزیری نظرات جبهه پایداری و امثال شما را تامین کند که برای زمین زدن این دولت از هیچ کوششی دریغ نمیکنید .دوما مردم میخواستند نظر شما و افراد شما مد نظر باشد به جلیلی و ولایتی و سرهنگ رای میدادند .مفهومه !!!! شماها زیاده خواهها که فقط دنبال پست و دنیا هستید.حالا بذارید چند تا بدبخت دیگه هم پست بگیرند کم بود 9سال براتون...واویلا !!!! مگه در دوره محمود کسی به شماها اعتراض کرد با این همه مدیر و وزیر و معاون دیپلم و فوق دیپلم...انصاف داشته باشید کشور مال شما 4 میلیون نفر نیست بابا 71 میلیون دیگه تو این کشور هست و دقیقا مخالف نظر شماها..
مشفق
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم پخشش نکن نترس به خدا حقیقت را نوشتم
مشفق
Iran, Islamic Republic of
ببخشید پخشش کن درسته
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اگه به استقلال وزرا اعتقاد دارين چرا دنبال استيضاح وزير علوم هستين به خاطر انتصابهاش و رو كردن بورسيه غيرقانوني دولت احمدي نزاد؟ح. نمي ارزه اقاي بزرگواري
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1