تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۵۳۶۸۶

پندار توفیقی رییس کمیته اقتصادی استقلال تهران شد

۲۰
۰
کبنا ؛
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال،طی حکمی دکترسید پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه را  به سمت ریاست کمیته اقتصادی و توسعه بازار  این باشگاه منصوب کرد. به گزارش کبنااسپورت، در این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر سید پندار توفیقی
با ابراز تشکر و قدردانی نظر به تجربه ارزشمند و گرانقدر جنابعالی در مسائل اقتصادی و بازاریابی و حضور موفق در مدیریت بنگاه های اقتصادی به موجب این حکم به سمت "ریاست کمیته اقتصادی و توسعه بازار باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال ایران " منصوب می گردید.
امید است با عنایت و اشراف کامل حضرتعالی به کلیه مسائل اقتصادی ، بازاریابی و جذب سرمایه و توسعه اقتصادی در داخل و خارج از کشور با برنامه ریزی های خاص موفق باشید و با بکارگیری و مشاوره با افراد خبره و زبده در این زمینه شاهد شکوفایی اقتصادی باشگاه باشیم.
سربلندی و بهروزی شما را از خداوند منان خواستاریم .
دکتر سید پندار توفیقی از فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و هم اکنون علاوه بر دبیری و عضویت هیات مدیره باشگاه ، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی و ریاست هیات مدیره شرکت پترو آذرپاد را برعهده دارد.
توفیقی، علاوه بر سوابق حضور در حوزه های اقتصادی و بازرگانی ، به امور مذاکرات فنی ، حقوقی و قراردادهای بین المللی تسلط داشته و سابقه 17 سال تدریس در دانشگاه های کشور را دارد. وی هم اکنون مدرس گروه صنایع شیمیایی دانشکده ولیعصر(عج) تهران است و تالیفاتی درباره صنایع شیمیایی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دختردایی
Iran, Islamic Republic of
دکترجان سلام انتصاب شایسته شماراتبریک وازجده اتان
آرزوی موفقیت درسمت جدیدرادارم پاینده باشید.
ehsan
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به سید پندار عزیز با ارزوی توفیق و سربلندی فرزززندان گچساران
امیرپارسا
Iran, Islamic Republic of
این توفیقی کی هست؟
کجاییه؟
گچسارانی مطلع
Iran, Islamic Republic of
# فرصت طلب و ##
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
توفیقی جان تبریک انشاالله مدیر عاملی استقلال یادت نره داش نبی فابرگاس بومی یادت نره بیارش استقلال
نارگ موسی
Europe
میگن ر### با سپ پلاتر درباره وضعیت کفاشیان جلسه داشت.از امروز باید شاهد دروغای جدید ر### باشیم. این است نون به نرخ روز خوردن
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
ایشان از فرزندان رشید سادات امام زاده علی(ع) است
مهندس
Iran, Islamic Republic of
دکتر توفیقی بیش از 20 سال در دانشگاههای تهران مشغول به تدریس میباشند و در وزارت نفت کارهای خوبی انجام داده اند جایگاه بلندتری باید داشته باشند با ارزوی ان روز
Milad gharibi
Iran, Islamic Republic of
Ba Salam zemne tabrik baese eftekhare ke hamshahrimon toye behtarin time iran hamchin maghami darad omidvaram movafagho piroz bashid
نفتی
Europe
جهت اطلاع برخی خوانندگان کبنا عرض کنم.پندار توفیقی از بچه های با استعداد آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعت نفت گچساران بود.که بعدازاستخدام در اداره مخابرات شرکت نفت گچساران بدلیل علاقه به ادامه تحصیلات ازگچساران رفت.ایشان پسر اهل درس و زرنگی بودواز افتخارات نفت گچساران و بالاخص بچه های آموزشگاهی که اسکلت اصلی صنعت نفت می باشند.خدا یاورش باد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دليل اصلي بدبختي و بيچارگي و محروميت در استان و خصوصا شهر گچساران، تنگ نظري، حسادت، مردم نسبت به همديگه است.
مردم در استان خصوصا گچساران، سالهاست كه در هيچ منصب دولتي و ملي نبوده اند انهم بدليل حسادت و تنگ نظري و عدم حمايت از همديگه است.
بجاي اينكه خوشحال باشيم فرزندي از شهر محروم گچساران ، از كارگري در شركت نفت گچساران با سالها تلاش در صنعت نفت و گاز و تدريس در دانشگاه موفق به حضور در هيات مديره يك باشگاه در سطح ملي انهم در كليدي ترين بخش ان شده، خوشحال باشيم و اميدوار به اينده، داريم خودمون رو تخريب مي كنيم.
به شهرمون نگاه كنيم، بايد افتخار كرد به همشهري هايي كه در سطح ملي مشغول كارن، امثال تاجگردون، توفيقي، غريبي و عزيزاني كه بدليل تنگ نظري هم استانيها در مناصب دولتي، خصوصي و ملي حضور دارند ولي گمنامي رو ترجيح دادند تا از خودي ها اسيب نبينند.
به خودمون بيايم...
نقدی.
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترسیدپندارتوفیقی انتصاب جنابعالی رابه عنوان ریاست کمیته اقتصادی باشگاه اسقلال تبریک عرض نموده وباعث افتخار ماگچسارانیهاست.انشااله موفق وسربلندباشیدوامیدواریم در پیشرفت شهرمان هم گامهای موثری بردارید
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه عزیزچندروزی نظرمن درخصوص آقای مطلع راچاپ کرده بودید اماالان که نظریات رامطالعه کردم نظریه ام راحذف کردیدرسانه بایدنظریات خوانندگان رابدون تعصب چاپ کند نظریه قبلی من درخصوص این بنده خداذره ای دروغ نبودپس این همه سانسور برای چیست؟
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
مدیرسایت کبناخیلی بی انصافی که هردیدگاهی راکه به مذاقت خوب نیست وبامنفعتت سازگارنیست چاپ نمی کنیدازاصول جوانمردی و آزادی بیان درجمهوری اسلامی بعیداست وظیفه اخلاقی ومعرفتی وخداپیغمبری است که دیدگاه مردم راچاچ کنید توهین به کسی نکرده ام وحرف واقعیت رانوشتم لطفا سانسور نکنید.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجاییکه بنده اطلاع دارم ایشان مدرک دکتری ندارد.کارشناسی اش راهم از آزادگچساران وارشد روهم ازغیرانتفاعی بابل گرفته.دردانشگاه معتبری هم هیچگونه حضوری نداشته.درسی هم درزمینه اقتصاد نخوانده.درشرکت نفت گچساران هم حضور موفقی نداشته.مسئولیتی هم که گرفته نه از روی توانایی وقابلیت است بلکه.....لطفا بی جهت اطلاعات نادرست به خوانندگان ندهید.ممنون
سحر
United Kingdom
یه سر تشریف بیارید دانشکده فنی ولیعصر اونجا از دانشجویان بپرسید ایشون چی بوده و حالا متاسفانه چی شده!
علی
United Kingdom
چون ایشون خوب میشناسم با تمام وجودم با این حرف موافقم.ایشون تا ده سال پیش ..
دانشجوی کچل
Iran, Islamic Republic of
من از دانشجوای آقای توفیقی در دانشکده ولیعصرم...
حقیقتا این استاده کچلمون کرده از بس زبون مبون خارجکی بلغور میکنه...،عاقا من ازش شاکیم ولی بخاطر بروبچ ولیعصر ازش میگذرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شوخیدم بابا استاد عزیز تبریک



موفق باشی
امضا:
دانشجوی کچل مچل
کرگهگلو
Iran, Islamic Republic of
ایشان اصلیت ازسادات اسماعیلی رسیده به چرام است...بایدافتخارکردکه یه هم استانیه..همین وبس
یاسمن
استاد عزیز
لیاقت شما حتی از این هم بیشتره
تبریک میگم وموفق باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1