تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۳۶۵۸

40 خودروی آمبولانس کمبود داریم/جذب 35 عضو جدید هئیت علمی

۹
۰
کبنا ؛رضا چمن در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با بیان تشریح دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به این استان، اظهار کرد: وزیر بهداشت با مشاهده و معاینه کلی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به گذشته آشنایی کاملی از وضعیت درمان، بهداشت و سلامت استان پیدا کردند.chman-kebna

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در محورهای خاصی که نیازمندم حمایت وزیر و وزارتخانه بودیم، آنها را با وزیر بهداشت مطرح کردیم، گفت: برای تأمین 40 خودروی آمبولانس برای مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی مناطق محروم از وزیر قول مساعد گرفتیم.
رضا چمن افزود: از آقای وزیر در بحث اعتبارات برای تجهیزات و کالاهای پزشکی نیز قول گرفتیم.
چمن اضافه کرد: جذب پزشک متخصص و رفع کمبود پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف درمان از دیگر مقوله‌های بود که آن را با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان به طور اختصاصی به مجموعه معاونین خود دستور دادند در بحث توزیع پزشکان متخصص استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت ویژه ببیند.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کمبود هئیت علمی مواجهه است، تصریح‌ کرد: متأسفانه در دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت اعضای هئیت علمی با دانشجویان یک به 13 است که این با نرم متوسط کشوری آن که یک به 10 است، هم تفاوت دارد، به همین منظور از آقای وزیر قول مجوز جذب 35 نفر عضو هئیت علمی را گرفتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تربیت دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی یکی از دغدغه‌های بود که این موضوع را با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان نیز پذیرفتند که زیرساخت‌های لازم را در این خصوص برای استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کند.
رضا چمن با بیان اینکه 70 درصد از معوقات پرسنل و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را در سال‌های 90 الی 92 را پرداخت کردیم، افزود: 30 درصد دیگر مطالبات مانده است که از آقای وزیر در این خصوص درخواست مساعدت کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای دکتر چمن از وزیر تقاضای چند تا مدیر و معاون می کردید که فکر کنم در استان وجود ندارد ویا اینکه زور نمایندگان چربش دارد به تفکرات شما که هنوز بعضی با کارنامه های درخشان از دولت قبل جولان می دهند و البته باید اقرار کرد که تنی چند از مدیران فعلی که گمارده اید و قطعا" با نظرات نمایندگان بوده آش دهان سوزی نیستند و باید گفت دریغ از قبلی ها .
رضا، بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا آقای دکتر چمن پرکارترین و خوشفکرترین مدیر استانی است که لیاقت وزارت را داشته است و در همین منصب هم برایش آرزوی موفقیت داریم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
از دکترچمن برای همه پیگیریهایش ممنونیم ازاینکه مطالبات پرسنلی بخشی از آن راپرداخت کردید خداخیرتان بدهد
همکار
Iran, Islamic Republic of
تشکر از کبنا بخاطر انعکاس خبرهای امیدوار کننده و تشکر از زحمات ریاست ارزشمند علوم پزشکی که توسعه بهداشت و درمان را خیلی خوب داره عملی می کنه.
همکار
Iran, Islamic Republic of
مدیران فعلی طبق فرمایشات آقای دکتر چمن در حضور رسانه ها منویات نماینده ها بوده که ایشان ملزم به اجرای آنها بود
ج همکار
Iran, Islamic Republic of
من چون اون روزهای اول گزارش کامل مصاحبه ها ی آقای دکتر چمن را پوشش می دادم در مورد معاونینشون گفتند براساس شناخت و سلیقه خودش از کارآمدی نیروها و هماهنگی با دولت اعتدال اونها را انتخاب کرده و به منویات نمایندگان در چینش مدیران با در نظر گرفتن همه نیروها و همه مناطق استان هم توجه داشته و بطور مشخص گفتند مگر نه خیلی از آقایون برخی از دوستان را کاندید ریاست دانشگاه کرده بودن که من بعنوان معاون قبولشون دارم و بی آنکه سفارشی در کار باشه من از اونها استفاده می کنم . حالا بنظر می رسد که تیمش نمی تونن پا به پای خودش حرکت کنن و شاید در ادامه یکی دو نفر غیربومی اگه جایگزین کنه شرایط براش بهتر بشه اینو خیلی از دلسوزاش می گن.
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزیز ، کمی هم به فکر تأمین نیروی کاردان وقوی دربخش مدیریت ( بخصوص ..گچساران ) باش ! آیا کامنتهای غزیزان را نمی خوانید ؟ تا کی باید . شاهد باشیم ؟ باور کنید نارضایتی از عملکرد . بسیار بالاست . پس لطفاً به افکارعمومی احترام بگذارید چون ممکن است روزی دامن خودتان را هم بگیرند !! از ما گفتن !
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
ایشون تو اون جلسه گفتن به فضای سیاسی استان و کشور و منویات نمایندگان در کلیت انتصاباتش بی توجه نبوده است. اما شاید بهتر بود که نیروهای بهتری از خارج از استان با خودش می آورد بجای این معاونین ضعیفی مثل پشتیبانی که ضعیف هست.
Iran, Islamic Republic of
تلاش مدیران علوم پزشکی جای تشکر فراوان دارد تنها وزیری که به استان آمد ممنون علوم پزشکی
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1