تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۵۳۵۹۸

در دفاع از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد

۳۸
۰
کبنا ؛ 
جمعی از جوانان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمدpanahاستان کهگیلویه و بویراحمد هواره از نبود نخبگان و مدیرانش در سطح ملی نالیده و این ضعف تاریخی تا امروز هیچ گاه گلوی استان را رها نکرده است.
در سال های اخیر حرکتی با شتاب کم در استان شکل گرفته و خبرگان استان در رشته های مختلف در جایگاه های نسبتا مناسبی جای گرفته اند.
سیدکامل تقوی نژاد، سیدپندار توفیقی، خداداد غریب پور نام هائی هستند که امروز توانسته اند بر کرسی هائی شایسته مردمان این سرزمین تکیه بزنند.
آخرین موفقیت از این دست را می توان درخشش دکتر غلامرضا تاجگردون در پارلمان به عنوان نماد مردم سالاری مثال زد که توانستند سکان بودجه کشور را به دستان جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد(و نه گچساران) بسپارد.
اما نگارش این یادداشت از سوی جمعی از جوانان استان برای حمایت از مدیری ملی است که این روزها سخت از سوی کسانی که خود را مدافع بویراحمدی ها می دانند نوشته شده است.
مهندس غلامرضا پناه نامی آشنا برای مردم استان بوده که نه با این یادداشت چیزی بر او افزوده ایم و نه به مطلبی دیگر از ارزش های او کاسته ایم.
عضویت شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور و معاونت امور اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر  ارمغانی است که مهندس پناه برای مردم این استان به ارمغان آورده است.
دفاع از بزرگان و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد کاری بس دشوار در این روزهای سخت و بی سامانی اخلاق در پهنه سیاست است.
دفاع از کیان اصلاحات بویراحمد و استان در مصاحبه ای از سوی مهندس پناه و سفر فائزه هاشمی به استان موجب شد چنان برآشفتگی در برخی بوجود آورد که موجبات پیوند دو جریان به ظاهر مخالف در بویراحمد شد.
برخی پذیرائی از دختر آیت اله هاشمی استوانه نظام را بهانه ای برای تاختن به مهندس پناه قرار داده و این سفر را به بی ثمری برای آینده استان قلمداد می کنند.
کسانی که کمترین آشنائی با علم سیاست را داشته باشند می دانند که در مناسبات سیاسی، ضریب تاثیرگذاری افراد، اساس شکل گیری روابط و ساختارهاست و نه صدور احکام دولتی.
آنچه مهم است این که این صرفا یک میهمانی ساده بود که به خاطر نام میهمانش، ماهیتی سیاسی یافت و برخی معتقدند هزینه هائی بر دوش مردم گذاشت و نمی دانستیم برای میهمانی نیز باید از آقایان اجازه بگیریم!
چنین موضع گیری هائی و پنهان شدن پشت سر مردم آنچنان بی مایه و قدیمی است که دیگر در بازار افکار عمومی خریداری نداشته و ندارد.
اظهارنظر درباره غلامرضا تاجگردون و شانس بیشتر او در میان نماینده های فعلی درانتخابات آینده نیز واکنش هائی را در پی داشته است.
به جز بندگان خاص خداوند هیچ انسان کاملی وجود ندارد و ما همه در دنیائی متوسط با آدم های متوسط زندگی می کنیم.
قطعا همه ما ایراداتی داریم که ممکن است خود آن را نبینیم. علیرغم برخی ایرادات نظری و عملکردی که ممکن است به دکتر تاجگردون وارد باشد که مهندس پناه نیز در جاهای مختلفی بیان داشته است اما نمی توان منکر این واقعیت شد که مقایسه بین عملکرد نمایندگان امروزی به ما می گوید احتمالا شانس ایشان بیش از دیگر همکارانش می باشد و البته درباره این موضوع فقط مردم استان تصمیم گیری و داوری خواهند کرد و ممکن است نظری مخالف مهندس پناه داشته باشند.
درباره جمعیت جریانات سیاسی در حال حاضر بهترین معیار انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد می باشد که در آن اصلاح طلبان موفق شدند آرای اکثریت ملت ایران را به خود اختصاص دهند.
اگر آرای محسن رضائی را دارای خاستگاه قومیتی بدانیم در حوزه بویراحمد و دنا آقای روحانی 47133 رای داشت که حدودا دو برابر مجموع رای اصولگرایان(ولایتی، جلیلی و قالیباف) است و این در حالیست که دو نماینده فعلی و پیشین مجلس که هر دو از اصولگرایان می باشند از این گروه حمایت کرده بودند و ستاد آقای روحانی کمترین امکانات سیاسی و مادی برای تبلیغات را داشت و اگر امکانات برابر بود شاید نتیجه چیز دیگری میشد که چندان با ذائقه آقایان مطابق نبود.
مهندس غلامرضا پناه فرزندی است که از دامان پاک شیرزنان و دلیرمردان این دیار پا گرفته و اگر کمترین جایگاهی دارد آن را مدیون هیچ فردی نیست و همواره به پشتیبانی مردمان خونگرم این سامان مستظهر بوده و در همین جایگاه و از این دست، به خدمت ادامه خواهد داد و سنگر خدمت در کسوت نمایندگی را به دیگران واگذارده است و دلیلی بر نگرانی حضرات وجود ندارد.
حمایت های بی دریغ وی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد، احیا نمودن کارخانه های آرد و قند یاسوج، برقراری نشست های مکرر و پیگیری مشکلات مربوط به صنایع استان گوشه ای از دغدغه های مهندس پناه می باشد که اگر چه در میان هزاران مشکلاتی که دوستان در این چند سال در حوزه بویراحمد و دنا بوجود آورده اند رقمی بسیار ناچیز است و لیاقت مردمان بویراحمد را بسیار بیش از این می دانیم ولی بیاییم به مردانی که در بیرون استان جایگاهی دارند ببالیم تا آنان نیز به افتخار آفرینی برای این استان محروم ادمه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اگاه
United States
اقای پناه فقط برای خود شاخه به شاخه میپرد اگر چه میدانم اقای اکاشه شما هم نظرات واقعی من وامثال من را حذف مینمایی ولی واقعیت این است که این اق برای خود شیرینی هر حرکتی هم که بقیه انجام می دهدبرای خودشیرینی دربوق وکرنا میگذارد که کارمن است
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات تاجگردون مهندس پناه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این جوانان عزیز مهندس پناه ازاصلاح طلبان بی ادعا می باشد
سادات
Iran, Islamic Republic of
مهندس پناه و تاجگردون سرمایه های استان هستند پناه درست گفته عملکرد تاجگردون عالی عالی است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دفاع از کیان استان و پیگیری مشکلات آن سرمایه ای ست که اگر به تاریخ کهن استان برگردیم آنرا از پدرانمان به ارث برده ایم پس بیایید فرزندان خلفی برای پدران سلحشور و پاک سیرت دیروز باشیم . اکنون که امثال مهندس پناه فرصت این حرکت عظیم را یافته است می بایست اگر راست میگوییم که ذره ای دغدغه این استان را داریم به جای سنگ اندازی و تخریب وی را حمایت نماییم در پایان بد نیست بدانیم تاریخ خود قضاوت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
كبنا خواهشا هر مطلب بيخودي رو به اسم اصلاح طلبان در سايت نزاريد، خواهشا دقت فرمائيد.
عظیمی فر-بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مهندس پناه و جمع فرزندان استان در مرکز همه سرمایه های این استان هستند/مهندس پناه با زیرکی و ذکاوت و توان شخصی خودش در حال حاضر در عرصه فعالیت های اقتصاد دولتی سرامد وصاحب منصب و اهل نظر می باشد/ایشان بدون رانت و بدون حمایت های انچنانی این جایگاه حساس یعنی معاونت اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر را مدیریت می کنند،جایگاهی که به سادگی به هر کسی واگذار نمی شود وباید از فیلترهای هوش وسواد وتوان اجرایی وارتباط خاص سیاسی بگذری/در هر حال چنین فردی در مرکز مایه مباهات و افتخار استان می باشد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ازجوانان اصلاح طلبی که همت کرده واز مدیران توانمند ملی وبویژه جناب مهندس پناه حمایت کردند سپاسگزارم حق وحقا نیت همیشه مخالفین سرسختی داشته ودارد اما در نهایت پیروز است
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ
Iran, Islamic Republic of
ﻋﻤﻮ ﺟﻢ ﻛﻦ ﻃﻮﺭﻱ ﻣﻴﮕﻲ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﭘﻨﺎﻩ اﻧﮕﺎﺭ ﻭﺯﻳﺮ ﺷﺪﻩ. ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻳﻚ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎﻱ. اﻳﺸﺎﻥ اﺻﻼا ﻣﺎﻟﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﺨﻮﺭ ﺑﺨﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﻪ
باربد
Iran, Islamic Republic of
علیرغم اینکه بنده بومی آن استان نبوده ولی از زمانی که با مهندس پناه آشنا شدم دوست دارم بیشتر از این استان بشنوم، بخوانم و پیشرفت آن را ببینم. برام جالب بود که یک نفر تا این حد به استان و هم استانی هایش عشق به ورزد. تمام اعتبار و موقعیت خودش را در راه خدمت به استان اش بذارد. گاهی در محیط کار دغدغه ها و ملاقات های ایشان چنان رنگ و بوی استانی به خود میگیرد که حتی تصور نمودن ایشان به عنوان نماینده منتخب آن حوزه نیز نمی تواند چنین اساس مسئولیتی را توجیه نماید. در کل وقتی این متن را دیدم از طرفی نسبت به قدر شناسی نگارنده خوشحال شدم و از طرفی به فکر افتادم که چگونه ممکن است چنین فردی که جز خدمت به استان و مردم آن هدف و انگیزه دیگری ندارد ممکن است مورد هجمه برخی از مردمان آن استان قرارگیرد.
من به شدت علاقه مند هستم که استان کهکیلویه و بویراحمد را از نزدیک ببینم تا شاید به توانم برای این معمای، که چگونه در روزگاری که مردم دیگر افراد خانواده خود را نیز خودی نمی داند فردی برای تمام مردم استانش دل می سوزاند، می چنگد و عشق می ورزد، پاسخی پیدا کنم.
ارادتمند همیشگی مهندس پناه و مردم آن دیار
باربد
سید رحمان وفانژاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در صورت امکان اسامی اعضای اصلاح طلب را اعلام نمائید. ضمناً آیا دوستان دارای شناسنامه اصلاح طلبی هستند. از کبنا خواهشمندم موضوع را اطلاع رسانی نماید....
ناصر
Iran, Islamic Republic of
جون خودت اگه یک نفرغیرشخص خودت این متن رانوشته باشد راست میگی اسم چندنفرشون رابنویس
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس پناه مرد کار وعمل واندیشه وصاحب نظر در حوزه اجرا وسیاست ورزی قهار
وسلام برکبنا به خاطر بیان نظر جمعی ازجوانان اصلاحات
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسامی این اعضا رو درج کنید تا ببینیم مث پناه اصلاحطلب هستند یا مث ایشون نیستن بابا بس کنید این مسخره بازی ها رو
123
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه اگه راست میگین اسامی جوانان اصلاح طلب را بنویسید. این شیرین کاریها یعنی چی؟
من یه جوان اصلاح طلبم. این حرفای بی ربط. لطفا حذف نکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
اولا تحصيلات اقاى پناه علوم انسانى است وهيچ ربطى به عنوان مهندسى ندارد،ثانيا ايشان هيچ نقش ودخالتى دركارخانه قندياسوج نداشته وندارند،وصرفا معاون يك شركت يا سازمان بنام اقتصادى كوثر هستند.ضمنا از كارخانجات اردونشاسته وگلوكز ودكستروز ياسوج تنهاوتنهاكارخانه اردانهم با٢٥درصدظرفيت وباضرردهى بالا كارميكند.وتمام تعريفها شعارمحض است.
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
عطر ان است كه ببويد نه انكه عطار بكويد
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
اقا اكه تاج به منم بول ، بست ، بيمانكاري ، ....ميده منم طرفدارش ميشم و ميكم جهره ي ملي كه هيج جهانيه ، اصلا جام جهاني رو بايد بدن تاجكردون !! اخه اين بي انصافيه شما هايي كه اينقد از طريق تاج اسم و رسم ابرو ماشين خونه بدست اورديد تعريف كنيد من كه هيج به دست نياوردم هم تعريف كنم ؟؟؟!!!!ولي فعلا كه جيزي به من نماسيده ميكم كه اين اقا فقط براي منافع شخصي خودش و مقاصد سياسي اومده ميخواد از مردم ما سوء استفاده كنه ، و به اميد خدا تاجكردون رو داخل انتخابات تاجشو برميكردوونيم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دست این بزرگان درد نکند پناه از افتخارات استان و اصلاحات است خدای تاکی بچه های استان را باید تخریب کرد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
این آقایون چه نفعی برای استان داشته اند چرا بیخودی آنها رابزرگ می کنید ،چه خدمتی برای استان ما انجام داده اند ؟واقعا عملکرد آنها و نفعشان برای استان را ذکر کنید تا ما هم مثل شما دوستان و بستگانشان هی از آنها ستایش کنیم
توی این استان بدبخت و کوچک هر کسی نامی به در کند تنها در خدمت بستگان و دوستان و دار و دسته اش می باشد نگاهی به قضیه انتصابات بفرمایید؟کمی هم رفع مشکلات مردم را ببینید.
1
Iran, Islamic Republic of
همه این .شعار انتخاباتی است
تحکیم وحدتی سابق
Iran, Islamic Republic of
بنده از نزدیک با مهندس پناه کار سیاسی کرده ام انسانی متین شایسته واصلاحاتی اصیل
علی
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس پناه ومیهمان ویژه ای که مایه مباهات زنان کشور است بالاخره نشستن بابزرگان عرضه میخواهد
خرزو خان
Iran, Islamic Republic of
مهندس پناه اولا رشته تحصيلي شما چيست واز كدام دانشگاه فارغ التحصيل شدي؟ دوما در آنتخابات آينده مجلس در شهرستان بويراحمد وزن تو اصلاح طلبان محك زده خواهد شد البته حتما كانديدا شو نگران تائيديه شوراي نگهبان نباش
احمد مقیمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز = معامله گری
صد رحمت به اون سایت رقیبتون
روی . را سفید کردید
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
حال آدم رو بااین حرفای الکی بهم میزنید...
یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
این چه نخبه ای است که نتونست مدرک کارشناسی اقتصاد کشاورزی را از دانشگاه شیراز دریافت کند؟تفکر . در وجود او با مش اصلاح طلبی ..است؟از اداره کار تا کنون صرفا د.
اقايي
Iran, Islamic Republic of
اولا پناه مهندس نيست دوما پناه همه چيش را مديون اسطوره بويراحمد سيد باقر موسوي است سوما ا,.................
آشنا
Iran, Islamic Republic of
من ازسال 84 در انتخابات رياست جمهوري كه آقاي پناه رئيس ستاد آقاي هاشمي بودند با ايشان كار كردم و مسئول كميته عشايري ستاد بودم انصافا شخص توانمند و با اصالت و بزرگي مي باشد.با آرزوي موفقيت براي ايشان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که آقای پناه دارن با این کاراشون ابروی اصلاحاتو میبرن.بابا این خاندان شکم پر رو ول کنید.پناه یک کارگزار است نه یک اصلاح طلب.برو بابا آبروی اصلاحاطو بردی با حرفات
امید
Iran, Islamic Republic of
بسیار به اقای پناه امیدوار بودم ولی با این رفتارهای بچه گانه ابروی خود فامیل وجریان فکری منتصب را برد ضمنا کار کبنا حرفه ایست گرچه ظاهر ان جانبدارانه باشد اما نشان دادن وزن واقعی افراد کار هرکسی نیست
Iran, Islamic Republic of
بویر نیوز جواب قاطعی به این جوانان اصلاح طلب بدلی داده و پناه را با خاک یکسان کرده
سلمون
Iran, Islamic Republic of
مهندس پناه با لیاقت و دیندار است نماز خوان است با شرف است گره گشاست . بی ادعاست. ضمنا اصالت هم دارد.
از لنده
Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا ول كنيد اين حرفها را بگذاريد مردم به زندگيشان برسند هر نقطه اي و در هر جايي چند نفر بلند شدند ميگن ما اصلاح طلبيم ما سر دمدار اصلاح طلبانيم با با سياسيون بزرگ استاني راه را بلد نيستند راه راگم كردند شماها دنبال چه ميگرديد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جان خودم عالي گفتي
تنگ پیرزال کلایه
Iran, Islamic Republic of
باربد جان شما از هم استانیهای ما حمایت کردند ولی بعضی از هم استانیهای ما اندازه شما هم غیرت نکردند
عسکری
Iran, Islamic Republic of
جناب پناه شما چه مولفه ای در خودتون سراغ دارین که خودتون رو اصلاحاتی می دونین اون از مدرک تحصیلیتون که عنوان بدلی مهندس رو یدک می کشین اینم از ادب و حب و بغضتون شما کاندیدتون توی انتخابات قبلی سوم شد بله کاندید شما همون رئیس مالی ستاد هدایت خواه بله جناب پناه شما نمی تونید منطقی باشید بهتون توصیه می کنم همچون انتخابات شوراها یکبار دیگه برا مجلسم کاندیدا بشید ببینیم شما وزنتون چقد بسیار متاسفم برا اظهارات نسنجیده و به دور از تعقلتون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقا برای مردم کهگیلویه و بویر احمد متاسفم که اینقدر فقر فرهنگی در ان ها بیداد میکند
و بهتر است بدانید با این حرف های بی ربط و بی منطق نمیتوانید ذره ای در شخصیت و اصالت مهندس پناه تاثیری بگزارید ان کامنت ها که توسط افرادی ناتوان وبیسواد نوشته شده و برخی خود را اصلاح طلب جا زده اند و این مثل روز روشن است که همچین کامنت هایی از روی حسادت و نادانی افراد بوده وکاملا مشخص است سازمان دهی شده میباشد همانطور که تا کنون این گونه بوده.
لازم به ذکر است جناب اقای مهندس پناه از خانواده ای اصیل وشناخته شده میباشد.و از قدرت سیاسی و اجتماعی و ... بالایی برخوردار است
و مدرک تحصیلی ایشان کارشناسی اقتصاد کشاورزی و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه شیراز میباشد
و رزومه ایشان اینقدر وسیع است که چندین صفحه را به خود اختصاص میدهد
اصلاح طلبی ایشان از فعالیت و دوستان و همنشینان مشخص بوده و است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1