تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۵۳۵۴۰

افتتاح مرکز نیکوکاری در مسجدالنبی گچساران

۰
کبنا ؛یک مرکز نیکوکاری در مسجدالنبی (ص) گچساران روز دوشنبه در آیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه گچساران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: این مرکز نیکوکاری به همت خیرین شهرستان گچساران و با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در راستای بهره مندی مستضعفان دایر شده است.
سید غلامرضا متقی افزود: کاهش نابرابری های اجتماعی، رفع فقر و محرومیت، ارایه خدمات هدفمند به مستمندان، شناسایی نیازمندان واقعی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت خیرین از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز نیکوکاری است.
وی بیان کرد: 12 مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد که از این تعداد سه مورد در یاسوج قرار دارد.
متقی تعداد ایتام کهگیلویه و بویراحمد را چهار هزار نفر دانست و اظهار کرد: این تعداد از سوی بیش از چهار هزار و 500 حامی حمایت می شوند.
وی عنوان کرد: ماهانه شش میلیارد ریال از طریق زکات، صندوق صدقات و خیرین در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و به نیازمندان استان پرداخت می شود.
متقی ابراز داشت: تا پایان امسال سه پایگاه نیکوکاری دیگر در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.
امام جمعه گچساران نیز در این آیین، گفت: حضرت علی (ع) بهترین الگو و راهنما برای مسلمانان برای انجام امور خیرخواهانه و بشردوستانه است.
حجت الاسلام امین الله حجازی افزود: امید است توسعه مراکز نیکوکاری در گچساران موجب توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان این شهرستان شود.
وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری باید به عنوان یک الگو بیش از پیش در جامعه مطرح شود و با هدفمند کردن فعالیت های اینگونه مراکز بستر لازم برای ایجاد شبکه های نیکوکاری و مشارکت بیشتر مردم فراهم ِمی شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران نیز در بخشی از این مراسم گفت: دومین شبکه نیکوکاری در این شهرستان با هدف کمک به نیازمندان به زودی تا قبل از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود.
قباد قربانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف در راستای تأمین نیازهای مادی و معیشتی آنان تأسیس شده است.
وی بیان کرد: این نهاد خدمات رسان، حامی نیازمندان و مستضعفان بوده و در راستای برآورده ساختن نیازهای آنان تلاش می کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران یکی از برنامه های این نهاد را ایجاد شبکه های نیکوکاری در سطح شهر در راستای شناسایی نیازمندان و اقشار ضعیف با همکاری خیران و هیئت امنای آن جهت کمک به افراد محروم عنوان کرد.
قربانی افزود: این شبکه ها زیر نظر کمیته امداد گچساران و با کمک خیران اقدام به دریافت کمک های جنسی و نقدی و توزیع آن در میان نیازمندان و اقشار ضعیف شهرستان می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: تاکنون یک شبکه نیکوکاری در مسجد شهیدان گچساران راه اندازی شده و دومین شبکه نیکوکاری در مسجد النبی(ص) شرکت نفت راه اندازیشده است.

قربانی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 2 شبکه نیکوکاری دیگر در شهرستان گچساران راه اندازی و به نیازمندان خدمات رسانی می کنند.
در این مراسم همچنین از بهمن سمغانیان نژاد مدیر روابط عمومی نفت گچساران به خاطر آنچه پشتیبانی از این طرح تقدیر بعمل آمد.
IMG_1900 ghorbani IMG_1925 hejazi
نام شما

آدرس ايميل شما

سپهدار
Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گید سری هم به مسجد موسی ابن جعفر (ع) در خیابان کیامرثی بزنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1