تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۵۳۰۸۳

اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی است

۶
۰
کبنا ؛.Chamanian

 عباس چمنیان با اشاره به انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: سال قبل با مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران مذاکراتی برای هدایت این تیم انجام دادیم ولی مذاکرات به سرانجام نرسید.

وی افزود: امسال نیز با مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشتیم و این مذاکرات نهایی و در نهایت هدایت این تیم را به عهده گرفتم و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که از علاقه مندان و فوتبال دوستان بسیاری برخوردار بوده، برای من یک افتخار بزرگ است.
چمنیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مورد استفاده از بازیکنان بومی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: من شناخت بسیار خوبی از فوتبال گچساران دارم و این شهرستان خوشبختانه از استعدادهای بالایی در فوتبال برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استفاده از بازیکنان بومی بوده و سعی می کنیم از ظرفیت فوتبال این شهرستان، نهایت استفاده را ببریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: از بازیکنان بومی فصل قبل برای حضور در تمرینات تیم دعوت کرده ایم و از میان این بازیکنان، بهترین ها و افرادی را که برای تقویت هر چه بیشتر تیم مفید باشند را جذب می کنیم.
چمنیان در مورد جذب بازیکنان مطرح کشور برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، تصریح کرد: بدون شک بازیکنان نامدار می توانند به تیم ما کمک کنند ولی همیشه بازیکنان مطرح و نامدار برای یک تیم موفقیت به ارمغان نمی آورند و من اعتقاد دارم که مهم این بوده که از بازیکنانی باید استفاده کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند.
وی با تأکید بر اینکه سعی می‌کنیم تیم بسیار قدرتمند و مدعی ببندیم، ابراز کرد: انشاءالله با کمک هواداران و رسانه‌های دلسوز سعی می‌کنیم که در رقابت های این فصل لیگ دسته اول نتایج بسیار خوبی بگیریم و زمینه رضایت هواداران را فراهم کنیم.
 
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/06/PorseshAzChamanian2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

روزبه
Asia/Pacific Region
قزات من سر ضیایی
ليزه
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
... تقی
Iran, Islamic Republic of
عالیه اگه تیم را محکم ببندی موفق می شوی
سجاد
Europe
حرف نداری عمو عباس انشالا که با یاری خدا وکمک مسولین و هواداران بهترین نتایج رو بگیری
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
بادستیار ومربیان بومی ودلسوز انشاءاله تیم نفت به موفقیت و لیگ برتر صعودمی کنه.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم از اومدنت دوستت داریم میدونی داش نبی فابرگاس یکی از بازیکنان بومی هس ک از کودکی تو این تیم با غیرت وتعصب خاص زحمت کشیده وامتیازات حساس و کلیدی برای این تیم کسب کرده انشاالله این تیم با درایت جنابعالی وپشتوانه امام رضا ب لیگ برتر میرود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1