تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۵۲۹۷۸

خبرنگاران استان از وزیر بهداشت تقدیر کردند

۹
۰
کبنا ؛جمعي از مديران مسئول، سردبيران و خبرنگاران استان كهگيلويه و بويراحمد با اهداي لوح تقديري از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در زمينه اجراي طرح تحول نظام سلامت تقدير نموده و خواستار شركت فعال خبرنگاران در كارگروه اطلاع رساني طرح تحول نظام سلامت شدند.vzir

 در جلسه هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان كهگيلويه و بويراحمد كه در ياسوج برگزار شد، خبرنگاران حوزه سلامت كه در تمام طول سفر وزير بهداشت همراه وي بوده اند، با اهداي لوح تقديري طرح تحول نظام سلامت را حركت قابل تحسين و نشان دهنده تلاش هاي بي وقفه دولت عنوان نموده و از دكتر هاشمي تقدير كردند.

اين لوح تقدير را نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي به نمايندگي از خبرنگاران به دكتر هاشمي اهداء نمود.

همچنين نوروز كمايي، عضو خانه مطبوعات و روزنامه نگار نيز با بيان اينكه خبرنگاران اين استان، طرح تحول نظام سلامت حركت بزرگ و اميدوار كننده اي براي مردم مناطق محروم و كمتر توسعه يافته است؛ تاكيد كرد: با مديريت جهادي، پشتكار عالي وزير بهداشت و تدابير وي‍ژه دولت يازدهم شاهد تحولات اساسي در حوزه سلامت خواهيم بود.

در اين لوح تقدير آمده است:

جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت مرهون نگاه ویژه مقام معظم رهبری و تلاش های بی وقفه دولت تدبیر و امید و پشتکار تحسین برانگیز جنابعالی و مجموعه همکاران خدوم آن برادر گرامی در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور است.

ما خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که بنا بر رسالت خطیر خبری و اطلاع رسانی، از نزدیک در جریان فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در این استان هستیم. از مدیریت جهادی و زحمات صادقانه و شبانه روزی جناب آقای دکتر رضا چمن و مجموعه همکارانشان تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت عضویت افتخاری در کارگروه اطلاع رسانی این طرح با هدف تسریع در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم غیور، قدرشناس و شهیدپرور استان، اعلام می نماییم.

انشاءالله که با توکل بر خداوند متعال و در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و مؤید باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم استان هم در کنار خبرنگاران از عملکرد دکتر چمن تقدیر می کنن. انصافا اجرای موفق این طرح تا حدود زیادی توانسته پرداخت از جیب مردم نیازمند استان را کاهش دهد. خدا قوت به ایشان و همکارانش. امیدواریم به همین خوبی طرح را ادامه دهند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با تشكر وقدرداني از خبرنگاران صديق نوشتاري وديداري استان و تقدير وتشكر از استاد ارجمند جناب اقاي دكتر جمن كه با مديريت جهادي وفوق العاده خود موقعيت استان را به كشور معرفي نمودند و با درايت در امر سلامت رسانه هاي خبري را با تحول بزرگ سلامت همگام وهمراه نمودند.به همه اين عزيزان خسته نباشيد و خداقوت ميگويم.
همكار
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدير از حضور وزير محترم ومحبوب كه انشا ئ الله قدمش مايه خير وبركت خواهد بود از همت رياست محترم دانشگاه كه وزير كشور را به محروم ترين منطقه كشور شرفياب نمودند و طبابت محرومين را سرلوحه كار خود قرار دادند صميمانه تقدير وتشكر مي كنيم. اجركم عندالله.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر خبرنگاران فهیم و احسنت بررسانه استانی برای ارا ئه بموقع اخبار
رضا، بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تلاشهای دکتر هاشمی و دکتر چمن شایسته تقدیرند.
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
اصحاب رسانه به درستی از وزیر نیکوکار و ریس با درایت علوم پزشکی استان تجلیل کردند.
دالون
Iran, Islamic Republic of
خبرنگاران بااین حرکت نشان دادند که افراد فهیمی هستند که زحمات زحمتکشان را میبینند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
به اصحاب رسانه وبه وزیر خیر و نیکوکار وبه ریاست فهیم دانشگاه خسته نباشید و خداقوت می گوییم.امیدواریم که این تلاشها با همین سرعت ودقت ادامه یابد وشاهد شکوفایی استان باشیم.
كاربر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي دكتر هاشمي ممنونيم جناب آقاي دكتر چمن متشكريم خداوند يارتان.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1