تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۲۹۵۳

اقتصاد مقاومتی مستلزم سرمایه گذاری در پژوهش است

۹
۱
کبنا ؛azam-mansournejad
 
یک پژوهشگر ملی گفت: تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی مستلزم سرمایه گذاری فرهنگی و اقتصادی در زمینه پژوهش های دانش بنیان و تقاضا محور است.
اعظم منصور نژاد که 15 مقاله او در نشریات بین المللی چاپ شده است و به تازگی رتبه نخست پژوهشگران کشور در رشته های علوم پایه جشنواره فرهیختگان ایران را کسب کرده است، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فراهم کردن زمینه برای فعالیت های پژوهشی، سرمایه گذاری برای رسیدن به قله های رفیع خودکفایی و فن آوری نوین است.
وی با یادآوری روند توسعه اقتصادهای نوظهور دنیا مانند هند و چین بیان کرد: تجاری سازی علوم و فن آوری های نوین که حاصل تلاش های شبانه روزی محققان است تنها راه تحقق راهبرد کلان اقتصاد مقاومتی که چشم انداز ترسیم شده مقام معظم رهبری برای تحقق ایرانی توسعه یافته و به دور از هر گونه وابستگی اقتصادی و سیاسی است.
این پژوهشگر جوان برتر ملی گفت: نبود مراکز کارگاهی و آزمایشگاهی که بتواند به صورت شبانه روزی یاریگر پژوهشگران گچسارانی در تحقیقات علمی باشد مهمترین سد راه تولید علم و فن آوری در این شهرستان است.
اعظم منصورنژاد دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه آزاد گچساران است با قدردانی از مسوولان دانشگاه آزاد این شهرستان به دلیل قرار دادن آزمایشگاه شیمی این دانشگاه در ساعاتی از روز در اختیار او تصریح کرد: شماری از محققان رشته شیمی به دلیل انجام پژوهش در آزمایشگاه های غیر استاندارد خانگی دچار بیماری های تنفسی شده اند یا برای بهره مندی از آزمایشگاه های شهر های دیگر رنج سفر را بر خود هموار می کنند.
وی با یادآوری این نکته که تولید علم در سایه بهره مندی پژوهشگران از تجهیزات مدرن و پبشرفته قابل دسترسی تر است ابراز داشت: احداث پارک علم و فن آوری نخستین گام در حمایت از پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران برای بهره وری از ظرفیت های نخبگان علمی از تولیدات علمی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
بدون تامل بادیگران اقتصاد مقاومتی شکل نمیگیره 35سال مقاومت
غلام
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت##
123
Iran, Islamic Republic of
پژوهشگر برتر ملی؟؟؟؟؟؟؟ مستندات این عنوان چیه؟
مصطفي راهي زاده
Iran, Islamic Republic of
لياقتش داره اميدوارم مراحل بعدي روبگذرونه،ايشااله موفق باشه
مجتبی باقرنژاد
Iran, Islamic Republic of
این موفقیت بزرگ رو به خانم منصور نژاد و خانواده محترمشون تبریک میگم، انشاا.. شاهد پيشرفتهاي بيشتر با توجه به لياقت و شايستگي فراواني كه در شما شاهد هستيم در آينده نزديك باشيم.
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
خانم منصور نزاد مراتب علمی بالاتر را برای شما از خداوند خواستارم زیرا شما لایقل مراحل بالاتر هستید و من به عنوان دوست و یک هموطن و مطمئن هستم سایر هموطنان به وجود یک پزوهشگر برتر ملی چون شما می بالیم
انشاالله در تمام مراحل موفق و موید باشید
جواب 123
Iran, Islamic Republic of
جناب1،2،3؛ اگه سوادشو داری بایدبدونی مستنداش چیه وکجاست؟بغل دستت توی همون دانشکاهی که به ناحق داری تدریس میکنی،مستندات و مدارک کافی وجودداره.حیف دانشگاه آزادگچساران که افراد بیسوادی مث چسب 1،2،3 خودشونو چسبندن.آقای 123،شمابایدتوی آزمایشگاه مدارس کارکنیدنه استاد دانشگاه باشید.انشاءالله که بزودی کاسه وکوزه هاتون جمع میشه.
آزاد
Iran, Islamic Republic of
آخه عنوان اقتصاد مقاومتی چه ربطی به اول شدن ایشون داره؟
ناصردانشیار
Iran, Islamic Republic of
خانم منصورنزاد اینجانب به عنوان یک هم زبان وهم وطن مراحل علمی بالاتر رابرای شما از خداوند خواستارم ارزش شما بالاتر از اینهاست ای ول ای ول
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1