تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۲۶۱۵

رییس هیات فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شد

۱۹
۰
کبنا ؛.

رییس هیات فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شد.

به گزارش کبنااسپورت، طی حکمی از سوی امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حسین پرهون بعنوان رییس هیات فوتبال این شرکت معرفی شد.

هیات فوتبال نفت در ابتدای نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور منحل شده بود و تا پایان مسابقات، محمد باورساد مدیرعامل آن شرکت بطور مستقیم خود سرپرستی آن هیات را عهده دار شده بود.

حسین پرهون در گفت و گو با کبنااسپورت در اینباره اظهار داشت که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم نفت و گاز در همه رده ها خواهد داشت و پس از تشکیل کمیته های مربوطه و با مشورت با صاحب نظران، اعضای هیات و کمیته ها معرفی خواهند شد.

پیش از این محمد حبیبی و نیز جهانبخش عنبریان رییس این هیات بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی کمال زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن عرض تبریک به جنابعالی امیدوارم که در این راه موفق پیروز و سربلند باشید. به امید سربلندی و موفقیت های روزافزون فوتبال صنعت نفت گپساران
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
داغوووووووووووووووووووووووووووووووون
کادرفنی نوجوانان نفت
Asia/Pacific Region
ضمن تبریک به آقای حسین پرهون.امیدوارم هرچه زودتر بابرنامه ربزی صحیح و اصولی وضعیت تیمهای رده پایه ای فوتبال نفت را مشخص نماییدونگاه ویژه ای به تیم نوجوانان آینده فوتبال گچساران که نماینده شایسته استان درلیگ برتر ایران هست ،داشته باشید.
محمد فرهمندیان قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسین پرهون انتخاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان ریس هیت فوتبال نفت گاز گچساران به شما و تمام پیشکسوتان فوتبال شهرستان تبریک و تهنیت عرض مینمایم
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
حیف از حسین پرهون
ندا
Iran, Islamic Republic of
دوستان در مسابقه مستر 90 با نام گچساران شرکت کنید و تا با سایر مناطق ایران رقابت کنیم و از همدیگر حمایت کنیم:

http://mr90.ir/home/l2KRbGNnmKam
مسعود شمس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسین پرهون انتخاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان ریس هیت فوتبال نفت گاز گچساران به شما و تمام پیشکسوتان فوتبال شهرستان تبریک و تهنیت عرض مینمایم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.
جواب
Europe
هیشکی به جز محمد حبیبی تجربه این ریاست رو نداره. باز هم انتخاب غلط اقایه باورصاد??? اخه چرا واقعا??? ملاک این انتخاب چی بوده??
پناهپوري
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي پرهون انتخاب به حق وشايسته حضرتعالي جهت مديريت وسكاندار ورزش فوتبال نفت و گاز گچساران تبريك گفته واز خداوند منان توفيق وموفقيت شما را خواستارم. يا علي مدد
دوست
Europe
انتخاب خوبی بود.باید یک فردجدید می آمد که تحول ایجاد کنه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای پرهون از شما انتظار داریم این افراد بدنام که در جامعه جایی ندارن را به عنوان لیدر نپذیرین
2014
Iran, Islamic Republic of
علت بدبختی تیم در فصل گذشته لیدرها بودن همون افرادی که دنبال منافع خود هستن
در جواب 2014
Iran, Islamic Republic of
اون افراد لیدر نیستن تنها در چند بازی رو سکو بودن و همون چند بازی رو از دست دادیم و محروم شدیم.از اقای پرهون خواهشمندم این چند نفر که باعث بدبختی شهر شدن رو به کانون راه ندن
هوادار
Iran, Islamic Republic of
اقای پرهون تبریک اولین کاری که باعث پیشرفت شما خواهد شد حذف کانون هواداران که اعضای ان را افرادی تشکیل دادن که در شهر اعتباری ندارن و فقط ضربه به تیم میزنن. به امید موفقیت
رامین
Iran, Islamic Republic of
آقای پرهون هوای . را داشته باش خیلی دلش میخواد معروف بشه دستشو بگیر یه دست گرم کن شلوار هم بهش بده تا دلش خوش بشه
پیام رضایی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به پیشکسوت عزیز و دوست و برادر بزرگم آقای حسین پرهون همبازی و بزرگ فوتبال شهرستان گچساران موفقیت ایشان را از خداوند متعال خواستارم
سینایی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
برادر پرهون انتخاب شما مایه خوشحالی ماست . تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فقط و فقط با توان و اقتدار حداکثری بچه های همین شهر موفق می شود.
باور کنید که دیگران برای ما سرمایه نمی شود و نیست . شما جز سرمایه های ورزشی و فوتبال دهه های سصت و هفتاد بودید که هنوز در حال خدمت به جامعه ورزشی و فوتبال شهرستان هستید اگر غیر بومی بودید حالا اینجا نبودید و ما هم دست تنها.
به بچه های شهرمان ولو به هر میزان اعتماد کنید و با توجه به داشته های خود در زمینه مالی و انسانی برنامه ریزی نمایید و از توان برون شهری و لیگ برتر استفاده بهینه نمایید اما نه اینکه صد درصد غیر بومی باشد. غیر بومی فقط حذف سرمایه های داخلی و ذبح غیر شرعی دوستان و همشهریان خودی است .
حرف دیگری هم دارم اگر مثل کانون هواداران بخواهید ادامه حیات فوتبال بدهید از همین حالا فاتحه فوتبال شهر را باید خواند. لطف کنید تجدید نظر نمایید. از افراد بنام و خوش سابقه و دلسوز بیشتر استفاده کنید. شما کانون هواداران را بررسی کنید ببنید چه کسانی و چگونه ؟
بنده همه رفتارهای ورزشی شما را رصد و ثبت می کنم . اگر روزی لازم باشد انتشار می دهم . که با بودجه ورزشی نفت و گاز شهر ما باشگاه شما چه می کند و چه کرده است ؟ آیا لازم بوده ؟ ایا به جا بوده ؟ آیا دادن فلان مبلغ بابت ...صلاح و قانونی بوده است .
شما لطف کنید اشتباه دوستان را تکرار نکنید. من کسی را مخاطب قرار نمی دهم اما ترکیب ها را درست و تخصصی چینش کنید و نگذارید با روزمرگی هزینه های کلان شود اما نتیچه ای به دنبال نداشته باشد. شما در برابر و محضر خدا قرار دارید. از اینکه امروز هستید و فردا شاید نباشید نهراسید بلکه آن کنید که باید شود.
برنامه ریزی و هماهنگی و مشاوره درست و اصولی و بدون غرض ورزی و واقع بینانه می تواند عامل موفقیت را برای شما و مجموعه به دنبال دتاشته باشد.
یکجانبه گرایی و ترس عامل شکست بسیاری از برنامه هاست .با اقتدار و توانا عمل کنید شما وظیفه انجام بدهید نتیجه هر چه باشد ، حداقل در برابر خدا و مردم شرمنده نیستید.
موفق و موید باشید.
از طرف برادران فرهمنديان
Iran, Islamic Republic of
باسلام

دوست عزيز جناب آقاي حسين پرهون ضمن تبريك و موفقيت شما پيشكسوت محترم بعنوان رئيس هيت فوتبال صنعت نفت آرزوي موفقيت روز افزون براي شما پيشكسوت عزيز در تمام مراحل كاري داريم و ضمنا از شما رييس هيت فوتبال عزيزخواهش داريم در خصوص پيشكسوتان اين شهرستان چه شركت نفتي وچه غيره بيشتر تلاش شود تا جوانان اين شهرستان جايگاه اين قشر فراموش شده را بداند واميدوارم كه يك برنامه مدون براي يادواره پيشكسوتان اين شهرستان برگزار شود
mahbob
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقای پرهون تبریک میگم ولی لیاقت شماخیلی بالاتراز این چیزا بود . ارزویه موفقیت دارم براتون
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1