تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۵۲۴۳۱

تودیع و معارفه گرم مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه

۱۰
۰
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیران استانی و فرهنگیان در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد.
*در حالی‌که تاکنون چندین معارفه در شهرستان کهگیلویه در سکوت خبری و بدون تشریفات برگزار شده بود اما این مراسم با استقبال گسترده فرهنگیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان همراه بود.
*کثرت جمعیت شرکت‌کننده در معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان به حدی بود که ظرفیت سالن بزرگ شهید مطهری که از سالن‌های برگزارکننده رقابت داوطلبان کنکور سراسری و آزمون‌های شلوغ است، جوابگوی این حضور نبود و بسیاری از حضار به صورت ایستاده و در گوشه‌های سالن این مراسم را دنبال می‌کردند.
*سخنان فریدون فاطمی‌زاده که اینک سکان مدیریت مجموعه عظیم آموزش و پرورش را به نیروی جدید می‌سپرد به درازا کشید و هوای گرم حاکم بر سالن جلسه اجازه تحمل شنیدن این سخنرانی را برای عده‌ای از حضار سخت کرده بود به طوری‌که بعضی از شرکت‌کنندگان که به علت نبود صندلی خسته شده بودند بی‌تابی می‌کردند.
مدیر سابق آموزش و پرورش دهدشت سخنانی از مولای متقیان درباره بی‌ارزش بودن مدیریت و پایدار نبودن آن را برای دل نسپردن مدیران به این جایگاه کافی دانست و گفت: اگر مدیریت پایدار بود امروز من جای خود را به دیگری نمی‌دادم.
فاطمی‌زاده اعتقاد به مدیریت را از دیدگاه شهید باکری مدیریت جهادی و فرمانده پیشقدم عنوان و تصریح کرد: مسئولیت امانتی است که روزی باید به اهلش واگذار شود.
وی با اشاره به تنگناهای موجود در زمان تحویل پست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، و با اشاره به سه اتفاق سیاسی و تأثیرگذار رخ داده حین مدیریت خود خاطرنشان کرد: مدیریت را زمانی به دست گرفتم که مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه با کمبود معلم در مقطع ابتدایی و مازاد نیرو در مقطع راهنمایی، نبود امکانات و تجهیزات آموزشی و چندین معضل و مشکل دیگر همراه بود.
فاطمی‌زاده با بیان اینکه با ساماندهی در اموال آموزش و پرورش اجازه ندادم که یک میز و نیمکت از این مجموعه به عنوان اسقاطی به فروش رود، افزود: تجهیزات موجود را ما بی‌سر و صدا ساماندهی کردیم و بعدها این عمل در جاهای دیگر استان به عنوان کار ابتکاری قلمداد می‌شد.
مدیر سابق آموزش و پرورش دهدشت از بی‌ثباتی مدیریتی بعد از انتخابات 24 خرداد به یکی دیگر از تنگناهای موجود در زمان مدیریت خود یاد کرد و گفت: بعد از انتخابات همه نگاه‌ها به تغییر و تحولات مدیریتی بود اما من لحظه‌ای احساس نکردم که قرار است از این مسئولیت کنار گذاشته شوم و به این دلیل از کار و تلاش خود غافل شوم.
فاطمی‌زاده محدودیت‌های سیاسی در کار و آفت سیاست‌زدگی در کهگیلویه و بویراحمد را متذکر شد و افزود: عمر مدیریتی بنده در این شهرستان به اتمام رسید و دیگر دنبال پذیرش مسئولیت در این شهرستان نیستم اما همه تلاشم را به کار بستم و لحظه‌ای در تلاش خود از اندیشه‌ام کوتاه نیامدم.
این مسئول با تأکید بر اینکه از مسایل قومی و قبیله‌ای در استان رنج می‌برم، خاطرنشان کرد: اعتقادم بر این است که نیروهای توانمند و شایسته نباید منزوی شوند.
فاطمی‌زاده که در خلال سخنانش مکرر از همه عوامل و پرسنل مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، نماینده مجلس، مسئولان اجرایی شهرستان، فرهنگیان و دانش‌آموزان تقدیر و تشکر می‌کرد، بدون اشاره به تعامل و همکاری اصحاب رسانه شهرستان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و انعکاس اخبار و رویدادهای این مجموعه و با دریغ نمودن تشکر لفظی از این تلاشگران عرصه رسانه، تصریح کرد: چیزی که در طول مدیریت خود تجربه کردم سعه صدر و وسعت نظر بالا بود و آنچه در توان داشتم انجام دادم و انچه انجام نشد در حد بضاعت اندکم نبود.
در ادامه پس از قرائت حکم انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش، لطف‌الله فروزان در بیاناتی تصریح کرد: ملاک انتخاب و گزینش همکاران شایسته‌سالاری خواهد بود.
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان باندبازی و سیاست‌زدگی را بزرگترین افت هر کاری عنوان و خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با مسئولان استان و شهرستان در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش کهگیلویه از اولویت‌های کاری است.





سید لطف الله فروزان دارای لیسانس نقشه کشی صنعتی- 23سال و6ماه سابقه فعالیت درآموزش وپرورش دارد، وی همچنین معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی به مدت8سال، هنرآموز هنرستانهای دهدشت، سرپرست بخش هنرستانها درکارنامه فعالیت های آموزش وپرورش خود را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دردآشنا
Iran, Islamic Republic of
الحق آقای فاطمی انسان شریف گشاده رو و پیگیری بودند پیشنهاد میکنم آقای فروزان جلسه ای را با آقای فاطمی داشته باشند واز تجربیات و آموخته های ایشان استفاده کنند آقای فروزان و هر مدیر دیگری بداند بیت المال فقط پول ودارایی مادی نیست هزینه های مادی و معنوی شده است تا تجربیاتی برای مدیری حاصل شده است که استفاده نکردن از آنها دور ریختن بخشی از بیت المال است همچنین پیشنهاد میکنم آقای فروزان حتما قبل از شروع بکار و هر اقدامی با گروههای آموزشی نیز نشستی داشته باشند تا در استانه پست بندی معلمان و برای سال آموزشی آینده دچار کمترین چالش شود واقعا چیزی که در این مراسم مشهود بود بزرگمنشی و عزت نفس معلمی بود گه در محیطی صمیمی و بدون تنش برگزار شد که این مهم را به جامعه معلمان دهدشت و جناب فاطمی و جناب فروزان تبریک می گویم
طرفدار بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
اردشیر یاری معاون اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نماینده کهگیلویه با این انتصاب موافق است، گفت: آقای بزرگواری در جریان این انتصاب بودند و آقای فروزان با هماهنگی وی به این سمت منصوب شد.
بیدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا چیزی که در این مراسم مشهود بود بزرگمنشی و عزت نفس معلمی بود که در محیطی صمیمی و بدون تنش برگزار شد که این مهم را به جامعه معلمان دهدشت و جناب فاطمی و جناب فروزان تبریک می گویم.امیدوارم مدیر جدید اندیشه جدید داشته باشد و دچار روزمرگی نشود
صداقتی
Iran, Islamic Republic of
موسوی فراز باز اومد طرف این دولت علی محمد داتشی چی شد اقای یاری و زارع پور شما نماد اصلاحاتید متاسفم
چرخ ریسک
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس فروزان نیروی کاریه خوبیه انشاالله همه کمک کنن که آموزش و پرورش موفق باشد
از دوستان فروزان
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب شایسته را به دوست عزیزم آقای فروزان تبریک می گویم وبرای او وهمه مدیران کشور آرزوی سر بلندی دارم
احمد
Iran, Islamic Republic of
. حواست كجاست ايشون دراول هم طرفدارچپ بود چون علي محمد دانشي فقط دربدنه كارشناسي از وجودش استفاده كرد ولي الحق والانصاف آدم بزرگ وپركار ومتديني است ودركل نيروي ارزشي است
میر سالار ی
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب شایسته را تبریک عرض می نمایم .
سیدروشنگر
Iran, Islamic Republic of
انتصاب .به ریاست معلمان را تعزیت میگویم!
سوقی
Iran, Islamic Republic of
اقای فروزان لطفا قضییه سرایدار ونگهبانی دبیرستان دخترانه مریم سوق جدی گرفته شود که بار دیگر حادثه دلخراش تکرار نشوید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1