تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۵۲۴۱۰

کتابخانه‌ها وضعیت نامناسبی دارند

۶
۰
کبنا ؛.ghorbani

زینب قربانی در دیدار با استاندار ضمن ارائه آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: متأسفانه کتابخانه‌های عمومی استان در برخی شاخص‌ها در وضعیت نامناسبی به علت مسائل و مشکلات مالی  در کشور قرار دارند.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌ای بعضی از شاخص‌ها مانند انجمن‌ها و سرانه عضو و فضا نسبت به سایر استان‌ها در جایگاه خوب کشور بود ولی کمبود منابع مالی و فضای مطالعه در استان را به جایگاه پایین کشور تنزل پیدا کرد.
قربانی با اشاره به بدهی 200 میلیونی کتابخانه‌های عمومی به سایر دستگاه‌های دیگر افزود: بیشترین بدهی مجموعه کتابخانه‌ها به برخی دستگاه های خدمات‌رسان است که مشکلاتی را برای ما فراهم کرده است.
وی همچنین ضمن قدردانی از اعتماد استاندار و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سپردن سکان مدیریت این مجموعه فرهنگی به خود را افتخاری بزرگ عنوان کرد و افزود: خدا را شاکرم که در ایران اسلامی جایگاه زن در مرتبه‌ای والا قرار دارد و زنان و بانوان ایرانی بارها ثابت کرده‌اند که می‌توان مدیری لایق بود و من به عنوان اولین مدیر زن در کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت مطالعه و ترویج و گسترش کتاب و کتابخوانی در این استان انجام خواهم داد.
موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تبریک به سرپرست کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در اظهارات و فرمایشات خود به نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی و به خصوص مدیریت مجموعه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی اشاره کرده‌اند و از این پس ما شاهد سپردن بیشتر امور فرهنگی به زنان خواهیم بود.
خادمی تصریح کرد: ما از مشکلات کتابخانه‌های عمومی آگاه و با تمام توان به رفع این مشکلات کمک می‌کنیم و در جلسات انجمن که از این پس به طور مستمر برگزار خواهد شد مصوباتی را برای بهتر شدن وضعیت کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد به تصویب می‌رسانیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان موظفند طبق قانون بدهی خود را به کتابخانه‌های عمومی پرداخت کنند و در جلساتی که با شهرداران استان برگزار می‌کنیم این مسئله را به آنها متذکر می‌شویم و تا این مجموعه دغدغه‌ای برای اهداف خود و ترویج کتابخوانی نداشته باشند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم قربانی
به نظرمن برای اظهار نظر هنوز خیلی زود است . خیلی جو گیر شدید
صادق
Iran, Islamic Republic of
صحت داره تاین خانم همسر پسرخاله استانداره پس نیاز به جلسه نیست شب برد مهمانش وقت اداری را هم نگیره بهتره
صادق
Iran, Islamic Republic of
صحت داره این خانم همسر پسرخاله استانداره پس نیاز به جلسه نیست شب بره مهمانش وقت اداری را هم نگیره بهتره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
شوهر این خانم هیج نسبت یا رابطه ای با استاندار ندارد. استاندار شوهر این خانم را اگر ببیند هم نمی شناسد.دروغ به این بزرگی و آشکاری؟؟!!آنهم از کسی که نام صادق بر خود نهاده؟؟!!!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
قربانی لایقترین فرد برای مدیرکلی بوده این یک موفقییت برای جامعه زنان محسوب میشود.
کتاب دار گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مدیران کتابخانه های شما که چند ساله بهشون بست دادن حسابی خوردنه و گردن کلفت کردنه .اگه شما میخواید کاری بکنید یه تکونی بهشون بدین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1