تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۵۲۳۵۱

دعوت دو بانوی هم استانی به تیم ملی فوتبال

۱
۰
کبنا ؛. shabnamBehesht

پرویز موسوی در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که در طرح ایران‌ویژن باید همه ارکان فوتبال به سوی حرفه‌ای شدن گام بردارند، اظهار کرد: خوشبختانه در هفته‌های اخیر طرح مهم و حیاتی ایران‌ویژن به استان ما رسید.
وی ادامه داد: با اجرای طرح ایران‌ویژن، فوتبال استان باید همپای فوتبال کشور و البته به معنای گسترده‌تر فوتبال جهان در راه حرفه‌ای شدن حرکت کند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ایران‌ویژن در کل پنج فاز دارد که آخرین فاز آن مربوط به فوتبال بانوان می‌شود و بر همین اساس باید برای فوتبال بانوان خود در استان برنامه جدیدی داشته باشیم و خود بانوان علاقه‌مند به فوتبال نیز بیش از گذشته از خود جدیت برای حضور در میادین نشان دهند.
موسوی از موفقیت‌های فوتبال و فوتسال بانوان این استان ظرف چند سال اخیر سخن به میان آورد و گفت: حضور در تیم ملی فوتبال بانوان از افتخاراتی بوده که بانوان فوتبالیست ما تاکنون کسب کرده‌اند.
وی به تازه‌ترین موفقیت عرصه بانوان اشاره کرد و گفت: به تازگی دو بازیکن ما به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شبنم بهشت و بهجت‌المهدی اسلامی دو بازیکن جوانی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از تاریخ 27 خرداد تا اول تیرماه امسال در تهران دعوت شده‌اند.
موسوی در پایان تصریح کرد: این بازیکنان تاکنون در شش مرحله به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شده‌اند که آینده روشنی را برای آن‌ها در فوتبال متصور می‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما ایشون با این دو بانو کار کردن ت به اینجا رسیدن بابا تو کل فوتبال رو تعطیل کردی این دو خانم هم استعداد زاتی دارن به تو هم هیچ ربطی نداره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1