تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۲۱۹۱

نقدی بر عملکرد مهندس غلامرضا پناه

۱۸
۱
کبنا ؛

احمد پناهی

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
اشاره؛ مطلبی که می‌خوانید در پاسخ به مصاحبه غلامرضا پناه دبیر حزب کارگزاران کهگیلویه و بویراحمد است که در یکی از روزنامه های محلی منتشر شده‌است.
استان کهگیلویه وبویراحمد همواره جز استانهای سیاست زده ایران می باشد که متاسفانه جزء آسیب های فراوان چیزی دیگر باخود نداشت، این سیایت زدگی تا حدی پیش رفت که دود چراغ خوردن برای ورود به مقطع دکترا جایش را به هم خط بودن و یا وابسته بودن به یک شخص خاص را داد به گونه ای که بحث بورسیه های جنجالی دانشگاه یاسوج را به بیراهه کشاند ونشان داد سیاست زدگی به دانشگاه وارده شده بود واین امر همواره جز نقاط ضعف نماینده قبلی بویراحمد ودنا بوده است که دانشگاه را به یک مکان سیاست زده توسط مرید خود ارژنگ تبدیل کرده بود.

اما بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید و تازه شدن امید ملتی که یک روحانی را با نام روحانی بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند زندگی رنگ وبویی دگر گرفت، در دیار ما، مردم استان هر روز خبرهای امیدوارانه تری می شنیدند و آن هم این بود پست گرفتن یکی از فرزندان استان در جایگاهی که می توانست محرومیت را از این دیار براند و با اتکا به همین فرزندان محرومیت و سیاست زدگی بارش را بردارد وبه ناکجا آباد برود .

اما متاسفانه یکی از فرزندان همین استان که ملتش به او به خاطر جایگاهش برخود می بالیدند، همواره با اقدامات ناآگاهانه خود هزینه هایی برملت بویراحمد ودنا تحمیل کرده است در ابتدا با دعوت از فائزه هاشمی که نه مقامی در دولت داشت نه میتوانست کارخاصی برای استان انجام دهد ، وتنها باعث ایجادهزینه وهمچنین ایجاد فرصت برای حمله اصولگرایان به سکانداران دولت تدبیر وامید در استان رافراهم آورد به گونه ای که یکی از سایت های محلی وابسته به اصولگرایان با هیجان فراوان تیتر خودش اینگونه نشان داد (اندرحکایت سفر فائزه هاشمی به یاسوج/به دنبال یه لقمه ساندویچ در پس کوچه های شهر) سوال ما از آقای پناه این است که آیا نمیتوانستند با آوردن چندسرمایه گذار به منطقه محروم بویراحمد ودنا باری از دوش مردم این دیار بردارند؟

البته لازم به ذکر است بواسطه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، فرزاندانشان برایمان قابل احترامند اما یادمان باشد که همواره نباید چوب در آتیش کسانی بریزیم که جز واژه فتنه و فتنه گر چیزی برای گفتن ندارند وتنها بواسطه آمدن ایشان ،شما دست اصولگرایان را آنقدر بازگذاشتید تاهر روز خودرا دلواپس تر و زمینه حمله به اصلاحطلبان و مسئولان دولت تدبیر وامید را فراهم آورید ،آیا بهتر نبود کمی معقولانه تر رفتار میکردید؟

بحث دیگرمان این است که چرا چوب را درجوب گندیده سیاست زدگی اینگونه میچرخانید تا بوی تعفنش باری دیگر برای استانمان هزینه بردار باشد؟ما تا قبل از مصاحبه شما با یکی از نشریات استانی فکر میکردیم که همواره دل در گرو مردمان دیارمان دارید اما اکنون فهمیدیم که سودای انتخابات را دارید واگر زین پس حتی از روی دلسوزی کاری برای مردم بویراحمد ودنا بکنید به پای فعالیبتهای انتخاباتی شما نوشته می شود نه چیز دیگر.

آیا نمی شود درقالب ملت کارکرد وبدون وابستگی به جناح خاصی تنها در جناح مردم بود؟

جالب است که غلام محمد زارعی از جانب اصولگرایان نیز متهم است که به آنان وصل نیست انگار شما با آنان نیز در این موضوع هم نظر هستید آنان نیز میگویند که چرا غلام محمد زارعی به هیچ جناحی وصل نیست و به صورت مستقل عمل می کند؟

شما درجایی دیگر از مصاحبه تان گفتید که هرچند ایشان از کابینه دولت دفاع کرد اما این کار او هم مانند دیگر اصولگرایان است اگراین اصل بد است پس حتماً باید در رفتار علی مطهری نیز شک کرد زیرا ایشان هم دل در گرو ملت دارند.

شما خود در انتخابات مجلس از شخصی حمایت کردید که خود دست پرورده اصولگرایان بود و اگر امروز به قول خودش قطبی شده است تنها بخاطر اعتماد محمدرحیم دهرابپور بود که همین شخص در انتخابات مجلس از ستارهدایت خواه مدافع اصلی دولت احمدی نژاد حمایت کرد و شما نیز از ایشان ،نمی دانیم این یکی به نعل زدن ویکی به میخ زدن شما از چه بابت است آن روز آنگونه بودید وامروز بدنبال سبقه سیاسی افراد در انتخابات 88 و یا 76 .

جناب اقای مهندس پناه ،لطفا بجای سیاست زده کردن بویراحمد ودنا، هنگامی که می خواهید شخصی را دعوت بکنید یادتان باشد که آن شخص را به استان محروم کهگیلویه وبویراحمد آورده اید ومردم این استان از بیکاری رنج می برند نه از کمبود رجل سیاسی ،ما اینجا رجال سیاسی فراوان داریم اما جوان بیکار فراوانتر.

لطفاً اگر میخواهید سخنی بگویید قبل از آن کمی بیاندیشید تامبادا کاسبان فتنه را شادمان کنید.

لطفاً اگر می خواهید واقعا وارد فضای انتخابات شوید با حربه سیاست زدگی خاطر مردم را آزرده خاطر نکنید.

لطفاً در مقام خودتان سخن برانید نه در مقام یک قشر خاص ، زیرا سخنانتان هزینه بردار است .

غلام محمد زارعی حداقل توانست بدون هیاهو بدنبال رفع مشکلات مردم باشد و اگر سید باقر موسوی توانست اسطوره شود با همان روش پیگیر مشکلات مردم بود.

شما با سخنان نسنجیده تان نشان دادید نه تنها انسان با سیاستی نیستید بلکه همچنان در فضای سیاست زده هشت سال گذشته سیر می کنید و سخنانتان را میتوان دقیقاً عین سخنانی دانست که در دوماه گذشته از زبان یک اصولگرا بیرون آمد او هم مانند شما معتقد بود که زارعی باید تکلیف خود را با اصولگرایان مشخص کند ، آیا میدانستید که بزرگترین اشکالی که بر اصولگرایان وارد است همین دسته بندی و مهمتر بودن ایدئولوژیشان نسبت به مردم است و این هم وجه اشتراک شما با کسانیست که مردم را در درجه بعد از تفکر خود میدانند.

و در آخر لازم است بدانید اگر قرارباشد غلام محمد زارعی تکلیفش را مشخص کند آن تکلیف تنها درجهت منافع ملت است نه جناح و باند بازی که متاسفانه شما خواسته یا ناخواسته پرچم دارش شده اید. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پناه
Europe
نقد کامل وهوشمندانه ای بود ...لطفا برایمان دردسر درست نکنید شما با کارهایتان تنها اصولگراها را خوشحال میکنید
ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انصافآ خوب نوشتی امروز هرکس میخواهد عرض اندام کند فورآ از نماینده انتقاد می کند ضمنآ آقای .تو از کسی حمایت کردی که روزگاری داشت با ..
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم که حرف دل اکثر ما را زدید
تیره تکل
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع تنها لطفی که میتونه کنه کنار کشیدن از سیاست و چسبیدن به کار همیشگیش پیمانکاریست و جز این هیچ کار دیگری از دستش ساخته نیست در ضمن اقای .با اقای .جدیدا فامیل شدن (. .شد)حتما میخواد زارع را دور بعد به عنوان نماینده اصلاحات راهی میدان کند!!!!واقعا چه میکنه این پست و مقام که ادم حاضره حتی فرزندان خود را معامله کند....
nasheas
Iran, Islamic Republic of
Ahsant .
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
..شما مهره سوخته .هستین و به شدت ادمی طایفه گرا هستین
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرتو بیامرزه جناب و...
وووه حضور فائزه هاشمی تو اون مهمونی خانوادگی که فقط یه قیلیون کم داشت چه سودی واسه اصلاح طلبان داشت...
Iran, Islamic Republic of
..دنبال اسم ورسم است کاری به یاسوج ندارد
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهی این آقای زارع چه کلی به سر مردم زده چکار کرده بجز انزوا و گوشه نشین کردن نخبگان بویراحمد ما کاری به پناه نداریم ولی پاسخ رایمان را از زارع می خواهیم.
دانشی.علی محمد
Iran, Islamic Republic of
وای بر ........که ..با اون سوابق درخشانشششششش......... منجی ای مردم باشد و برای دردهای کهنه و نو شان درمان باشدوووووووو
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
جز اینکه حق شما نخبگان ..هیچ کاری نکرده... ههههههه
خرزو خان
Iran, Islamic Republic of
...و امثال اينها فقط دنبال منافع خود هستند
خرزو خان
Iran, Islamic Republic of
..و امثال اينها فقط دنبال منافع خود هستند
جناب عكاشه دروغگو دشمن خدا است كجاش تكراري هست
. بی نماینده
Iran, Islamic Republic of
....بویراحمدو رها کن .بی عمل نمیخوایم نمیخوایم کاندید حزب بادی نمیخوایم نمیخوایم نماینده پیمانکار نمیخوایم نمیخوایم .طایفه سالار نمیخوایم نمیخوایم .بی سواد نمیخوایم نمیخوایم ..پیمانکار استعفا استعفا.... اینها شعارهایی هست که در اولین دوره سفر رئیس جمهور محبوب و مردمی دکتر روحانی توسط ما مردم بویراحمد سر داده میشود و به ایشان گوشزد میکنیم که تنها نماینده استان ما دکتر تاجگردون میباشد و بس....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه . نظراتی که داده شده هم مثل انتقادهایتان است.چرا وقتی چنین فرد شایسته ای دارد راه را برای جوانان این مرز و بوم باز میکند به باد انتقاد میگیرید.همانطور که از گفته شما میشه استنباط کرد که خودتون اینجوری هستید فقط میتونم بگم متاسفم
محمد
Iran, Islamic Republic of
معلوم است کسی که این پست را نوشته فردی بی سواد و هیچ از سیاست نمیداند اثلا این چه کسی است که کبنا نیوز پستش را بر روی سایت میگزارد کاملا معلوم است که این سایت دلش به حال مرد بویر احمد نمی سوزد بلکه تنها دنبال حاشیه هاست.
شما چه کسی هستید که بخواهید مهندس پناه را نقد کنید قبل از نشر پست های خود لطفا نام و رزومه خود را منتشر کنید...
Iran, Islamic Republic of
فقط مقام مهم است درهرگروهی که تامین شود ما از همان حزب هستیم...ولی طایفه بازی هم خیلی وقتها جواب می دهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1