تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۲۱۰۲

خواب بودجه ای شهروند چرامی

۴
۰
کبنا ؛شهروند چرامی
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
درحالی که این روزها اعتبارات شهرستانها را جهت یکسال کارهای عمرانی تقسیم میکنند، سهم شهرستان چرام از 150 میلیارد تومان استان، به میزان 7 میلیارد تومان است. که این رقم کلن به برکت لطف و قدرت چانه زنی بسیار بالای مسئولان شهرستان و نماینده محترم شهرستان در مجلس است.که امید را در دلهای مردم شهرستان چرام زنده کرده است.تمام جاده ها آسفالت خواهد شد! تمام روستاها گازدار و برق دار خواهند شد!تمام جوانان بیکار، شغل مناسبی پیدا خواهند کرد! تمام پروژه های عمرانی به اتمام خواهند رسید! کشاورزی ما رونق خواهد گرفت!همه هندوانه کاران خوشبخت خواهند شد! اصلا صادقانه بگویم، چرام آباد آباد خواهد شد!
این ها را که گفتم شوخی نیست، از سر تدبیر مسئولان شهرستان من است که امیدها را زنده کرده است.آنها توانسته اند 7 میلیاردبگیرند.شاهکاری که از هیچکس بر نمی آید!حتی 2 میلیارد از سال قبل کمتر!.این نشانه صداقت آنهاستکه باید به دیگر شهرستانها هم رسیدگی کرد!
دیشب بود که در خواب دیدم جاده طسوج چهار بانده شده!جاده چاسخار اتوبان شده، جاده گره ای زیر بار ترافیک ماشین های سنگین رفته، خیابان های شهر چرام همه سکه باران شده! و هر رهگذری برای خودش سکه ای جمع میکند و خوشبخت میشود(هدیه شهرداری)... چه شهری، چه شهرستانی!
این الطاف و برکات از سر کفایت مسئولان شهرستان است که واقعا سنگ تمام گذاشته اند.شب و روز  پای کارند حتی در گرمای 45 درجه حاضر نیستند به خاطر خدمت کت را از تن جدا کنند.باید ایستاد، باید کمر گرما را شکست.باید در برابر مشکلات نهراسید، مقاومت کرد،  و فریاد زد که ما با تمام توان و صداقت از هیچ چیزی دریغ نخواهیم کرد حتی اگر هیچ کاری از دستمان بر نیاید.
راستی این را هم بگویم، شاید واقعا مسئولین به فکر شهرستان های خودشان باشند!
نام شما

آدرس ايميل شما

موسایی
Iran, Islamic Republic of
در طسوج قبل از خواب شما به مناسبت ریشه کنی فقر با سر بریدن چند راس گوسفند مدیران استانی وشهرستانیمرتبط با فقر زدایی جشن انرا بر گزار کردند .....
روشنفکران چرام
United Kingdom
قابل توجه اقای فرماندار وشهردار ودوستان کت پوش اصلاح طلب چرام در گرمای 40 درجه به خاطر خدمت حتی حاضر نیستند تو این گرما کت را دربیارند به خصوص شورای شهر که ما میترسیم به خاطر این همه خدمت درخدمت کت دچار گرما زده گی شوند وچرام از خدمت فراوان انها محروم شوند در همین راستا مردم چرام عاجزانه قید درست شدن جاده چرام چاسخار طسوج را زده"اصلا مردم کی اند جاده به درد چی میخوره "اصلا ایلات وعشایر چرا کوچ میکنند؟به درک که چرام خیابانهاش خاکریز شده اند به درک که چرام بیمارستان دکتر ازمایشگاه..........ندارد.ما نگران مسولین شهرمان هستیم که نکنه گرما زده بشوند البته کولر ماشین فرماندار وشهردار همیشه الحمدلله روشن است واز این بابت ما تا حدودی اسوده خیالیم ما نگران شورای شهر هستیم که عده ای از انان ماشین دارند انهایی که هم دارند کولر روشن نمیکنند واین کلا ما را نگران کرده است
باوی
Europe
موحد کجایی
همکار
Iran, Islamic Republic of
کلا درست است نه کلن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1