تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۵۲۰۸۵

خادمی تحت فشار است

۷
۰
کبنا ؛نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: گلایه ما از استاندار به این خاطر بود که اسیر فشارهای برخی زیاده‌طلبان در استان نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز  در خصوص مواضع خود در چند روز اخیر نسبت به مسئولان ارشد استان و شخص استاندار اظهار داشت: کسانی که با روحیه من آشنا هستند می‌دانند که انسان زیاده‌خواه و جاه طلبی نبوده‌ام اما در برابر ظلم و بی‌عدالتی هم سکوت نمی‌کنم.
وی با بیان اینکه در این سه دهه از نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به دنبال منافع خود نبوده‌ام و منافع اصحاب زر و زور و تزویر را نیز تأمین نکرده‌ام، افزود: در مقابل بی‌عدالتی و البته رندی و تحرکات رندانه هر آدم و گروه سیاسی با قدرت ایستاده‌ام و تا آخر هم این مشی را ادامه می‌دهم.
بزرگواری با بیان این مطلب که در قبال هر گروه منفعت‌طلب و زیاده‌خواهی سازشکار نبوده‌ام و نه از کسی باج گرفته و نه به کسی باج داده‌ام، تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد حکم برادر ما را دارد که برخی از این نزدیکی و قرابت برای نیل به اغراض شخصی خود سوء‌استفاده کرده‌اند و حرف‌هایی زده‌اند که موضع‌گیری ما نشان داد همه آن حرف‌ها بی‌اساس بوده است.
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس به برخی منفعت‌طلبی‌ها در استان از سوی سیاسیون اشاره کرد و گفت: اینها هنوز درک نکرده‌اند که ما 60 درصد رأی مردم این چهار شهرستان را کسب کرده‌ایم و دو سال دیگر نماینده مردم هستیم که این‌گونه قصد کنار گذاشتن ما را دارند.
وی چنین افرادی را ضعیف‌تر از آن دانست که بتوانند در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اقدامات سیاسی خودسرانه انجام دهند و در ادامه گفت: می‌دانم که استاندار تا چه اندازه از سوی این زیاده‌خواهان تحت فشار است.
بزرگواری در پاسخ به این سؤال که دلیل انتقادات تند شما از استاندار در چند روز اخیر چه بوده است، تصریح کرد: این زیاده‌خواهان فشارهای زیادی به استاندار برای برخی تغییرات در حوزه انتخابیه ما وارد کرده‌اند که توقع ما این است استاندار توجهی به فشارهای زیاده‌طلبان نداشته باشد و ما نیز توقعی بیش از این نداریم که اجازه ندهند عده‌ای به صرف تغییر دولت پا را از گلیم خود درازتر کرده و برای حوزه انتخابیه ما تصمیم بگیرند چرا که این‌ها کاره‌ای نیستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مواضع ما تلنگری بود که بر اثر فشار زیاده‌خواهان مسئولان ارشد استانی به بیراهه نروند، هر چند هنوز هم اعتقاد دارم اگر زیاده‌خواهان اجازه دهند استاندار با مشی اعتدالی خود در راه خدمت به استان مسیر درست و صحیح را خواهد پیمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس ازلنده
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره به شما گوش بده یا طبق خواسته جنابعالی باشه بس است ... دیگه تواین دولت کاری به جلونمی بری چون قوم وخویشای خودتو دارن عوض میکنن اینجوری ریختی به هم به جای گیر دادن به استاندار محترم ..حوزه انتخابیه ات توجه کن نه از برداشتن روسایی که ازطایفه جنابعالی اند ناراحت اقای بزرگواری
ناظر
Iran, Islamic Republic of
چرا حاج اقا همش ميگه ما!
مشفق
Iran, Islamic Republic of
. .نماینده اکثریت نیستی وتفکر شما با 70 درصد .عمیق دارد .شرایط را به نفعت تغییر دا دند تا رای بیاری....ثانیا در استان سیاست زده ما که از این حیث در فقر سیاسی و فرهنگی بسر میبرند رای به شما از سر ناچاری بود که مبادا پستی به انها نرسد ویا پستشان گرفته شود سید بزرگوار این را بدان....
دولت تدبیر
Iran, Islamic Republic of
تنها خواسته وخواهش ما اهالی بهزیستی وحامیان دولت در این سازمان تغییر سریع السیرمدیرکل بهزیستی است آقای حاج زارع لطفا به خواسته اکثریتی ما جامه عمل بپوشانید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار .. نوذری و حسینی رضایی را بردار ....اگه ایلخانی نبود اوضاع شهرستان دنا خراب بود
احمد
Iran, Islamic Republic of
haj agha khon khodto kasif nakon...valaaa
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1