تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۵۱۹۲۲

آقای بزرگواری؛ به جای این به صادق کمک می کردی!

۸
۰
کبنا ؛لطفا به گوش حجت الاسلام بزرگواری برسانید.sadegh
جناب آقای سید علی محمد بزرگواری ، خبر انفاق آپارتمان چند میلیون تومانی شما را در سایت ها و خبرگزاری های ایران خوانده ام ، بسیاری از مردم تحت تاثیر حرکت شما قرار گرفته و اشک در چشمانشان جمع شد و بغض گلویشان را گرفت ، چرا که در این زمانه کسی این چنین خود گذشتگی را  نشان نمیدهد ، و اما چه خوب گفت مرحوم  آغاسی که :
ای که هر دم، دم ز حیدر میزنید
بر یتیمان حیدر سر میزنید؟
بر یتیمان علی پرداختن
بهتر از هفتاد مسجد ساختن
جناب آقای بزرگواری ، شما یک روحانی هستید ، با علم فقاهت آشنا و درمسائل دینی ژرف اندیش هستید  ،حتما میدانید که  در سوره ی آل عمران آیه 92 ،خداوند تبارک و تعالی می فرمایند «هر مالی که انفاق کنید خداوند به آن داناست»، و همینطور میدانید که امیر مومنان علی (ع)  در مورد تکریم یتیمان چنین فرموده است که :
«خدا را، خدا را درباره یتیمان در نظر داشته باشید تا مبادا دهانشان از غذایتان محروم شود و در حضور شما تباه شوند».
امیدوارم که انفاق شما مورد قبول خداوند قرار بگیرد ، اما سید بزرگوار بدانید هم اکنون که بنده این متن را مینویسم  دو نفر یتیم از دیار شما ، از حوزه ی انتخابیه ای که دوست دارید در محروم ترین نقطه اش مدرسه ای انفاق کنید در خیابان های تهران پرسه میزنند و از گرسنگی تا الان بیش از ده بار به من زنگ زده اند ، کاش میدانستید که امروز فشار روحی و روانی آنقدر اذیتش کرد که میخواست در سازمان بهزیستی کشور خودکشی کند  تا اینکه توسط نگهبانان و مامورین حفاظتی کنترل شد، کاش میدانستید چقدر نگران آینده ی خواهر ش  هست که در این دنیا جز او کسی را ندارد ، سید بزرگوار شما بهتر از من  صادق حمیدی خواه را میشناسید ، خبرش بارها در خبرگزاری های استان پیچید، همچنین چنیدن بار با خواهرش از شما کمک خواستند ،یادتان می آید چه پاسخی دادید؟ یادتان می آید؟
آقای بزرگواری از آقایان تاجگردون وزارعی هیچ گلایه ای ندارم ، ولی شما که میدانید صادق برادر شما و از سادات امامزاده علی(ع) است چرا؟
آقای بزرگواری هزینه عمل صادق حمیدی خواه و خواهرش با کمتر از 40 میلیون تومان حل میشد ، و شما میتوانستید جوانی ،شادابی و زندگی را به آنان هدیه دهید ، شما میتوانستید با آیت اله ملک حسینی به ملاقات این خانواده بیایید و ببینید در چه خانه ای زندگی میکنند ، آقای بزرگواری چه ضرب المثل خوبی مردم استفاده میکنند که" چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است"  بعید است شما این ضرب المثل پر محتوا را نشنیده باشید.
سید عزیز ، چه خوب بود مبلغی از انفاقتان را به عمل این دو یتیم اختصاص میدادید ، و چه خوب است این عزیزان را در تهران میهمان خانه ات کنید و به گفته مولا علی(ع) نگزارید دهانشان از غذا محروم شود .
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسر
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران رفت فینال جام جهانی، بزرگواری هم دور بعد قبول میشه. حاج آقا، به خدا قسم، اصلا پتانسیل نمایندگی را ندارید. البته میتوانستید به صدها کارگری که هر روز صبح در فلکه شهر دهدشت جمع میشوند کمک کنید. یا 50 تومنش را میدادید برای دهدشت محروم، یک ورودی شهر مناسب درست کنند
مروتی
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری کمک مالی به همه مشکل داران را قطعا ندارد و قطعا بخشش دارایی خود به امر مدرسه سازی که زیر بنای از بین بردن فقر اعتیاد اموزش در محو معلولیت واموزش در اگاهی سازی مردم در جهت خدمت به همنوعان نیازمند شان می باشد ...خدمت به دو نفر یتیم و یتیمان نیازمند نیز بر عهده ی بهزیستی است که در این زمینه اعتبار دارد و وظیفه ...وظیفه بزگواری در رابطه با فشار بر روی یتیمان ومستحقین این است که نظارت بر حسن خدمت مدیران داشته باشد و اگر سستی و ضعفی در توزیع خدمات هست اقای بزرگواری باید در مقابل وظیفه ی نمایندگی وانسانی خود پاسخگو باشد که چرا مدیر فاقد صلاحیت لازم را باید بر قشر ناتوان تحمیل کنند...
مشفق
Iran, Islamic Republic of
سیاست امروز به درد میخوره ریا به درد ادم میخوره خوش خیال عزیز
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
سلام.واقعا خسته نباشید لطفا مشکلات مردم رو همیشه مطرح نمایید به خصوص مردم بدبخت استان مارو.لطفا به آقای بزرگواری برسانید ک ای کاش تو حوزه انتخابی خودش کمی از وضعیت مدارس نوسازی که هیچ دانش آموزی ندارند اطلاع کسب میکرد.ای کاش آدما توهمه زمینه ها نشان بدن انسانن و از انسانیت بهره مند هستند.اصلا با دین جور در نمیاد که شب بری دزدی و روزا نمازبخونی.کاش ایشون همیشه به جای تهمت زدن به افراد مختلف اونا رو امربه معروف کند تا تخریب.مطمئنا کسی ک ندار باشه نمی بخشه.ای کاش پولشو به افرادی از استان میداد که شباپیش خانواده خود بدلیل بی پولی و اوضاع نامناسب خجالت زده اند. ای کاش ای کاش ای کاش.........
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که این مقاله رو نوشته متل اینکه نمیداند که آقای بزرگواری همین یه خانه رو اونم با وامی که گرفته بود ساخته،و الان هم در یه آپارتمان با ۸۰ میلیون رهن زندگی میکند،دوست عزیز افراد نیازمند در جامعه زیاند،کار بزرگواری قابل تقدیره و در واقع
تلنگری زد به افرادی که صاحب چندین خانه هستن و وقتی که مسجری رو میخواهند بزارن توش یه قرون دو ذار میکنند،
ناشناس ازلنده
Iran, Islamic Republic of
مگه این اقا چیزی از انصاف میدونه
کوگلی
Iran, Islamic Republic of
جون خوم سید باید با تاکسی های برون شهری مسافر جابجا میکرد .انصاف داشته باشید
ياسوجي
Iran, Islamic Republic of
بزگواری دورش تمومه وبه قول دوست عزیز بزرگوارى باید راننده تاکسی باشه!!!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1