تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۵۱۸۴۸

باز هم تیم های فوتبال نفت و شهرداری نقره داغ شدند

۷
۰
کبنا ؛havadaranNAFT.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده کسر یک امتیاز از تیم های دسته اولی که سر و صدا زیادی به پا کرد  توضیحاتی ارائه  داد.
به گزارش کبنااسپورت، علیرضا صالحی شروع توضیحاتش این چنین بود:« تیم نفت مسجد سلیمان به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر محکوم شده است. تماشاگران این تیم در بازی با راهیان کرمانشاه مرتکب تخلف شده بودند که رای صادره برای آنها تذکر و 10 میلیون ریال جریمه نقدی بود که اکنون به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر تبدیل شده است.

تماشاگران تیم شهرداری یاسوج نیز تخلفات متعددی داشتند. در پرونده این تیم فحاشی، پرتاب سنگ، ایجاد وقفه در روند بازی و مضروب کردن بازیکن حریف گزارش شده است. رای نهایی ما برای این تیم انجام یک مسابقه بدون تماشاگر، کسر یک امتیاز و هم چنین 10 میلیون ریال جریمه نقدی است.

نفت و گاز گچساران دیگر تیم دسته اولی هم به خاطر تخلفات تماشاگرانش در بازی با داماش به برگزاری دو بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شده بود که تکرار تخلف در برابر ابومسلم ضمن اجرایی کردن این رای یک جسله محرومیت دیگر را برای تماشاگران این تیم به ارمغان آورد. به واقع سه دیدار از مجموع دیدارهای خانگی نفت و گاز گچساران در فصل آتی در غیاب تماشاگران برگزار خواهد شد. ضمن اینکه کسر یک امتیاز از این تیم به قوت خود باقی خواهد بود.»
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اجرای آئین نامه انضباطی جدید را در فصل آتی قطعی دانست و در این باره گفت:«آئین نامه در بخشی از موارد با ایراداتی روبرو است که قطعا این ایرادات پیش از شروع فصل جدید برطرف خواهد شد و فصل نو را با آئین نامه تازه استارت خواهیم زد.»
رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که پرونده معترضین به تبانی در داوری به کجا انجامید، گفت:« چهار نفر به آراء صادره از سوی کمیته انضباطی معترض شده بودند که ما در بررسی مجدد محرومیت بادیه را از 10 سال به سه سال کاهش دادیم. در مورد سه نفر دیگر پرونده را به کمیته انضباطی برگشت دادیم تا در خصوص دیدار آلومینیوم هرمزگان - راه آهن که مشکوک به تبانی است تحقیقات لازم را بعمل بیاورد و در صورت لزوم رای صادر کند. دیدگاه کمیته انضباطی در خصوص این دیدار برای ما حائز اهیمت است و این سرنوشت اعتراض سه نفر دیگر را مشخص خواهد کرد.»
صالحی در پایان در مورد پرونده تبانی در داوری و در مواجهه با این سوال که آیا محسن قهرمانی می تواند به داوری بازی گردد یا نه و هم چنین آیا با اجرای آئین نامه جدید فوتبال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد یا نه گفت:« از آنجایی که محسن قهرمانی به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراضی نداشت محرومیت 8 ماهه او به قوت خود باقی است و ظاهرا این مدت زمان پایان یافته است. حال او می تواند به صحنه داوری بازی گردد. اما سوال اینجاست که آیا کمیته داوران این بازگشت را به صلاح می داند و آیا خودش علاقمند به بازگشت به صحنه داوری هست یا نه. در مورد آئین نامه جدید هم باید بگویم که باید صبر کرد و آئین نامه را در اجراء دید. تلاش دوستان بر این بوده که آئین نامه مطابق با تاکیدات فیفا نوشته شود که امید در اجراء هم به برخورد با خطاهای صورت گرفته در فوتبال کمک کند.»
---

در خصوص جریمه های سنگین تیم های شهرداری و بخصوص نفت و گاز گچساران می بایست منتظر عکس العمل مدیران این باشگاه ها و هیات فوتبال استان بود. سال گذشته نیز هر دو تیم با جرایمی روبرو شدند و تیم نفت و گاز نیز در شروع فصل از حضور تماشاگران محروم بود و امسال نیز این سناریو در حال تکرار شدن است و باید دید که در این خصوص چه چاره اندیشی هایی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

لرذ
Iran, Islamic Republic of
بدبخت گیر اوردن فقط زورشوون به همین 3 تیم هم زبون میرسه.فقط میتونم بگم متاسفف برای فدراسیون بی لیاقت
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست با این کانون هواداران جدید و صادق خادمی و گروهش در هر بازی جدید منتظر مشکلات و جریمه های بزرگتر باشید.
جواب
Europe
هم فوتبال وهم تیم نفت و جنجال هایه بین مدیران و در اخر درگیری میان مردم همشهریمون? ای خدا تا کی? بسه دیگه? باز شروع شد
نفت پرست
Iran, Islamic Republic of
پا قدم چمنیان
قلندر
Iran, Islamic Republic of
اقای باورساد از الان لطفاً پیگیری بفرما
مقیم اهواز
Iran, Islamic Republic of
نه یه وقتی آقای ملکزاده یه تکونی به خودت بدی. حالا بیا برید به نصیرزاده 14 میلیون پول بدید. آقای مشاور و حقوقی بیا و محرومیت رو یه کاریش بکن. اصلاً راه گچساران رو بلدی؟؟؟؟؟؟ از مهندس باورساد انتظاراتمون بیشتر از این است
iman
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم
این اوج بی انصافیه... یه دفه بگن نفت کل بازیا رو بدون تماشاگر باشه.
البته جا داره تماشاگرای ما هم رعایت کنن، متاسفانه لیدرای ما اصلا به این چیزا توجه نمیکنن!!!! چه وضعشه... درست بشینین بازی رو ببینین. خدا کنه این محرومیت یه بندی چیزی داشته باشه تا انشاالله تغییر کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1