تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۵۱۶۷۸

بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان چرام شد

۱۳
۰
کبنا ؛ 
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام شد.
بر پایه این گزارش جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم علی‌محمد بخشایی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان چرام معرفی و از خدمات مهدی کشاورز رئیس سابق اداره ورزش و جوانان چرام قدردانی شد.


 جهانبخش ایزدپور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان چرام ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جوان، اظهار امیدواری کرد که هفته جوان جرقه‌ای برای خدمت‌رسانی مطلوب و درک بهتر جوانان جامعه باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با ادعا نمی‌توان به جنگ کارهای ورزشی رفت، عنوان داشت: امروزه در اداره ورزش و جوانان از ما می‌خواهند که چهره سرشناس و شاخص ورزش استان را معرفی کنیم و این بدین معنی است که مردم از ما می‌خواهند که قهرمان ملی بسازیم.
وی با بیان این مطلب که ورزش در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت ناگواری دارد، تصریح کرد: امروز ورزش شهرستان چرام نیازمند تحول و دگرگونی در ساختار است.
این مسئول، اضافه کرد: ما باید فارغ از گروه‌های سیاسی برای رضایت مردم تمام تلاش خود را به کار گیریم و به عنوان یک اصل بدانیم که موفقیت در گرو برنامه‌ریزی است.
ایزدپور با اشاره به اینکه نقش کمیته استعدادیاب در معرفی پتانسیل‌ها بسیار تاثیرگذار است، تاکید کرد: برای شکوفا شدن استعدادها باید بیشتر روی پایه‌ها کار کنیم و بدانیم که تا قهرمان نسازیم عملکردمان صفر محسوب می‌شود زیرا با معرفی شدن اولین قهرمان، راه برای قهرمانان دیگر باز می‌شود.
وی افزود: هر نقطه از کهگیلویه و بویراحمد قابلیت توسعه در یک رشته ورزشی خاص را دارد که این مهم نیازمند شناسایی و استعدادیابی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این مطلب که استعدادیابی از اساس پرورش قهرمانان در عرصه‌های مختلف است، گفت: باید در راستای استعدادیابی و پرورش استعدادهای قهرمانی استان گام برداشت و امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.
ایزدپور در ادامه بر استفاده از مربیان با تجربه و برنامه‌ریزی در جهت استفاده از تمام پتانسیل موجود در ورزش شهرستان تاکید کرد.

***
 
در این حکم بخشایی آمده است:
« با عنایت به مراتب تعهد و تجارب و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام منصوب می‌شوید.
نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و منابع در تحقق اهداف ورزش و جوانان، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه با استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد موجود و بهره‌مندی از همفکری کارشناسان و کارکنان صدیق در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان استان همواره موفق و موید باشید».
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادی
Iran, Islamic Republic of
از انتصابات گزینشی وسفارشی و چکشی شما در تعویض مسولان ورزش شهرستانهای استان مشخص است که نظرات وایده های سیاسی در تصمیماتان تاثیر ندارد؟؟؟؟از بیرون سازمان ورزش و جوانان ونیروی بی ارتباط با تربیت بدنی روشن است که نظر داری قهرمان بپرورانی وبه خواست مردم پاسخ درست بدهی؟؟؟؟تغییر مدیران شهرستان نه بر اساس تشخیص کارشناسانه و اسیب شناسانه ونیز اراده شماست بلکه اجابت کردن خواسته ی افراد بیرون از جریان ورزش و بی اطلاع از فن ورزش است ؟؟؟؟/
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب شایسته رو به اقای بخشایی تبریک عرض میکنم.انشاالله با تجارب خودشون ورزش چرام رو که سالها راکد بوده به حرکت دراورند.
چرخ ریسک
Iran, Islamic Republic of
آخ سی علیمرا.اگر نور الدینی و دیشموک انتقالی وش نیدا رئیس نیابی.
کورسا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بخشایی.انتصاب شایسته را به جنابعالی وخانواده محترمتان تبریک عرض مینماییم وتوفیق روزافزون وشادکامی جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.
کورسا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بخشایی.انتصاب شایسته را به جنابعالی وخانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم وتوفیق روزافزون وشادکامی جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.
حس اک
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب بجا و شایسته تبریک باد.پست متانسب با تخصص یعنی همین
بچه های چرام
Iran, Islamic Republic of
والا تا جایی که ما خبر از اخلاق ایشان داریم باید یک پایگاه پلیسی همراه با نیروهایی قوی نظامی در کنار ایشان بزاریم ..........واقعا تاسف داره برا مدیر کل سازمان جوانان وورزش استان ........فاتحه بر ورزش چرام
چرام
Iran, Islamic Republic of
شما که دم از کار تخصصی می زنید چرا خبر را از جای دیگه برمیدارید و نام منبع را نمی آرید،فکر کنم خبرگزاری ها هم یه سری قانون دارند،مثلا همین خبر را از سایت پایگاه خبری چرام برداشتن کپی پیست کردین
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به آقای بخشایی و آرزوی موفقیت باید عرض کنم خدمت شما که فکر میکنین آسمان و زمین فقط برای شما ساخته شده و در تمام ادوار باید ریاستها به شما برسه و فکر میکنین ارث پدریتان میباشد،آقای بخشایی نیروی صددرصد ورزشی و مردمی با تواناییها و سابقه ورزشی عالی میباشند که انشاالله دست ارازل و اوباش را از تربیت بدنی چرام قطع خواهند کرد.و مردم شناخته شده وشریف چرام نهایت همکاری را با ایشان خواهند داشت.
تکواندوکار چرامی
Iran, Islamic Republic of
من آقای بخشایی را میشناسم و میدانم که واقعا دلسوز ورزش شهرستان است و برای ما خیلی زحمت کشیده در آموزش و پرورش.از خداوند یکتا آرزوی موفقیت دارم برای ایشان
چرامی های اصیل چرام
Iran, Islamic Republic of
والا بخشایی تو مدارس فقط کارش دعوا کردن با دانش اموزان وبی احترامی به انان بود همه دبیران از درگیری ایشان با دانش اموز ان دبیرستان فردوسی چرام در سالن ورزشی دبیرستان امام خبر دارند که دانش اموزی به نام جوکار را با مشت ولگد وفحاشی مورد بی احترامی گذاشت وسابقه ایشان جز دعوا وبی احترامی به دیگران چیز مثبتی دران دیده نشده انسان خدایی دارد ووجدانی اونهایی که خدارا قبول ندارند لااقل وجدان که دارند به وجدان های بیدار همه ورزشکاران انتخاب علی مرا توهین به مردم وورزش چرام میباشه...وقتی فرماندار ضعیفی وشهردار بی هنری وشورای بی خردی (دبیقی) از صبح تا ظهر به همراه حمدالله بهشت فر دروغگوی کذاب دور هم جمع میشن وادم عاقل از دیدن اینا عرق شرم میریزدو میبیند که اینا دارند برا شهر چرام تصمیم میگیرند ادم از این همه توهین وبی احترامی غصه به دل میشه ...اقایان کبنا خواهشا سانسور نکنید تا شاید یکبار که شده مردم با اوضاع پسرفت چرام اشنا بشن تا مردم درد شان را بگویند................
کورسا
Iran, Islamic Republic of
جواب چرامیهای اصیل چرام. انتقاد باید منطقی واصولی باشد .عدم پیشرفت چرام همچون نظرات شماست.جای بی انصافی است که اینطور گزارش میدهیدواقعا شما انسان شناس نیستید ؟آقای بخشایی از خانواده ای سرچشمه گرفته که همه میشناسند وشما هر کسی هستید اول فکری به خود کن که حتما مهاجر هستیددیگر نام بردن افرادی بزرگ همچون دبیقی خودت میدانی در سطح استان وکشور مطرح شده و استاد دبیقی اگه بخواهد استان را ترک نماید خیلی براش راحت است هدفش خدمت به همشهریانش میباشه.در قدیم الایام گفتند انسانهای بزرگ همیشه مخالف زیاد دارند ولی یادت نره همین انسانها ستون شماها هستند چون با غیرتند
از ورزش دوستان چرام
Iran, Islamic Republic of
با سلام.من درباره آقای بخشایی زیاد اطلاعی ندارم.ولی ایشون با انتخاب درست مستاجرین سالن های ورزشی,در مورد فوتسال حداقل خیلی ها رو راضی کردن.الان ما از سالن های فوتسال خیلی راضی هستیم.اصلا قابل مقایسه با سال های قبل نیست.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1