تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۵۱۶۶۰

اولین کنسرت موسیقی پاپ در استان

۱
۰
کبنا ؛ متین بنام

شاید استان کهگیلویه و بویر احمد را بتوان از معدود استان های کشور دانست که تا به حال در آن اتفاق موسیقایی قابل توجهی رخ نداده است و مردم آن از نعمت این هنر بی بهره مانده اند. اما در روز های اخیر با انتشار خبر برگزاری اولین کنسرت موسیقی پاپ در این استان که با اجرای زنده ی موسیقی همراه است، مردم هنردوست شهر یاسوج امیدوارند شاهد اجرایی خوب و به یادماندنی در شهر خود باشند.

احسان حیدری سرپرست و خواننده ی گروه موسیقی باربد که ازسرشناس ترین و باسابقه ترین موسیقیدانان این استان به شمار می رود، در رابطه با کنسرت خود به خبرنگار موسیقی پارس اعلام کرد: گروه ما از ده نوازنده تشکیل شده است که همه ی آنها از نوازندگان بومی و چیره دست استان کهگیلویه و بویر احمد هستند. این کنسرت در سالن اداره ی ارشاد شهر یاسوج برگزار می شود و کاملاً فضای آکوستیک دارد و تماشگران هیچ صدای از قبل ضبط شده ای را نمی شنوند. نوع ساز ها و تعداد نوازنده ها می تواند دلیل روشنی برای این موضوع باشد. آهنگسازی و تنظیم همه ی قطعات این کنسرت بر عهده ی خود من است.
احسان حیدری در رابطه با سوابق موسیقایی خود نیز تشریح کرد: از سن ۷ سالگی و نزد اساتیدی همچون محسن مرشد و محسن حیدری کار موسیقی را آغاز کردم و حدود ۱۷ سال است که گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، گیتار جاز و پیانو تدریس می کنم. خوشبختانه در ماه های اخیر با کمک های فراوان ریاست محترم انجمن موسیقی استان و مدیر کل محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گروه موسیقی باربد آمادگی کامل را پیدا کرد تا اجرایی فاخر و ارزشمند را برای همشهریان عزیز به نمایش بگذارد. امیدوارم از این دست حمایت ها ادامه پیدا کند تا جایگاه هنر و هنرمند در این استان ارتقا پیدا کند.
لازم به ذکر است این کنسرت در شب های ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه در چهار سانس برگزار می شود
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
به امید اینکه جناب مدیر اصولگرای ارشاد وبیقه عوامل پشت صحنه سیاسی بتوانند یک موسیقی برگزارکنند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1