تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۵۱۵۵۹

بررسی عملکرد ادارات استان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه

۰
کبنا ؛توزیع ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۹۳ کهگیلویه و بویراحمد تا هفته آینده
معاون هماهنگی امور مالی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۹۳ کهگیلویه و بویراحمد تا هفته آینده بین شهرستان‌های این استان توزیع می‌شود.
پژمان نیک‌اقبالی اظهار داشت: ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۹۳ کهگیلویه و بویراحمد تا هفته آینده بین شهرستان‌های این استان توزیع می‌شود.
وی افزود: یک‌هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، همچنین ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه در سال ۹۳ به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
معاون هماهنگی امور مالی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توزیع این اعتبارات بر اساس مصوبات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی صورت گرفته، ابراز کرد: این میزان اعتبار برای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صرف می‌شود.
نیک‌اقبالی ادامه داد: این اعتبارات در بخش‌های مختلفی از جمله امور قضایی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، انرژی، صنعت و معدن، حمل و نقل و مسکن و عمران شهری و روستایی جذب و هزینه می‌شود.
وی یادآور شد: توزیع این اعتبارات در شهرستان‌ها بر اساس جمعیت، وسعت، برخورداری و عدم برخورداری، نیازمندی‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام صورت می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت، توزیع بودجه براساس اولویت‌ها، تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود اقتصادی را از رویکردهای مهم بودجه ۹۳ استان عنوان کرد.
نیک‌اقبالی با اشاره به میزان اعتبارات عمرانی سال ۹۲ این استان یادآور شد: اعتبارات عمرانی سال ۹۲، دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که ۳۳ درصد از این اعتبارات عمرانی تاکنون جذب شده است.
***
اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به کهگیلویه و بویراحمد
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به این استان خبر داد.
پژمان نیک‌اقبالی  اظهار داشت: ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۹۳ کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: یک هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه امسال به استان اختصاص یافته است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع این میزان اعتبارات بر اساس مصوبات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی استان است.
به گفته نیک‌اقبالی؛ این میزان اعتبار برای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در فصول مختلف از جمله امور قضایی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، انرژی، صنعت و معدن، حمل و نقل و مسکن و عمران شهری و روستایی جذب و هزینه می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شاخص توزیع این اعتبارات در شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت، وسعت، برخورداری و عدم برخورداری، نیازمندی ها و طرح‌های نیمه تمام است.
نیک‌اقبالی ابراز کرد: اجرای طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت، توزیع بودجه بر اساس اولویت‌ها، تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود اقتصادی از رویکردهای مهم بودجه ۹۳ است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، میزان اعتبارات عمرانی سال ۹۲ این استان را دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۳۳ درصد از اعتبارات عمرانی سال گذشته تاکنون جذب شده است.
***
انعقاد قرارداد ۶۵ طرح کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در صندوق توسعه ملی
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد قرارداد ۶۵ طرح کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در صندوق توسعه ملی خبر داد.
علی‌حسن نوروزی  در نشست بررسی عملکرد ادارات و دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: در سال گذشته سهمیه بخش صنعت و معدن ما از تسهیلات صندوق ۳۴۹ میلیارد ریال بود که از این میزان مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال در شش ماه گذشته پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.
وی بیان کرد: ۱۷ طرح به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد از اوایل دی ۹۲ تاکنون به صندوق توسعه ملی ارسال شده که از این تعداد ۱۶ مورد به مبلغ ۳۲۹ میلیارد ریال به تصویب صندوق رسیده است.
نوروزی اظهار کرد: از مجموع این ۱۶ طرح ۱۳ مورد به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال انعقاد قرارداد و یا پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: ۳۶ درصد سهمیه سال ۹۲ بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی در این مدت پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.
نوروزی افزود: سهمیه سال گذشته بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی ۳۰۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که ۵۹ طرح از اوایل دی ۹۲ تاکنون به این صندوق ارسال شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد ۳۰ طرح به مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شش ماه گذشته پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.
نوروزی گفت: کل سهمیه سال ۹۲ کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی ۶۵۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که از این میزان ۳۴۹ میلیارد ریال سهم بخش صنعت و معدن و ۳۰۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز سهم بخش کشاورزی است.
وی بیان کرد: از مجموع ۶۵۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سهمیه کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی تاکنون ۶۵ طرح به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن در این صندوق مصوب و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده که برخی از آن‌ها پرداخت شده و تعدادی نیز در حال پرداخت است.
نوروزی در پایان بیان کرد: این میزان معادل ۵۴ درصد کل سهمیه سال ۹۲ کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن بوده و امید است استان در سال ۹۳ عملکرد مطلوبتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1