تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۵۱۴۹۶

بوی فاضلاب خانگی مسکن مهر دوگنبدان

۰
کبنا ؛مریم صیادی

سرریز چاه های فاضلاب خانگی برخی از مناطق مسکونی آپارتمان های مسکن مهر واقع در کوی نفت دوگنبدان سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی ساکنان این منطقه را تهدید می کند.
به گزارش ایرنا، شماری از ساکنین این منازل مسکن مهر در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از وضعیت بغرنج و آزاد دهنده ی بوی تعفن ناشی از فاضلاب این منطقه مسکونی وکم توجهی مسولان در این روزهای گرم ابراز گلایه کرده اند.
یکی از ساکنان مجتمع مسکونی مهر در این باره می گوید: حدود شش ماه است که لوله های فاضلاب برخی از واحد های مسکونی مهر دچار مشکل شده و فضولات انسانی در سطح کانال ها سطح شهر روان شده است.
سید عبدالوهاب محمدی افزود: برای رفع این مشکل به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه و تاکنون اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی بیان کرد: علاوه بر بوی فاضلاب نشست سرویس بهداشتی طبقات بالا موجب آزاد مستاجرهای واحدهای پایین شده است.
صادق کاووسی یک شهروند دیگر با اشاره به جاری شدن فاضلاب خانگی در معابر و پیامدهای زیست محیطی برای ساکنین بوژه کودکان، برلزوم چاره اندیشی مسوولان و ساماندهی این این وضعیت تاکید دارند.
وی به ساخت نامناسب شبکه های فاضلاب مشکن مهر اشاره کرد و گفت: لوله های فاضلاب این منزل براثر مسدود شدن شبکه با آجر به دلیل بی توجهی به اجرای کیفی کار چندی پیش باعث نشست فاضلاب به خانه ام شد.
کاووسی تصریح کرد: برای رفع این مشکل بیش از ۱۰ بار به اداره راه و شهرسازی مراجعه و پاسخ مناسبی از سوی این اداره داده نشد.
وی ادامه داد: برای رفع مشکل فاضلاب منزل مسکونی خود بیش از دو میلیون ریال هزینه کرده ام.
امان اله صادقی ساکن بلوک هشت مسکن مهر ˈکوی نفتˈ نیز در این باره گفت: به دلیل نشست آب طبقه بالا تمام دیوار منازل مسکونی طبقات پایین رطوبت و ترک برداشته است.
وی نبود روشنایی، جمع آوری نشدن زباله در مسکن مهر، جاده نامناسب، گودی سقف پشتبام را از دیگر مشکل مسکن مهر این بلوک اعلام کرد.
رمضان ترک فر در این باره گفت: به دلیل نشت آب حمام طبقه بالا واحد مسکونی که در آن سکونت دارم دچار آب گرفتگی شدید شده است.
وی اظهار داشت: دیوارها بلوک ˈهفتˈ آپارتمان های کوی نفت براثر زلزله های دو و سه لیشتری چند هفته پیش با توجهبه کاربرد مصالح نامناسب دچار ترکیدگی شدید شده است.
رییس شرکت آب و فاضلاب شهری گچساران در این باره گفت: تصفیه خانه این شهرستان هنوز تکمیل نشده و این اداره نسبت به تعهدات خود تاکنون نسبت به مسکن مهر اقدام نموده است.
عنایت اله ویسیˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: هر گونه مشکل در زمینه خطوط فرعی فاضلاب آپارتمان های واحد مسکن مهر بر عهده ساکنین مسکن مهر است.
وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل طراحی نامناسب سبتیک فاضلاب، این مجتمع مسکونی جوابگوی حجم فاضلاب و پساب های تولیدی منطقه نیست و می طلبد سبیتیک این واحدهای مسکونی مدام بوسیله فاضلاب کش ها به بیرون مسکن مهر انتقال داده شود.
فرماندار گچساران نیز از مسوولان متولی شهرستان خواست تا در کمترین زمان ممکن این مشکل شهروندان را برطرف کنند.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد: با دریافت گزارشات مردمی اکیپ فرمانداری از این منطقه مسکونی پرجمعیت بازدید و مشکل آن را در حد توان برطرف خواهد کرد.
وی اظهار داشت: مشکل سیستم فاضلاب واحدهای مسکن مهر این شهر گرمسیری و صنعتی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.
بی توجهی به مقوله نظارت در امر ساخت مسکن های مهر در گذشته امروز ساکنین این واحدها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که این امر ضرورت نظارت برساخت مسکن درشرای کنونی را دو چندان می کتد.

abeazelab (1) abeazelab (2) abeazelab (3) abeazelab (4) abeazelab (5) abeazelab (6)
نام شما

آدرس ايميل شما

ناظر گچساراني
Iran, Islamic Republic of
مردم بدانند فاجعه مسكن مهر در گچساران از كجا شروع شد. فاجعه كشور را كاري نداريم ولي در گچساران ما حلقه نماينده سابق و نزديكانش و فرماندار و پيمانكار خانگي اين بلا را سر مردم اور. اقاي م ح شد رييس تعاوني. اقاي ا رييس اداره هم پيمانكاران را تععين كرد. پيمانكاران يا خواهرزاده نماينده و يا برادر زاده اون يكي و يا اسپانسرهاي انتخاباتي شد. رييس اداره بايد ايراد ميگرفت كه شريك بود و نميتونست. نماينده بايد نظارت ميكرد كه اون هم شريك بود و غيره. بيچاره فرماندار بعد و نماينده فعلي كه فقط ابروداري كردند و جمع كردند. بيچاره مردم. من به عنوان كسي كه همه چيز رو ميدونم دوست دارم يكي پاسخ منو بده تا فاش كنم و ريز را بگم. اختلاسها را بخاطر ابروي مردم كنار گذاشتن و نتيجش الان اينه. خدا خير بده تاج گردون و شفيعي فرماندار را خير بده كه ابروداري كردند وگرنه الان بايد بعضيها جاي ديگه باشند
جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب ناظر گچساراني مثل اينكه خيلي فشار رو تحمل كردي تا الان ، شما خوب بلدي تملق كني حالا برو تا تاجگردون بهت كار بده مثل دوستانتون
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا یک چیز خوب تو گچساران پدا میشه
Iran, Islamic Republic of
تشکیلاتی اظهار نظر نکنید .
خنجری
Iran, Islamic Republic of
کجا مشخصه مسکن مهر باشه
طرفدار سید
Iran, Islamic Republic of
لطفا نماینده قبلی رو اینقدر تخریب نکنید اگه شما راست می گفتید با نام اصلیه خودتون کامنت می گذاشتید
تاسف تاسف
Iran, Islamic Republic of
تا آقای .... اداره کل راه و شهرسازی هست وضعیت مسکن مهر هم بهتر از این نمیشه.متاسفانه آقای ....از مسکن هیچی نمیداند 99 درصد مشکلات مسکن مهر بخاطر سوء مدیریت ... هست ایشان یکی از ناتوان ترین و ناکارآمد ترین معاون اداره کلی هست که در طول عمرم دیدم فقط بدنبال منافع شخصی وو هیچ تخصصی ندارند جالب تر اینکه ایشان با تمام گروههای سیاسی مثل آفتابگردان میچرخد و خود را طرفدار جناح سیاسی حاکم میداند این را بدانید با ...مسکن مهر استان همچنان در منجلاب دست و پا خواهد زد مسولین هم که اصلا گوششان بدهکار این حرفا نیست
جاوید
Iran, Islamic Republic of
آقای ... م.. اداره کل تحویل بگیر.این از شاهکار حضرتعالی است .دوستان در بالا خوب گفتن تا .... مستقیم مسکن مهر هست اوضاع از این بهتر که نمی شود هیچ از این بدتر هم خواهد شد این تازه از نتایج سحر هست.شاهکار دیگر ....در یاسوج اتفاق افتاد زمانی که کودکی 7 ساله در منهول های فاضلاب شهرک سروک غرق شد.اقای ... بخدا خیانت هست ماندن و اصرار به ماندن در این پست از طرف شما .خداوند گفته اگه کسی توانایی انجام کاری را نداشته باشد و اصرار به ماندن کند خیانت به مردم هست.مسکن مهر استان ما بخاطر سوء ... به اینجا رسیده شک نکنید
مسعود محمدی از گردوه
Iran, Islamic Republic of
سلام بدخشان شاید مدیر خوبی نباشد ولی خونسرد هست.نمیدانم چرا این آقایان بدخشان را تخریب می کنند .اگه سجاد بدخشان سر کار اومده زمان برادرش نبوده تخریب نکنید
بدخشان نالایق
Iran, Islamic Republic of
آقای ... بلد نیستی حتی از ع.ب.معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی طرفداری کنی حتی.حرف نمیزدی بهتر بود.دوستان درست گفتن 99 درصد مشکلات مسکن مهر استان بخاطر ناتوانی و ناکارامدی .مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان هست.ایشان لیسانس تاسیسات هستن که هیچ از مسکن مهر نمیدانند.شاهکار ایشان فرار نیروههای توانمند از حوزه مسکن مهر بوده از جمله مهندس جمال الدینی که واقعا از متخصصین حوزه مسکن بوده و الحق و النصاف ما پیمانکاران حوزه دهدشت از ایشان راضی بودیم
معاون نالایق (بدخشان)
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت کبنا نیوز از شما خواهش میکنم حتما این کامنت مرا بدون سانسور بگذارید.آقای .. از نیروههای هستن که متاسفانه این پست و مقام یعنی . استان را فقط به عنوان اهرمی استفاده میکنند جهت تسویه حساب شخصی.به هر کدام از پیمانکاران دوست دارند مطالبات را پرداخت میکنند.اقای . دچار حاشیه های فراوانی شده یعنی مدیریت ایشان حاشیه ساز ترین معاونت های هست که در این 13 سال طول خدمتم دیدم.

ایشان فقط آمده اند که به هر طریقی که شده فقط س. برادرش را در این اداره استخدام کند و برود و جز این هیچ خواسته ای دیگری ندارد یعنی توانایی و تخصصی ندارد که بخواهد . استان را به جایی برساند اگر چاره اندیشی نکنی شما هم مثل .. بی آبرو خواهی شد پس زودتر تلاش کنید
معاون نالایق مسکن مهر استان
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز جان هر کی دوست داری کامنت من و بذار.آقای ع... فرزند ..دارای مدرک لیسانس تاسیسات صادره از روستای سپیدار که زمانی معاونت .. داشتند و هم اکنون معاون مسکن اداره کل هستند از نالایق ترین و ناتوان ترین معاونت هایی بوده که در طول عمرم دیدم. به غیر از فاضلاب گچساران و غریق شدن کودک 7 ساله در منهول های شهرک سروک بکارگیری .. به عنوان رییس اداره نظام مهندسی بوده که مزحکه خاص و عام بوده
منصور هه هه هه رییس نظام
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ه ه هه ه ههه هه هه هه ه ه ه ه ه هههه ههه ههه . هه ه هه هه هه ههه هه هه ههههههه هههه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
عزیزم چرا خدا خیر بده تاجگردون و شفیعی رو که آبروداری کردن؟ آقایون خجالت نکشیدن اختلاس کردن و پول مردم و بالاکشیدن و یه سری خونه خرابه تحویل مردم دادن که هرلحظه ممکنه روسر مردم آوار بشه الانم باید جواب پس بدن که چراد..کردن. پس بنظر من جایی برای دعای خیر به جون تاجگردون و شفیعی نمیمونه. مگه مردم چه گناهی کردن که هرکی ازراه میرسه سرشون کلاه میذاره نفر بعدی هم که میاد .قبلیا رو میپوشونه؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1