تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۵۱۳۷۰

آتش‌سوزی ارتفاعات بی‌بی‌جان گچساران مهار شد

۰
کبنا ؛ 
آتش‌سوزی ارتفاعات مشرف به بی‌بی‌جان گچساران مهار شد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: بعد از ۱۳ ساعت تلاش ستاد مدیریت بحران و نیروهای مردمی، آتش‌سوزی ارتفاعات مشرف به بی‌بی‌جان آباد مهار شد.
فرهام جلیلی لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی دیروز و امروز آتش‌سوزی‌های بسیاری در نقاط مختلف از توابع گچساران روی داد که طی آن خساراتی به منابع طبیعی این شهرستان وارد شد.
وی با اشاره به آتش‌سوزی ۱۳ ساعته ارتفاعات مشرف به روستای بی‌بی‌جان‌ آباد گچساران افزود: آتش‌سوزی در این ارتفاعات از ساعت ۱۸ روز گذشته آغاز شد و تا هفت صبح امروز ادامه داشت.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: در این آتش‌سوزی خساراتی به پوشش مرتعی و جنگلی ارتفاعات مشرف به روستای بی‌بی‌جان آباد گچساران وارد شده است.
جلیلی اظهار کرد: این آتش‌سوزی بالاخره با همت نیروهای مردمی، ادارات مرتبط با ستاد بحران شهرستان از جمله هلال احمر، نیروهای بسیج و سپاه ناحیه گچساران، نیروهای مردمی و تلاش ویژه بالگرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بعد از ۱۳ ساعت مهار شد.
وی با اشاره به آتش‌سوزی در دیگر مناطق گچساران گفت: این آتش‌سوزی‌ها در مناطق مختلفی از جمله کوه نارک، منطقه میشان و چم‌شیر گچساران روی داد.
جلیلی ادامه داد: در پی گزارش این آتش‌سوزی نیروهای مختلفی با مدیریت فرمانداری از ادارات و نهادها به این مناطق اعزام و آتش‌سوزی‌ها بعد از ساعت‌ها تلاش خاموش شد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیروهای ستاد بحران گچساران در حال آماده باش برای وقوع آتش‌سوزی احتمالی در مناطق یاد شده هستند.
جلیلی عنوان کرد: بیشترین حجم آتش‌سوزی در این مناطق به مراتع خشک اختصاص داشته است.
وی یادآور شد: ارتفاعات مشرف به روستای بی‌بی‌جان آباد گچساران در ۳۰ کیلومتری شهرستان واقع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
حجم بسیاری از این آتیش سوزی تا صبح امروز ادامه داشت و دیگه چیزی نمونده بود که مهار بشه. خداروشکر ما از منطقه پانصد دستگاه به صورت کامل شاهد این آتش سوزی بودیم. صبح اول وقت حدود ساعت 6 صبح بود که نه دودی دیده شد و نه آتشی. لطفا خاموش شدن خودبخودی آتش را به نام شصت نهاد تمام نکنید. این آتش به لطف خداوند خاموش شد نه شماها.
سارا
Europe
خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
باز هم تلاش ويژه بالگرد شركت نفت ،خداميداند كه مجموعه شركت نفت چه فداكاريهاي را درزمان جنگ وموهباتي رابراي شهر وكشور در پي دارد آنوقت سایت... چگونه به بدي از آن ياد مي كند ونامي از آن نمي برد
البته كه براي همه روشن است كهسایت.... درمسائل روز فقط از هدايتخوا وبزرگواري سخن مي گويد وارزشها واقدامات دكترتاجگردون را ناديده مي گيرد كه ما ملت ازاين سياست سایت... آگاهيم
دوست دار طبیعت
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز جناب اقای عکاشه وکمایی کامنتهایی که حقیقت را میگن هرچند به ضرر دوستان شما از جمله اقای فخر احمدی میباشد هم بزارید تا مردم نظرات دیگر ان را هم بوانند
باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که شاهد هستیم که تعدادی آدم بی مسولیت اینقدر بی رحمانه طبیعت را از بین می برند
Iran, Islamic Republic of
این منطقه اطراف امام زاده بی بی جهان است که در ارتفاعات نزدیک روستای خنده به نار است. این امام زاده خواهر امام رضا بوده و روستای نزدیک این امام زاده آب چشمه این امام زاده را از ارتفاعات لوله کشی کرده اند که باعث خشک شدن برخی از مناطق این ارتفاعات شده است. البته آنها هم آب آشامیدنی ندارن و مسئولان باید با رساندن آب سالم به این روستا این چشمه را نجات دهند و از خشک شدن این منطقه جلوگیری کنند
درک
Iran, Islamic Republic of
گوش وال من یک سال تمام صحرا را تش زی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شما دوست دار طبیعت هستید یا کارمند منابع طبیعی
باشت
Iran, Islamic Republic of
دستتان دردنکنه
دوست دار طبیعت
Iran, Islamic Republic of
کسی که دوستت دار طبیعت هست می تواند هم خدمتگذار این منابع سرشارخدادای باشد .پس همه ما در قبال این منابع خداددادی مسول هستیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این درختان گناه دارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1