تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۵۱۰۴۴

جناب مدیرکل؛ حقمان را از هیات فوتبال بستانید

۸
۰
کبنا ؛afc

.

یادداشت زیر از طرف عده ای از داوطلبان شرکت در کلاس مربیگری درجه C آسیا و در گچساران ارسال شده است  و حق پاسخگویی برای اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد محفوظ می باشد.

.

در این یادداشت آمده است:

.

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

پیش از سلام؛ خواهشمندیم حقمان را از هیات فوتبال بستانید

با سلام و عرض ادب

احتراماً به استحضار می رساند که دو سال پیش در چنین روزهایی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد مربیانی که مدرک مربیگری درجه D آسیا دارند می توانند با ثبت نام و پرداخت مبلغ  ۳۰۰ هزارتومان در کلاس مربیگری C آسیا شرکت کنند و ما جمعی از مربیان در این ثبت نام شرکت و مبلغ را نیز به حساب هیئت فوتبال استان واریز کردیم و قرار شد که دو ماه بعد کلاس ها برگزار شوند و کلاسها هر هفته به هفته بعد و هر ماه به ماه بعد موکول می شد و برگزاری آن از  دو ماه به دو سال تبدیل شد و اکنون از هیات فوتبال چند سوال داریم و می خواهیم رییس محترم آن اداره کل  نیز مستحضر باشند:

اول، اینکه یکی از وظایف هیئت فوتبال برگزاری کلاس آموزشی است اگر توانایی برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان را  ندارید پس چرا هیئت را به یک مدیر قدرتمند نمی سپارید؟
دوم، در زمانیکه سعید حیدری رئیس هیئت فوتبال بودند چند کلاس مربیگری در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شد و چرا شما نمی توانید یا نمی خواهید کلاس ها برگزار شوند؟
سوم، آیا پول ما را خرج کرده اید یا خرج کرده اند که پول ندارید کلاس ها را برگزار فرمایید و تا کی به این وضعیت ادامه می دهید؟
چهارم، چرا هر دو ماهی یک بار اعلام می کنید که چند روز دیگر کلاس ها برگزار می شوند و ما هیچوقت چیزی نمی بینیم؟ چرا هر سری برای تشکیل نشدن کلاس ها یک بهانه می آورید؟
پنجم، از رئیس هیئت فوتبال استان و شهرستان گچساران خواهشمندیم که اگر توانایی برگزاری یک کلاس مربیگری را ندارید  پولمان را پس بدهید تا برویم و در استانی دیگر که توانایی دارند کلاس آموزشی را بگذرانیم.
ششم، زمانی که ما پول را به حساب هیئت فوتبال استان واریز کردیم هزینه کلاس آموزشی ۳۰۰ هزار تومن بود و الان ۴۵۰ هزارتومان، و اگر و اگر و اگر هم پول ما پس داده شود آیا می توانیم با این پول دوره ای بگذارنیم؟!
هفتم، بخدا قسم کسی که در پست مدیریتی و بر صندلی مدیریت می نشیند و توانایی آن کار را ندارد هم به خودش، هم به شهرستانش و هم به استانش ظلم می کند خواهشمندم اگر توانایی ندارید جای خود را به  فردی دیگر بدهید تا بتواند به مردم خدمت کند.
هشتم، منتظر برگزاری این کلاسها و یا پرداخت پولمان هستیم و از مدیرکل محترم ورزش استان که در این مدت کوتاه فعالیتهای بسیار خوبی داشته اند خواهشمندیم به این قضیه ورود پیدا کنند تا حقمان بیش از این ضایع نشود.

نهم، امیدواریم مدیرکل محترم و یا بازرسی این اداره کل که سرکشی به هیئتهای ورزشی را در دستور کار قرار داده اند به این موضوع در اسرع وقت رسیدگی ویژه بفرمایند و ما را نیز در جریان این امر قرار دهند.

دهم، ما فقط حقمان را می خواهیم چرا که آن بزرگ فرموده اند که حق گرفتنی است و ما حقمان را به هر طریق ممکن و ابتدا از طریق رسانه ها و سپس مراجع قضایی خواهیم گرفت.

.

با تشکر از مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان

از طرف عده ای از شرکت کنندگان در کلاسهای آموزش درجه C آسیا


نام شما

آدرس ايميل شما

aaa
Iran, Islamic Republic of
از طرف شرکت کنندگان اشتباه است . از طرف متقاضیان شرکت در کلاسهای اموزش صحیح است
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دلتون به چی خوشه؟ الان هزینه کلاس مربیگری سی شده هشتصد هزار تومان کجای کارید ؟ حتما اگر بفهمید هزینه شده هشتصد یا یک میلیون تومان قادر به شرکت در کلاسها نباشید.
طلبکار
United States
اگه 10 میلیون هم بشه یا باید کلاس رو برگزار کنن یا باید معادل اون پول رو به ما بپردازن که بتونیم توی کلاس شرکت کنیم زمانی که ما 300 هزار تومان دادیم دلار 800 تومن بود پول ارزش داشت باید معادل پولمون رو بهمون پس بدهند
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای فوتبال این استان متاسفم
م
Iran, Islamic Republic of
اخ سی فوتبال کی باید به مسائل مالی رسیگی کنه خدا داند
پیشکسوت
Iran, Islamic Republic of
تا حالا شاهد چندین بار اعتراض به خاطر بدهزینه شدن یا بدبرگزاری کلاس یا عدم امکانات مناسب در برگزاری کلاسهای مربیگری بوده ایم جناب اقای پرویر موسوی شما که خود فوتبالی هستیدچرا برخورد و رسیدگی نمیکنید چرا براحتی از چنین مسئلی میگذری شاید خیلی از مسائل کوچک باشد اما به مسئله شخصیتی قطعا در پست مدیریت کاسته خود شد انشالله با برخورد جدی با عوامل این مسائل در بعد مدیریتی و فوتبالی به جایگاه بالایی دست یابیم با تشکر
Iran, Islamic Republic of
ای عامو جونی کلاس چه ایخی برگزار وابو عامو کارتهای مربیگری 2 یا 3سال پیش هنوز نیومده دلت و چه خشه
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی مشکل خود ....است همه پول این استان از پوشاک ورزشی رستوران میوه فروشی را...فعلا بخورید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1