تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۵۱۰۲۶

کرمی رییس هیئت تنیس خاکی استان شد

۱
۰
کبنا ؛معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنیس خاکی یک رشته ورزشی نوپا در این استان است و متولیان امر باید برای پویایی هر چه بیشتر آن اقدامات لازم را انجام دهند.
جهانبخش عنبریان روز  در نشست مجمع انتخابات هیات تنیس خاکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تحقق چنین امر مهمی باید تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در استان مورد استفاده بهینه مسوولان این هیات قرار گیرد.
وی بیان کرد: به منظور دستیابی هر چه مطلوبتر به اهداف و برنامه های مورد نظر رییس جدید هیات تنیس خاکی کهگیلویه و بویراحمد باید حمایت های همه جانبه ای از او شود.
عنبریان اظهار کرد: رییس جدید هیات تنیس خاکی کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای ارتقای روزافزون این رشته ورزشی در استان استفاده بهینه کرده و تعامل و هماهنگی لازم را با آن داشته باشد.
وی عنوان کرد: مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فراهم کردن زیرساخت ها، ایجاد امکانات سخت افزاری و فضاهای ورزشی مورد نیاز برای رشته ورزشی تنیس خاکی در استان آماده هرگونه همکاری با مسوولان این هیات هستند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: چنانچه تعداد محدودی در رشته ورزشی تنیس خاکی در استان فعالیت کرده و به مراتب عالی در کشور دست یابند کفایت می کند.
احمد حکمتی اصل افزود: در بخش نونهالان و نوجوانان دو یا سه ورزشکار رشته تنیس خاکی به طور ویژه در کهگیلویه و بویراحمد آموزش های لازم را گذرانده و به مسابقات کشوری اعزام شوند.
وی بیان کرد: متولیان امر برای ارتقای رشته نوپای تنیس خاکی در کهگیلویه و بویراحمد و فراهم شدن زیرساخت های لازم از جمله تامین زمین همکاری کنند.
حکمتی اصل بر لزوم برگزاری مستمر کلاس های مربیگری و داوری رشته ورزشی تنیس خاکی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
وی اظهار کرد: از مسوولان و رییس جدید هیات تنیس خاکی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود اقدام به چاپ و انتشار بروشور در زمینه رشته ورزشی نوپای تنیس خاکی در این استان کنند زیرا چنین اقدامی موجب آشنایی هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم استان با آن خواهد شد.
حکمتی اصل با اشاره به اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد آگاهی و شناخت چندانی نسبت به رشته ورزشی تنیس خاکی ندارند، عنوان کرد: تبلیغات در مدارس و دانشگاه های استان در زمینه این رشته ورزشی به منظور استعدادیابی و درآمدزایی برای هیات ضروری است.
وی ابراز داشت: تنیس روی میز به ویژه تنیس خاکی رشد چندانی بین بانوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد ندارد و برای فعالیت هر چه بیشتر بانوان استان در این رشته باید تلاش جدی و اصولی شود.
در این نشست از مجموع ۱۸ رای ماخوذه رضا کرمی با کسب ۱۸ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس خاکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزش دوست
Iran, Islamic Republic of
فكر نكنم اين حكمتي بذاره چيزي از ورزش استان باقي بمونه.
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1