تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۵۰۹۴۰

عیادت زارعی از جانبازان سلمان یاسوج

۰
کبنا ؛ 
نماینده مردم شهرستان های بویر احمد ودنا  در مجلس شواری اسلامی به همراه جمعی از مسئولین استانی از جانبازان مستقر در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان سلمان یاسوج عیادت کرد.
به گزارش  کبنا نیوز، غلام محمد زارعی در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان بستری شده در این بیمارستان قرار گرفت.
ریئس مجمع نمایندگان استان در مجلس در این دیدار قدرشناسی از جانبازان را که بخشی از جسم خود را تقدیم نظام کردند، وظیفه دانست.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا گفت: جانبازان با عقیده و غیرت حسینی در مسیر حفظ کیان کشور گام برداشتند و در این راه نیز از خود گذشتند.
غلام محمد زارعی افزود: امروزه حضور موثر جانبازان و ایثارگران در بخش های مختلف جامعه فرصتی بزرگ و مغتنم برای صیانت از دستاوردهای غنی نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر ضرورت ترویج و تبیین روحیه و فرهنگ ایثارگری در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اضافه کرد: این روحیه و فرهنگ نشات گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس ذره ای اندک از دریای بیکران تعالیم انبیا و ائمه معصومین است که استعانت گرفتن از این بیکران، همواره راهگشای بسیاری از موفقیت هاست.
زارعی با دعوت از ایثارگران و جانبازان به تحکیم بیش از گذشته رشته های اسلام محوری و خدمتگذاری صادقانه به مردم گفت:جانبازان و ایثارگران حافظان اصلی سنگرهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه محسوب می شوند که حل و فصل مشکلات گریبانگیر این نسل، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.




نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1