تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۵۰۸۴۸

خادمی پیام رهبر انقلاب را ابلاغ کرد

۳
۰
کبنا ؛موسی خادمی به همراه امام جمعه و فرماندار بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی از بیمارستان اعصاب و روان سلمان و خانواده چند جانباز بالای ۷۰ درصد بازدید کرد.
در این بازدید که به مناسبت روز جانباز انجام شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهدای چند شاخه گل، این روز ارزشمند را به آنها تبریک گفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تدوام و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ها، جانفشانی و ایثارگری ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

خادمی  بر لزوم رفع مشکلات تجهیزاتی و فیزیکی بیمارستان سلمان تأکید کرد و گفت: وقتی دولت برای درمان همه اقشار جامعه برنامه دارد ضروری است که برای جانبازان که سرمایه اصلی این نظام هستند نیز این تسهیلات درمانی در این استان در نظر گرفته شود.
وی، نبود پزشکان متخصص را یکی از مهمترین مشکلات جانبازان دانست و متذکر شد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌خواهم که به این مشکل ابتدایی توجه کند و اقدامات لازم برای استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش‌های مختلف بیمارستان سلمان را فراهم کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات جانبازان در درون همین استان برطرف می‌شود، تصریح کرد: فراهم کردن امکانات و شرایطی که جانبازان مجبور نباشند برای هر درمانی به سایر استان‌ها مراجعه کنند یکی از این اقدامات است که باید همه مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به آن توجه جدی داشته باشند.
وی، احداث کلینیک تخصصی را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که به زودی این کلینیک احداث شود.
خادمی ابراز کرد: اگر چه به طور مرتب در جریان مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران هستم ولی در این بازدید نیز از نزدیک با برخی مشکلات انها آشنا شدم.
وی به برخی مشکلات و دغدغه های فرا روی جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان به عنوان نماد صبر و استقامت بسیاری از مشکلات و کمبودها را تحمل می کنند.
وی ابراز داشت: البته رفع مشکلات و دغدغه های این قشر وظیفه همه مسوولان و متولیان امور است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای حل برخی مشکلات و کمبودهای این بیمارستان قول مساعد داد و افزود: یکی از دغدغه های اساسی بیماران و کادر این بیمارستان کمبود پزشک متخصص در دو بخش ریه و داخلی است که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این مشکل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.
وی بیان کرد: استانداری نیز برای تجهیز و امکانات لازم پزشکی و درمانی این بیمارستان آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مدیر بیمارستان سلمان یاسوج نیز در این بازدید خواستارحمایت مجموعه استانداری و برخی دستگاه های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای رفع مشکلات موجود این مرکز تخصصی شد.
ولی الله اندیشه افزود: این بیمارستان دارای ۳۵تخت فعال به دو صورت حاد ومزمن است که با توجه به تخصصی بودن و وجود بخش های مختلف درمانی و روانشناسی در طول سال جانبازان و بیماران زیادی از استان های کشور به این مرکز مراجعه و درمان می شوند.
وی با بیان اینکه بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز نمونه و درجه یک در کشور معرفی شده است، افزود: مددکاری اجتماعی، کادردرمانی، روان شناسی بالینی ، اورژانس و پرستاری از مهمترین بخش های این بیمارستان تخصصی اعصاب و روان است.
جانبازان بستری شده این بیمارستان نیز دراین دیدار مسایل، مشکلات و برخی دغدغه های خود را بیان کردند.
همچنین، سید موسی خادمی و مسئولان همراه به نیابت از مقام معظم رهبری، پیام سلام معظم‌له را به چند جانباز بالای ۷۰ درصد به نیابت از جامعه ایثارگران، ابلاغ کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از اشتباه بنویس به نیابت
بهلول
United States
جهت اطلاع جناب هدایتخواه
افشای لیست محرمانه کمیته وصول مطالبات بانک مرکزی برای نخستین بار
حتما خاطرتان هست که در هشت سالی که محمود احمدی نژاد “ریاست دولت” را در ایران بر عهده داشت ، بارها در ملاقاتها، سخنرانی ها و سفرهای استانی اش از وجود لیستی از بدهکاران بانکی سخن می گفت که قسمت عمده ای از منابع بانکها را در اختیار داشته و از پرداخت بدهی های خود به نظام مالی کشور خودداری می کردند!
در مناظرات انتخاباتی سال ۱۳۸۸ نیز بارها در میتینگ ها و مناظراتش از وجود چنین لیستی سخن گفت ، حتی یکی دوبار دستهایش را در جیب کناری کتش فرو برد تا مثلا این لیست را در بیاورد و بقول خود آنرا افشا نماید. اما او اینکار را انجام نداد.چرا؟؟
ساعتی پیش ایمیلی دریافت کردم از یک دوست در ایران، او لیست محرمانه بدهکاران سیستم بانکی در ایران و بدهکاران مالی کشور را برایم ارسال کرد. لیست را با فردی آشنا به امور چک کردم و محتوای آن لیست تایید شد.
بدینوسیله برای نخستین بار لیست مطالبات معوقه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در این وبلاگ منتشر میکنم. افشای این لیست به دو دلیل صورت می گیرد:
یک – کمک به وصول مطالبات مردم از دست بدهکاران میلیاردی به بانک مرکزی و در آوردن حربه از دست قوه قضاییه و دولت جمهوری اسلامی برای پیگیری نکردن این مطالبات با ذکر “محرمانه بودن” این لیست.
دوم – شناخت دقیق دولت پاک دستان و “دزدگیر ۸۸″ که از قضا فاسدترین دولت تاریخ این سرزمین لقب گرفت.
مقدار بدهی افراد به سیستم بانکی و بخشی از ٧٠ میلیارد دلاری که در طی ٨ سال دولت اقای احمدی نژاد به خزانه واریز نشد:
- آقای”..” و شرکت تحت مدیریت وی بنام “شرکت رنوس” ؛ ۶٠٠٠ میلیارد تومان
- آقای”...” ؛ شاگرد کامپیوتر فروشی که به وارد کننده آلمینیوم تحت نام “هولدینگ یاس” تبدیل شد ؛ ۶٠٠٠ میلیارد تومان
- آقای “.خوشر..” ؛ شریک آقای “آرمین محمدی” سازنده برج در کامرانیه ؛ ۴٠٠٠ میلیارد تومان
- آقای “..زنجانی” ؛ ٧٠٠٠ میلیارد تومان
– آقایان “ا..ر آریا” ، “خاوری” و دار و دسته ؛ ٣٠٠٠ میلیارد تومان
– آقای “.. .” ؛ معاون سابق رییس جمهور ایران ؛ ٣١٠٠ میلیارد تومان
– آقای “.. ....” از محل کمیسیونهای مختلف معاملات دولتی
(مسکن مهر گرفته تا قراردادهای نفتی) ؛ ٨٩٠٠ میلیارد تومان
– دانشگاه ایرانیان متعلق به “محمود احمدی نژاد” ؛ ١٢٠٠میلیارد تومان
- آقای “سعید ...” در زمان تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی ؛ ١٣۴٠ میلیارد تومان
- آقای “صادق ...” ؛ ٢٣٧٠میلیارد تومان
- معاون وقت بانک مرکزی ؛ ١٣٠٠ میلیارد تومان
- .......”معاون اول احمدی نژاد” دراختلاس از شرکت بیمه ؛ ١۴٠٠میلیارد تومان
- آقای ...دوز مدیرعامل سابق شرکت سایپا که در هنگام خروج از مرز دستگیر شد ؛ ٢۵٠٠ میلیارد تومان
- آقای بهزاد ..مدیر عامل اسبق ایساکو که مدتی در اوین بود و آزاد شد ؛ ٣٠٠ میلیارد تومان
و ۴۵ نفر دیگر جمعا به مجموع ۵۶ هزار میلیارد تومان…
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
ای بابا از نیابت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مجید دلبندم به نیابت .اصلاحش کنید لطفا
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1